Moet weer lukken van keeper , ik wil nog wel rap enen zoeken , maarja , dan zit ik weer met de TS-kwestie. Want hij is zeker te pakken. Ondanks mijn vele schorsingen/blessures. Maar dan heb ik tegen u hetzelfde probleem. Want kern is kleiner geworden door verkopen , bijgevolg als mijn CM's dan geschorst zijn kan ik ook geen 3-4-3 meer spelen.kvk dries wrote:topen als reini morgen wint , dat ik dat vrijdag ook kan doen , anders zalt toch nog spannend worden
Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Ghent Semper Fidelis.
-
Denk wel dat ik hem zou kunnen pakken dan. Aléja moest ik nog keeper kopen gaat er wel weer 5% TS af natuurlijk en om hem te verkopen weer 5%. Dus dan verlies ik tegen u en zit ik misschien met een overbodige keeper , te weinig geld voor een LB , een lage TS en 0/6.kvk dries wrote:met 3-4-3 kunt ge morgen toch nog sterk team opstellen ?Smoje wrote:Hupla nog n'een CB kwijt , nog enen over.Kan dus zelfs geen 4-3-3 meer spelen. Geef mij nog n'een keeper en ik versla Reini , maja speciaal n'een duts aankopen , die ik dan nog nie zeker heb..klote.
behalve de gk dan
Ghent Semper Fidelis.
-
denk niet dat je van mij zou verliezen => heb zelf 3 transfers net gedaan en dus maar als ik tegen u moet spelen 85-86-87 tsSmoje wrote:Denk wel dat ik hem zou kunnen pakken dan. Aléja moest ik nog keeper kopen gaat er wel weer 5% TS af natuurlijk en om hem te verkopen weer 5%. Dus dan verlies ik tegen u en zit ik misschien met een overbodige keeper , een lage TS en 0/6.kvk dries wrote:met 3-4-3 kunt ge morgen toch nog sterk team opstellen ?Smoje wrote:Hupla nog n'een CB kwijt , nog enen over.Kan dus zelfs geen 4-3-3 meer spelen. Geef mij nog n'een keeper en ik versla Reini , maja speciaal n'een duts aankopen , die ik dan nog nie zeker heb..klote.
behalve de gk dan
-
Sta ook maar op 95 hoor nu , met die koop en verkoop van keeper er nog bij , die ik dan nog te duur zal moeten betalen en dan heb ik nog geen zekerheid dat ik win. En dan pakt mijn CM waarschijnlijk nog rood tegen Reini , waardoor ik tegen u spelers te weinig heb. Misschien beter direct C-team opstellen ,maarja , hmmzz , 'k zit te twijfelen.
Ghent Semper Fidelis.
-
135 ratings in een uitmatch met 85% teamspirit was dus niet genoeg om de zege binnen te halen.
we waren 1 % beter dus het is nog te begrijpen , wel jammer dat reini wint , nu moeten we morgen winnen om de voorsprong te behouden anders ziet het er weer heel anders uit ...
A-gk geschorst , goeie vervanger
A-rb geschors , niet zo'n goeie vervanger ..
A-lm geblesseerd ..
we waren 1 % beter dus het is nog te begrijpen , wel jammer dat reini wint , nu moeten we morgen winnen om de voorsprong te behouden anders ziet het er weer heel anders uit ...
A-gk geschorst , goeie vervanger
A-rb geschors , niet zo'n goeie vervanger ..
A-lm geblesseerd ..
-
Gvd typisch , slechter kon weer nie :
- RF ook al geblesseerd !!!
- We verliezen 2-3 doordat we geen keeper hadden en kon zelfs geen CB meer in de goal stellen , want heb maar één cb meer , en die speelde dus cb. Moest nu 3-4-3 spelen ipv 4-3-3. Ik moest een RB in de goal stellen.
- Doordat mijn RF uitviel , viel mijn LF in op die plaats na ZES minuten , dus nog een verzwakte plaats. Ik had die LF op de bank gezet en mijn B-LF laten spelen omdat hij niet fit was en hij op één kaart van schorsing stond. En normaal heb ik altijd mijn B-rf mee , altijd , maar nu was die geschorst !
- Wat gebeurt bij die invalbeurt ? LF krijgt gele kaart ! Daardoor moet mijn onfitte en agressievere LF spelen ....is de arbiter niet juist 76% streng zeker....pf
- Nu spelen we uit op de tweede zijn veld. Gaat mij nu niet om de punten , maar ik wou zo rap mogelijk veilig staan , want moet nog veel transfers doen.
