Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Smoje
Member of the Soccer Project Association

Post by Smoje »

kvk dries wrote:topen als reini morgen wint , dat ik dat vrijdag ook kan doen , anders zalt toch nog spannend worden :?
Moet weer lukken van keeper , ik wil nog wel rap enen zoeken , maarja , dan zit ik weer met de TS-kwestie. Want hij is zeker te pakken. Ondanks mijn vele schorsingen/blessures. Maar dan heb ik tegen u hetzelfde probleem. Want kern is kleiner geworden door verkopen , bijgevolg als mijn CM's dan geschorst zijn kan ik ook geen 3-4-3 meer spelen.
Ghent Semper Fidelis.
Smoje

Post by Smoje »

Hupla nog n'een CB kwijt , nog enen over.Kan dus zelfs geen 4-3-3 meer spelen. Geef mij nog n'een keeper en ik versla Reini , maja speciaal n'een duts aankopen , die ik dan nog nie zeker heb..klote.
Ghent Semper Fidelis.
kvk dries

Post by kvk dries »

Smoje wrote:Hupla nog n'een CB kwijt , nog enen over.Kan dus zelfs geen 4-3-3 meer spelen. Geef mij nog n'een keeper en ik versla Reini , maja speciaal n'een duts aankopen , die ik dan nog nie zeker heb..klote.
met 3-4-3 kunt ge morgen toch nog sterk team opstellen ?
behalve de gk dan
Smoje

Post by Smoje »

kvk dries wrote:
Smoje wrote:Hupla nog n'een CB kwijt , nog enen over.Kan dus zelfs geen 4-3-3 meer spelen. Geef mij nog n'een keeper en ik versla Reini , maja speciaal n'een duts aankopen , die ik dan nog nie zeker heb..klote.
behalve de gk dan
Denk wel dat ik hem zou kunnen pakken dan. Aléja moest ik nog keeper kopen gaat er wel weer 5% TS af natuurlijk en om hem te verkopen weer 5%. Dus dan verlies ik tegen u en zit ik misschien met een overbodige keeper , te weinig geld voor een LB , een lage TS en 0/6.
Ghent Semper Fidelis.
kvk dries

Post by kvk dries »

Smoje wrote:
kvk dries wrote:
behalve de gk dan
Denk wel dat ik hem zou kunnen pakken dan. Aléja moest ik nog keeper kopen gaat er wel weer 5% TS af natuurlijk en om hem te verkopen weer 5%. Dus dan verlies ik tegen u en zit ik misschien met een overbodige keeper , een lage TS en 0/6.
denk niet dat je van mij zou verliezen => heb zelf 3 transfers net gedaan en dus maar als ik tegen u moet spelen 85-86-87 ts
Smoje

Post by Smoje »

Sta ook maar op 95 hoor nu , met die koop en verkoop van keeper er nog bij , die ik dan nog te duur zal moeten betalen en dan heb ik nog geen zekerheid dat ik win. En dan pakt mijn CM waarschijnlijk nog rood tegen Reini , waardoor ik tegen u spelers te weinig heb. Misschien beter direct C-team opstellen ,maarja , hmmzz , 'k zit te twijfelen.
Ghent Semper Fidelis.
kvk dries

Post by kvk dries »

135 ratings in een uitmatch met 85% teamspirit was dus niet genoeg om de zege binnen te halen.
we waren 1 % beter dus het is nog te begrijpen , wel jammer dat reini wint , nu moeten we morgen winnen om de voorsprong te behouden anders ziet het er weer heel anders uit ...
A-gk geschorst , goeie vervanger
A-rb geschors , niet zo'n goeie vervanger ..
A-lm geblesseerd ..
matt

Post by matt »

1-5 tegen de hekkensluiter/computerteam. Lucht!
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

2-1 gewonnen tegen PIOTTE, sta opnieuw nr 2 met een hele resem achter me op 1, 2 en 3 punten :P
Momenteel in C.7
Celtic 85
Smoje

Post by Smoje »

Gvd typisch , slechter kon weer nie :

- RF ook al geblesseerd !!!

