kvk dries wrote:wel een leuk weetje !! tussen de nr 4 en nr 11 schelen er amper 4 punten !!
dus wie 1 keer verliest kabn zich rot schikken dat hij plots in degradtie plaats staat.
nr 5 tot 9 hebben allemaal 30 punten
Ik sta tweede met 33 punten. Nr 12 in de rangschikking heeft er 26. Da's 7 punten maar. Niet te doen onze reeks ( C8 ).
Maandag Wattie Walkers. Had hem liever op dinsdag gehad , zijn kern is redelijk oud en dus gingen ze veel fitheid verloren hebben.
Nog een paar driepunters en ik trek mij niets meer aan van competitie , dan zou promotie moeten binnenzijn , in de wetenschap dat ik nog tegen een volledig leeggekocht kvsk United moet en op de laatste speeldag een galamatch heb tegen de laatste.
Same here, 2% thuis beter en ook nog es agressiever, toch op 0-0 blijven steken. Erger is dat de achillespees van mijn team is geraakt, nl de LF positie. Mijn A-speler ligt er heel de week uit.
5-1 gewonnen tegen Wattie Walkers. (vind ik altijd speciale match , mijn eerste bekeravontuur als manager was hij nog een grootmacht in A en kegelde hij mij er uit , zat toen in F)
Wel valt mijn A-keeper uit , 15%fitheid , dus toch langer dan een week kwijt. Nog één deftige keeper over en een agressieve jongeling uit mijn jeugdcentrum.Ook staat mijn B-keeper op één kaart van schorsing , dus goed mogelijk dat ik zonder keeper zit tegen Reini04 of tegen de rekenbreinen. Jammer , met de wetenschap dat ik nog tegen nr's 2 en 3 moet. (hiervoor vermeld). Welliswaar sta ik 22 punten voor op plaats 4 en 18 punten op plaats 3 , dus promotie is in principe binnen. Maar wil alles zo rap mogelijk mathematisch zeker , zodat ik volledig kan transfereren.
Ook veel mensen met kaartenlast , dus de kans dat ik met een half B-elftal tegen nr's 2 en 3 moet is reeël. Maar niet zo erg bij puntenverlies.
aan matt : 1 percent beter en gelijkspelen kan ik nog begrijpen zoals nu bij u maar als je net zoals ik en jij al een paar keer onterecht gelijkgespeeld hebt begijtp ik je frustratie .
0-1 gewonnen , nr 3 verliest
hoop de 2e plats zoalng mogelijk vast te houden.
Dat besef ik wel hoor, 't is alleen idd een beetje frustrerend dat het nu al 3 matchen na elkaar wat tegenzit. Voor hetzelfde geld was de aansluiting met de top er nog, maar nu is het in ene keer gedaan met veel ambities en proberen het behoud te verzekeren. Plots ligt het daar allemaal heel dicht, dus ik hoop dat we vlug die ongelukkige reeks wat kunnen breken naar ons voordeel.
Volgende matchen kan ik vergeten (tegen nr 2 en nr 3 , net na elkaar ook,kutmatchverdeling).
Waarom dan wel ?
- TS is gezakt en zal nog zakken , door inkomende - en uitgaande transfers. Er komt nog aan.
- Nu is ook mijn CB van 89% voor vijf dagen geblesseerd. Ik speel dan nog eens 4-3-3 ook normaal. En bij 3-4-3 staan mijn 2 cm's op één kaart van schorsing.
- Morgen tegen Reini04 heb ik zelfs geen keeper , mijn A-keeper is geblesseerd en mijn B is geschorst. Mijn C is een agressieve , jonge , unmaxed speler zonder iets van moraal. Voor de rest nog drie andere schorsingen (en niet de minste) en dus die twee blessure's. = 6 A-spelers kwijt. 'k Wist dat het ging gebeuren met keeper , was nochtans geen strenge scheids en hij is nie agressief...
Random lijkt tegen te zitten. Morgen ben ik dus genoodzaakt met volledig andere spelers te spelen , want zonder keeper win ik zowiezo niet.
Klote. En 'k vind het nog meer klote voor KvkDries , want bij winst van mij (eventueel) kon hij een goeie zaak doen. Aléja nu eigenlijk ook , want hij komt op negen punten van mij dan.