Beker

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Prince88
Member of the Soccer Project Association

Re: Beker

Post by Prince88 »

remedy73 wrote:
Prince88 wrote:Een 1-0 overwinning ondanks een directe rode kaart in de '50 minuut voor mijn RF.

Maandag mag ik thuis aantreden tegen Bunicii; geen gemakkelijke opgave als het een maandag betreft, want zijn A-team mag er nog best wel zijn.
Ik heb vertrouwen in je, Fresh. Bunicii is te vereslaan, zeker als jij thuis speelt...
Succes!
Finale beker: Fresh - FC Remedy? :D
Dat zou een mooie finale zijn :D
Prince88, proud manager of Fresh
kvk dries

Post by kvk dries »

dom dom dom vergeten agressie en stijl in te stellen terwijl ik er zeker van was dat ik agressie op 100 had gezet en stijl op 0 ...
N.V.C.
Team President

Post by N.V.C. »

Na penalty's gewonnen :D , maandag weer een uit-wedstrijd :( . Heb het hele bekeravontuur dit seizoen maar 2 keer thuis gespeeld, maar niks aan te doen. We moeten tegen een D-er die dit seizoen alles op de beker heeft gezet. Eens kijken of we kunnen winnen
Team: N.V.C.
Manager: Job
Divisie: B.1

Alle spelers van mijn team zijn te koop!!
Bunne4tw

Post by Bunne4tw »

u utd - vv De Bunne's 1-0

linieratings 148-146 dus was terecht. achteraf toch jammer dat ik lang niet me beste team op kon stellen, dan had er misschien wat meer ingzeten tegen het team dat u utd nu had opgesteld.

de rest wens ik nog veel succes in de beker.
gem. BP A-team (28-08-09): 72,56
apology240

Post by apology240 »

Vlotte winst vandaag. 9-2.

Maandag uit tegen een D'er die zeker te pakken is, maar toch, in de beker kan het altijd en overal misgaan.
We gaan hem dus zeker niet onderschatten.

Fresh - Bunicii is idd de topaffiche. Afgelopen woensdag heb ik mijn topper al gehad tegen FC Chmel.
Ben dus blij dat er maandag 1 van de 2 sterkere teams in de beker zal uitgaan :-)

Ik hoop op een goeie lotingen en zoveel mogelijk thuisvoordeel :D
Playing in A with The Williams Soccer Boys

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
Prince88

Post by Prince88 »

En dan kijk je naar loting van twee van de topfavorieten (FCB Shucadlo en FC Strakapud), die loten dan nog 2 E'ers ook. Dat zij elkaar de volgende ronde mogen loten :twisted:
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Ik gok toch dat je doorgaat door je thuisvoordeel. Ik vind dat jullie elkaar niet veel ontlopen, want hij krijgt zijn team niet helemaal jofel aan de start en mist nog een RM ook. Veel zal afhangen van de agressie en de grillen van de scheids.

Remedy, NVC en Eformatie moeten het ook kunnen redden trouwens 8)
Prince88

Post by Prince88 »

Klopt, ik heb gezien dat zijn team niet helemaal tip top zal zijn.

Zit zelf echter ook met een probleempje. Ik had vanochtend m'n B-Rf laten spelen. Hij had al 2 gele kaarten, dus kon hij mooi nog een keer geel pakken en geschorst zijn voor maandag, zodat hij dinsdag mooi kon spelen. Wat doet hij nu? Pakt die direct rood en is voor 2 wedstrijden geschorst... Mijn andere Rf is de agressiefste van het stel met zijn 22% agressie, dus dat is een gegarandeerde geel maandag bij een scheids van 83%. Wat is het geval nu? Hij heeft al 2x geel staan.

Situatie: als ik hem maandag laat spelen sta ik dus dinsdag zonder Rf...

Heerlijk die bekerperikelen :mrgreen:
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Wat een pot en wat een beauty van een overwinning van Fresh. Allebei volle bak 100% met een scheids van 83% en Buni krijgt 2x rood :mrgreen:
Btw mooi opgelost met die RF :wink:

4 Nederlanders bij de laatste 16 en allemaal met kansen op de kwartfinale, wat een luxe.

[Shucadlo wel terecht door, maar die zal wel even slikken: bijna gewipt door een E-er. Maakt toch niet uit. Apology zal hem nu een lesje leren :lol: ]
Prince88

Post by Prince88 »

Credits to Remedy, had even een extern adviesorgaan ingehuurd :P
Bij deze opstelling was de maximale agressie van een speler slechts 14% (de keeper), dus het was 'enigszins' verantwoord om met 100% agressie te spelen in tegenstelling tot wat Bunicii deed. Alhoewel ik in zijn plaats waarschijnlijk ook hetzelfde had gedaan..

Een mooie start van de laatste week. Morgen uit naar de nummer 5 uit B.1, City Wizards. Scheids 89%, wordt weer leuk dus :lol:
Ditmaal zullen mijn twee agressiefste spelers (23% en 22% agressie) wegens schorsingen van de B-spelers wel spelen. Feit is wel dat hij waarschijnlijk niet agressiever dan mij gaat spelen, dus we zullen zien. De kansen om door te gaan liggen er wel.

Het is toch al weer lang geleden dat er 4 Nederlanders in de achtse finales stonden :)
apology240

Post by apology240 »

Verdiende overwinning hier met 130 - 148.

Volgende ronde is veel slechter... Kampioen van B1.

Heb wel het thuisvoordeel, maar daar houdt het dan ook op. Tegenstander heeft echt wel een supergoed team.
Ik denk dat het op penalties zal uitdraaien, heb vandaar m'n keeper dan ook naar BOLAT hernoemd.

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
N.V.C.
Team President

Post by N.V.C. »

Eerste keer dat ik voor de beker ga en meteen in de achtse finales :D , nu wordt het wel heel lastig: 3 geschorsten, 2 spelers met lage fitheid maar wel eindelijk thuis! We hopen op penalty's :)

apology240

Post by apology240 »

FUCK !

150 - 147 en verliezen...

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Finale Fresh - Remedy kan nog steeds :mrgreen: (een halve finale moeten jullie kunnen halen; echt veel beter had de loting niet uit kunnen vallen)
N.V.C.
Team President

Post by N.V.C. »

1-2 verloren :( Linies: 135-138. We hebben stijl op 0 gezet om te hopen op penaltys maar het mocht niet baten. Suc6 aan prince en remedy :wink:

Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”