- We verliezen 2-3 doordat we geen keeper hadden en kon zelfs geen CB meer in de goal stellen , want heb maar één cb meer , en die speelde dus cb. Moest nu 3-4-3 spelen ipv 4-3-3. Ik moest een RB in de goal stellen.

- Doordat mijn RF uitviel , viel mijn LF in op die plaats na ZES minuten , dus nog een verzwakte plaats. Ik had die LF op de bank gezet en mijn B-LF laten spelen omdat hij niet fit was en hij op één kaart van schorsing stond. En normaal heb ik altijd mijn B-rf mee , altijd , maar nu was die geschorst !

- Wat gebeurt bij die invalbeurt ? LF krijgt gele kaart ! Daardoor moet mijn onfitte en agressievere LF spelen ....is de arbiter niet juist 76% streng zeker....pf

- Nu spelen we uit op de tweede zijn veld. Gaat mij nu niet om de punten , maar ik wou zo rap mogelijk veilig staan , want moet nog veel transfers doen.

Man toch , als random toeslaat dan is't direct vollenbak bij mij. Reini was zo simpel te pakken , zelfs zonder keeper , dan valt mijn fucking RF uit na zes minuten. Veel keuze heb ik voorin niet meer , moet drie plaatsen bezetten en heb nog vier spelers over momenteel. Door transfers en blessures en een schorsing. LB is ook maar 82% fit meer etc...

man man man !
Ghent Semper Fidelis.
Furax

Post by Furax »

Gewonnen tegen fb2004 lol, 3-2
Alias 'Sara de Vooze'
kvk dries

Post by kvk dries »

we kiomen goed weg , 4% slechter maar gelijkspel , spijtig voor smoje , maar die is nu bijna zeker van promotie
onze voorsprong is gezakt tot 2 punten op reini maar wij hebben al tegen 7/10 van de top 10 ( mezelf erbij geteld ) gespeeld , dus het ziet er nog mooi uit ( nog tegen nr's 5 ,7 en 10)
terwijl reini 5/10 van de top tien ( hij moet nog tegen nr's 4,5,6,7,8 )
dus het ziet er toch iets beter uit voor ons dan voor hem
volgende week hopen wer op minstens 8/12
we zitten nog op schema , we zeiden vooraf te proberen evenveel punten te halen als in de heenronde => in de heenronde na 8 matchen : 16 / 24
in de terugronde na 8 matchen : 18/24 ( ongeslagen tot nu toe)
Last edited by kvk dries on Sat Jan 13, 2007 12:08 pm, edited 1 time in total.
Smoje

Post by Smoje »

Yepz 1-1 op verplaatsing. Kan ik mee leven , team fel verzwakt. Het uwe eigenlijk ook. Sta nu elf punten voor op tweede , dertien op derde en twintig op vierde.

Nog zeven matchen te gaan. 11 punten voor , dus mag drie keer verliezen van de zeven. Dus 4 matchen winnen en ik speel nog tegen de laatste , Kvsk United (0% teamspirit) en dan nog Spoy Boys en Installatietechnicus proberen pakken.

Ik transfereer verder vanaf nu. Ik zorg gewoon dat ik eerste blijf , rest doet er nie toe. (punten , voorsprong , doelsaldo , topschutters , ...)
Ghent Semper Fidelis.
matt

Post by matt »

3-2, en de gehoopte 6/6 is binnen. Ook nog een çava rating voor een vrijdag, maar da's door de agressie wss.
Maandag tegen de attackers, moet lukken. De dinsdag wordt moeilijker.
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

3-2 verloren bij De Dakwerkers. 2 plaatsen gezakt in het klassement.
Ik hoop begin volgende week (2 thuiswedstrijden) de basis te leggen voor de redding.
Momenteel in C.7
Celtic 85
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”