Man toch , als random toeslaat dan is't direct vollenbak bij mij. Reini was zo simpel te pakken , zelfs zonder keeper , dan valt mijn fucking RF uit na zes minuten. Veel keuze heb ik voorin niet meer , moet drie plaatsen bezetten en heb nog vier spelers over momenteel. Door transfers en blessures en een schorsing. LB is ook maar 82% fit meer etc...
man man man !
- RF ook al geblesseerd !!!
- We verliezen 2-3 doordat we geen keeper hadden en kon zelfs geen CB meer in de goal stellen , want heb maar één cb meer , en die speelde dus cb. Moest nu 3-4-3 spelen ipv 4-3-3. Ik moest een RB in de goal stellen.
- Doordat mijn RF uitviel , viel mijn LF in op die plaats na ZES minuten , dus nog een verzwakte plaats. Ik had die LF op de bank gezet en mijn B-LF laten spelen omdat hij niet fit was en hij op één kaart van schorsing stond. En normaal heb ik altijd mijn B-rf mee , altijd , maar nu was die geschorst !
- Wat gebeurt bij die invalbeurt ? LF krijgt gele kaart ! Daardoor moet mijn onfitte en agressievere LF spelen ....is de arbiter niet juist 76% streng zeker....pf
- Nu spelen we uit op de tweede zijn veld. Gaat mij nu niet om de punten , maar ik wou zo rap mogelijk veilig staan , want moet nog veel transfers doen.
Man toch , als random toeslaat dan is't direct vollenbak bij mij. Reini was zo simpel te pakken , zelfs zonder keeper , dan valt mijn fucking RF uit na zes minuten. Veel keuze heb ik voorin niet meer , moet drie plaatsen bezetten en heb nog vier spelers over momenteel. Door transfers en blessures en een schorsing. LB is ook maar 82% fit meer etc...
man man man !
Ghent Semper Fidelis.
-
we kiomen goed weg , 4% slechter maar gelijkspel , spijtig voor smoje , maar die is nu bijna zeker van promotie
onze voorsprong is gezakt tot 2 punten op reini maar wij hebben al tegen 7/10 van de top 10 ( mezelf erbij geteld ) gespeeld , dus het ziet er nog mooi uit ( nog tegen nr's 5 ,7 en 10)
terwijl reini 5/10 van de top tien ( hij moet nog tegen nr's 4,5,6,7,8 )
dus het ziet er toch iets beter uit voor ons dan voor hem
volgende week hopen wer op minstens 8/12
we zitten nog op schema , we zeiden vooraf te proberen evenveel punten te halen als in de heenronde => in de heenronde na 8 matchen : 16 / 24
in de terugronde na 8 matchen : 18/24 ( ongeslagen tot nu toe)
onze voorsprong is gezakt tot 2 punten op reini maar wij hebben al tegen 7/10 van de top 10 ( mezelf erbij geteld ) gespeeld , dus het ziet er nog mooi uit ( nog tegen nr's 5 ,7 en 10)
terwijl reini 5/10 van de top tien ( hij moet nog tegen nr's 4,5,6,7,8 )
dus het ziet er toch iets beter uit voor ons dan voor hem
volgende week hopen wer op minstens 8/12
we zitten nog op schema , we zeiden vooraf te proberen evenveel punten te halen als in de heenronde => in de heenronde na 8 matchen : 16 / 24
in de terugronde na 8 matchen : 18/24 ( ongeslagen tot nu toe)
Last edited by kvk dries on Sat Jan 13, 2007 12:08 pm, edited 1 time in total.
-
Yepz 1-1 op verplaatsing. Kan ik mee leven , team fel verzwakt. Het uwe eigenlijk ook. Sta nu elf punten voor op tweede , dertien op derde en twintig op vierde.
Nog zeven matchen te gaan. 11 punten voor , dus mag drie keer verliezen van de zeven. Dus 4 matchen winnen en ik speel nog tegen de laatste , Kvsk United (0% teamspirit) en dan nog Spoy Boys en Installatietechnicus proberen pakken.
Ik transfereer verder vanaf nu. Ik zorg gewoon dat ik eerste blijf , rest doet er nie toe. (punten , voorsprong , doelsaldo , topschutters , ...)
Nog zeven matchen te gaan. 11 punten voor , dus mag drie keer verliezen van de zeven. Dus 4 matchen winnen en ik speel nog tegen de laatste , Kvsk United (0% teamspirit) en dan nog Spoy Boys en Installatietechnicus proberen pakken.
Ik transfereer verder vanaf nu. Ik zorg gewoon dat ik eerste blijf , rest doet er nie toe. (punten , voorsprong , doelsaldo , topschutters , ...)
Ghent Semper Fidelis.