Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Ik ben al in B geweest, dus de volgende keer dat ik ga is't om er te blijven. Daarom dat ik dat nu nog wat aan het bezien ben, volgens mij ligt het niveau er nog te hoog voor m'n team. Mijn team en dat van kvk dries zijn aan elkaar gewaagd, zonder de pech die we totnutoe hadden (hij met de random, ik met blessures op verschillende slechte momenten en ook nu en dan kleine random) konden we allebei al iets hoger staan, maar dat is nu eenmaal zo.
Het valt dus een beetje af te wachten hoe het gaat verlopen, we spelen al vrij vlug tegen elkaar ook (donderdag van de eerste week) dus dat kan al beslissend zijn.
Het valt dus een beetje af te wachten hoe het gaat verlopen, we spelen al vrij vlug tegen elkaar ook (donderdag van de eerste week) dus dat kan al beslissend zijn.
-
0-1 gewonnen vanmorgen
de pinguins halen het van KSVK dus komen we 4 en 5 punten voor op de nummers 4 en 5
deze week nog veel belangrijke matchen !! =>
thuis tegen nummer 6 zaligrio , dan uit bij de pinguins zeker niet gemakkelijk hopen op 1 punt en dan vrijdag tegen reini 04
we hopen nog de 2 thuismatchen te winnen maar mogen blij zijn met een 4/9 en dus een 7/12 in totaal denk ik
donderdag 2 topmatchen in onze compititie => nr 2 vs nr 5 , nr 3 vs nr 4
na deze week weten de breinen al iets meer hoe het gaat zitten met de promotie
de pinguins halen het van KSVK dus komen we 4 en 5 punten voor op de nummers 4 en 5
deze week nog veel belangrijke matchen !! =>
thuis tegen nummer 6 zaligrio , dan uit bij de pinguins zeker niet gemakkelijk hopen op 1 punt en dan vrijdag tegen reini 04
we hopen nog de 2 thuismatchen te winnen maar mogen blij zijn met een 4/9 en dus een 7/12 in totaal denk ik
donderdag 2 topmatchen in onze compititie => nr 2 vs nr 5 , nr 3 vs nr 4
na deze week weten de breinen al iets meer hoe het gaat zitten met de promotie

-
-
-
Het wordt serieusspannend in C6++
1 fc.boskamphoek 45
2 kvc Booischot 38
3 real monten.. 38
4 D I N A M O 35
5 FC Kama 32
6 FC Holland 29
7 Theuwizz' FC 28
8 fc de pinte.. 27
9 KRC Molleke 24
10 kvm 24
--------------------------------------------------------------------------------
11 bommatrukkers 24
12 Jugglers 20
13 FC Palmas 9
14 AS Bosman 8
15 Celta Koper 4
16 GF Haarlem 3
1 fc.boskamphoek 45
2 kvc Booischot 38
3 real monten.. 38
4 D I N A M O 35
5 FC Kama 32
6 FC Holland 29
7 Theuwizz' FC 28
8 fc de pinte.. 27
9 KRC Molleke 24
10 kvm 24
--------------------------------------------------------------------------------
11 bommatrukkers 24
12 Jugglers 20
13 FC Palmas 9
14 AS Bosman 8
15 Celta Koper 4
16 GF Haarlem 3

-
Mede door mijn twee B-Cm's die vandaag speelden en mijn nog steeds slechte LF positie heb ik vandaag verloren met 1-0matt wrote:Ik heb pech, mijn top LF is geblesseerd, nu moet mijn B-LF waarvan ik nog de moraal naar omhoog aan het krijgen ben, nog alle belangrijke matchen van de week afwerken, terwijl dat gevaarlijk wordt met fitheid.
Het ziet er dus niet zo super uit momenteel....
-
Was wel nogmaals vijf linieratings beterkvk dries wrote:2-1 gewonnen waardoor we 7 punten voorsprong pakken op nr 4
en chapeau voor choktebo , hij is de enige die de leider al voor 2 keer puntenverlies heeft gezorgd

Heb niet echt agressief gespeeld , en dan nog eens bepaalde spelers missen waaronder Fouad Nevland (LF , 90% , BP 73)

Op een bepaald moment was hij redelijk slecht , hij verkocht spelers enzo , maar nu staat hij blijkbaar weer redelijk op zijn pootjes.
Random en ook , had ik tegen iemand anders gespeeld had , dan was het misschien ook gebeurd. Ik hou het dus op puur toeval

Anyway zal nog wel punten verliezen , want kern wordt kleiner , er moet gekocht en verkocht worden , waarmee ik nu al bezig ben.... als ik één punt meer dan de tweede , dan ben ik tevreden , ik ga niet voor een walk-over.
Ghent Semper Fidelis.
-
sry dak gistern m'n excuses neit heb kunnen geven omdat ik ziek wasmatt wrote:7% maar liefst beter, en toch niet gewonnen. Het is een beetje zonde.
Positief is wel dat we onze beste rating ooit haalden tot nu toe, 137%

natuurlijk maakt dit onze 3 onterechte gelijkspelen wel een beetje goed .
vandaag gewonnen van reini04 , een match die de promotie wel kon / kan beslissen
we staan n!u ook 10 ! punten voor op de nr 4 dus dat zouden we niet uit handen mogen geven.
wel een leuk weetje !! tussen de nr 4 en nr 11 schelen er amper 4 punten !!
dus wie 1 keer verliest kabn zich rot schikken dat hij plots in degradtie plaats staat.
nr 5 tot 9 hebben allemaal 30 punten
Verdomme ! Mijn beste resultaat op verplaatsing gehaald, 134, en toch de boot in. Had het niet verwacht. 1-0 tegen 3CITY, die 136 neerzet.
Goede team, die 3CITY, heeft TS problemen gehad, maar ik zie hem nog klimmen naar top-5 !
Goede team, die 3CITY, heeft TS problemen gehad, maar ik zie hem nog klimmen naar top-5 !
Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85