Divisie B
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Ik heb B2 eens bekeken een het gaat zeker een leuk en spannend seizoen worden. Er zijn veel vergelijkbare teams en iedereen heeft wel kans om goede zaken te doen. Agressie zal ook nu de doorslag moeten geven, we hopen dus op zeer strenge scheidsrechters.
Een top 5 is wel mogelijk maar we gaan voor promotie natuurlijk. De doelstelling blijft een 1e plaats, maar dat gaat een zeer moeilijke opgave worden.
Succes iedereen.
Een top 5 is wel mogelijk maar we gaan voor promotie natuurlijk. De doelstelling blijft een 1e plaats, maar dat gaat een zeer moeilijke opgave worden.
Succes iedereen.
-
-
-
Pfff... als ik alle wedstrijden bekijk in de B.2 kan het een mooi jaar worden.
Misschien niet voor mij, ik denk dat het niveau goed hoog is dit jaar.
Ik hoop dat het zo blijft, dat niemand zich bij voorbaat neerlegt bij degradatie.
De eerste wedstrijd is alvast verloren gegaan, 2-1 uit tegen Mira, terwijl we bijna even goed waren.
Morgen tegen Forza, die zijn top-speler moet missen. Dat biedt perspectief.
Misschien niet voor mij, ik denk dat het niveau goed hoog is dit jaar.
Ik hoop dat het zo blijft, dat niemand zich bij voorbaat neerlegt bij degradatie.
De eerste wedstrijd is alvast verloren gegaan, 2-1 uit tegen Mira, terwijl we bijna even goed waren.
Morgen tegen Forza, die zijn top-speler moet missen. Dat biedt perspectief.
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
geen verpoedering
De geschiedenis heeft zich herhaald,we verloren weer met 1-0.
Het is een terechte en logische overwinning voor verbroedering robbeke,we zijn er dus niet in geslaagd om van verbroedering,verpoedering te maken.
Morgen tegen Glorybuffalos moeten we winnen,we spelen in onze sterkste opstelling,als er straks zich niemand meer blesseert uiteraard.
Geen excuses dus,winst is het enige wat telt,maar het is ook een stevige en taaie tegenstander.
Ook hier troffen we deze ploeg éénmaal in de liga in het verleden,we wonnen toen met 1-0(Petrescu)
seizoen 11.Er zullen morgen 7 spelers weer meedoen.
Het is een terechte en logische overwinning voor verbroedering robbeke,we zijn er dus niet in geslaagd om van verbroedering,verpoedering te maken.
Morgen tegen Glorybuffalos moeten we winnen,we spelen in onze sterkste opstelling,als er straks zich niemand meer blesseert uiteraard.
Geen excuses dus,winst is het enige wat telt,maar het is ook een stevige en taaie tegenstander.
Ook hier troffen we deze ploeg éénmaal in de liga in het verleden,we wonnen toen met 1-0(Petrescu)

11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Overpelt FFCis coached by brever
Ik ben best tevreden met de prestaties van mijn spelers. Al besef ik wel dat het moeilijk gaat worden dit seizoenbrever wrote:geen verpoedering
Ook hier troffen we deze ploeg éénmaal in de liga in het verleden,we wonnen toen met 1-0(Petrescu)seizoen 11.Er zullen morgen 7 spelers weer meedoen.

-
-
1-0 gewonnen tegen Zaligerio Alus. 140 linieratings met 75% agressie , 90% TS en enkele moralen niet 100%. Tegenover 130 van Alus.
Wat mij wel zorgen baart is dat ik maar één keer scoor , tegen iemand met tien linieratings meer en ook , alleen mijn RF haalt bp 70 , de rest haalt 71 of meer vandaag. Bij hem waren er twee van bp 70 , de rest in de 60. Dan is dat allemaal toch maar een klein verschil.
B-keeper 8 dagen geblesseerd trouwens , en heb maar één andere. Kut!
Wat mij wel zorgen baart is dat ik maar één keer scoor , tegen iemand met tien linieratings meer en ook , alleen mijn RF haalt bp 70 , de rest haalt 71 of meer vandaag. Bij hem waren er twee van bp 70 , de rest in de 60. Dan is dat allemaal toch maar een klein verschil.
B-keeper 8 dagen geblesseerd trouwens , en heb maar één andere. Kut!
Ghent Semper Fidelis.
-
that sucks, je weet dat alles meestal in één keer komt hé, dus laat je spelers niet spelen als het niet hoeft. Zet de training op niets en laat ze maar één keer per dag trainen, dan kunnen ze tijdens de simulaties dat de training op niets staat, ook niet geblesseerd raken. 1 keer of 2 keer per dag trainen is voldoende. Als je je spelers na de liga op niets zet, en pas om 22:00u weer traind zijn ze weer max.Smoje wrote:Hupla , A-Lf (beste speler team) ook al geblesseerd...B-RF is agressief , c'mon ..
echt he.MARKLUIJTEN wrote:that sucks, je weet dat alles meestal in één keer komt hé, dus laat je spelers niet spelen als het niet hoeft. Zet de training op niets en laat ze maar één keer per dag trainen, dan kunnen ze tijdens de simulaties dat de training op niets staat, ook niet geblesseerd raken. 1 keer of 2 keer per dag trainen is voldoende. Als je je spelers na de liga op niets zet, en pas om 22:00u weer traind zijn ze weer max.Smoje wrote:Hupla , A-Lf (beste speler team) ook al geblesseerd...B-RF is agressief , c'mon ..
ik heb heel het seizoen geen enkele blessure in mijn team.
en nu bij de openingsmatch 4 blessure's

seizoen 15:9de in de h(2wedstrijden gespeeld)
seizoen 16:2de in de h.
seizoen 17:1ste in de g.(+topschutter)
seizoen 18:f. behoud en team uitbouwen.
-
Als ik ook maar één geblesseerde heb, dan laat ik geen van mijn A of B spelers spelen in de 2 dagen daarna. Niet in een vr of vrb, al gaat de vrb om veel geld, dan laat in nog mijn onbelangrijste spelers spelen. Alleen de liga spelen ze wel natuurlijk. Omdat er meestal een paar geblesseerde tegelijk komen, zorg ik zo in ieder geval dat alleen mijn onbelangerijke spelers kans hebben op een blessure. Feit is dat blessures dan meestal wel komen, maar niet in mijn A kern. De kans dat mijn A spelers geblesseerd raken bestaat eigenlijk alleen maar in de liga.f.c. lupa wrote: echt he.
ik heb heel het seizoen geen enkele blessure in mijn team.
en nu bij de openingsmatch 4 blessure's
Ook zet ik de training zo vaak mogelijk op niets, zodat ze niet trainen en dus geen kans hebben op een blessure. Er zijn mensen die beweren dat ook als je de training op niets zet geblesseerde kunnen vallen tijdens de training. Mij lijkt als ze niet trainen, ze ook niet geblesseerd kunnen raken tijdens een taining, omdat die namelijk niet plaats vind.