Helaas verloren, je was 2% beter dus terecht gewonnen, helaas geen random voordeel voor mij.matt wrote:3-2, en de gehoopte 6/6 is binnen. Ook nog een çava rating voor een vrijdag, maar da's door de agressie wss.
Maandag tegen de attackers, moet lukken. De dinsdag wordt moeilijker.
Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN. DAT IS SP!!!!
-
volegns de tegen en voor doelpunten hebben wij :
de 11 e beste aanval maar
en de beste verdediging
we hebben gemmideld minder dan 1 doelpunt tegen per match
in ons stadion hebben we 9 overwinningen , 3 gelijkspelen en 0 verloren
zo kunnen we toch zeggen dat we thuis ongeslagen zijn
vrees het gulden brein stadion
niemand komt naar ons om te winnen 
en de beste verdediging

zo kunnen we toch zeggen dat we thuis ongeslagen zijn

-
zal ik daar binnen enkele seizoenen eens een stokje voor stekenkvk dries wrote:volegns de tegen en voor doelpunten hebben wij :
en de beste verdedigingwe hebben gemmideld minder dan 1 doelpunt tegen per match
zo kunnen we toch zeggen dat we thuis ongeslagen zijnvrees het gulden brein stadion

veel succes nog, hopelijk stoot je nu ook direct door naar B.

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
idd zekerel stino wrote:zal ik daar binnen enkele seizoenen eens een stokje voor stekenkvk dries wrote:volegns de tegen en voor doelpunten hebben wij :
en de beste verdedigingwe hebben gemmideld minder dan 1 doelpunt tegen per match
zo kunnen we toch zeggen dat we thuis ongeslagen zijnvrees het gulden brein stadion
![]()
veel succes nog, hopelijk stoot je nu ook direct door naar B.je 1e seizoen in C. is zeker al geslaagd denk ik

we zijn dan opeenvolgend van E-D-C-B zonder tussenstop gegaan

toch wel een rpestatie vind ik persoonlijk als je weet dat D eiegnlijk tussenseizoen met transfers was en dit seizoen eigenlijk strijden voor degradatie was

2-1 gewonnen tegen Arreciadas, deze keer wel tegen zijn A-team (denk ik). Morgen thuis tegen EbaIba, maar zit met 3 schorsingen. Zal een dubbletje op zijn kant worden, winnen betekent bijna zeker behoud.
Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85
-
Samenvatting :
- 2-1 gewonnen tegen Spoy Boys , mijn linieratings waren 135 , met 90% TS. Tegenover 125 van Spoy Boys , maar zoals vaak uit het zich niet in een hogere score.
- Twee geschorsten en een blessure (en mindere TS) voor de uitmatch naar ex-B'er Nora. Nog drie matchen winnen en ik ben normaal zeker van promotie/eerste plaats.
- De degradatieplaatsen staan vast. Kvsk United heeft 0% TS en heeft 5 punten achterstand op de 10de. Staat dus allemaal vast. Voorin gaan de promotieplaatsen tussen De rekenbreinen , Reini04 en mijzelf. Ik zit echter al bezig aan volgend seizoen , dus ik reken wel op promotie , en gezien mijn voorsprong , moet ik die wel kunnen bewaren, mits nog beetje inhouding.
- De match hierna tegen Pinguins Of Doom van Matt , zijn beste speler is geschorst volgende match en ook een goeie CM , dus die zijn er al zeker bij tegen ons , helaas... onze TS zal nog gezakt zijn.
- Zie ook klaagmuur : jonge RF , geen jeugdcentrum , geen IO en 84% VS aangetrokken voor twee miljoen euro , door een vergissing , wou een hoger bod uitbrengen op een andere speler en misklik mij in mijn haast
, daardoor lagere TS , geld kwijt voor LB en jeugd en een vermoedelijk slechte speler bij.
- 2-1 gewonnen tegen Spoy Boys , mijn linieratings waren 135 , met 90% TS. Tegenover 125 van Spoy Boys , maar zoals vaak uit het zich niet in een hogere score.
- Twee geschorsten en een blessure (en mindere TS) voor de uitmatch naar ex-B'er Nora. Nog drie matchen winnen en ik ben normaal zeker van promotie/eerste plaats.
- De degradatieplaatsen staan vast. Kvsk United heeft 0% TS en heeft 5 punten achterstand op de 10de. Staat dus allemaal vast. Voorin gaan de promotieplaatsen tussen De rekenbreinen , Reini04 en mijzelf. Ik zit echter al bezig aan volgend seizoen , dus ik reken wel op promotie , en gezien mijn voorsprong , moet ik die wel kunnen bewaren, mits nog beetje inhouding.
- De match hierna tegen Pinguins Of Doom van Matt , zijn beste speler is geschorst volgende match en ook een goeie CM , dus die zijn er al zeker bij tegen ons , helaas... onze TS zal nog gezakt zijn.
- Zie ook klaagmuur : jonge RF , geen jeugdcentrum , geen IO en 84% VS aangetrokken voor twee miljoen euro , door een vergissing , wou een hoger bod uitbrengen op een andere speler en misklik mij in mijn haast

Ghent Semper Fidelis.
-
Spektakel : 5-4 gewonnen tegen EbaIba. Sta nu 2e, 7 punten hoger dan plaats 10 en 10 punten hoger dan plaats 11. Met nog het Fc team op de laatste speeldag, moet behoud binnen zijn nu.
Momenteel in C.7
Celtic 85
Celtic 85
-
Ok , ben zeker van promotie , ik ga naar B.1.
2-3 gewonnen op ex-B'er Nora , met enkele A-spelers op de bank wegens weinig fitheid , kaartenlast , ... daardoor speelden mijn beide ervaren backs niet , maar twee jongeren. Net als nog enkelen.
Ik heb 16 punten voorsprong op de derde plaats en er zijn nog 15 punten (5x3) te verdienen. Bijgevolg ben ik mathematisch zeker.
Van plaats 1 gevoelsmatig ook. Nog 5 matchen , dus nog twee winnen. Tegen de laatste op de laatste speeldag als galamatch en match ervoor tegen Kvsk United. Dus 6/6 moet mogelijk zijn , zelfs met lage moraal.
Ik moet mijn systeem voor de volgende match tegen Matt al aanpassen. Want zit met schorsing van mijn CB , dus kan al geen 4-3-3 spelen (andere CB is geblesseerd). Anyway het hoeft niet echt meer.
2-3 gewonnen op ex-B'er Nora , met enkele A-spelers op de bank wegens weinig fitheid , kaartenlast , ... daardoor speelden mijn beide ervaren backs niet , maar twee jongeren. Net als nog enkelen.
Ik heb 16 punten voorsprong op de derde plaats en er zijn nog 15 punten (5x3) te verdienen. Bijgevolg ben ik mathematisch zeker.
Van plaats 1 gevoelsmatig ook. Nog 5 matchen , dus nog twee winnen. Tegen de laatste op de laatste speeldag als galamatch en match ervoor tegen Kvsk United. Dus 6/6 moet mogelijk zijn , zelfs met lage moraal.
Ik moet mijn systeem voor de volgende match tegen Matt al aanpassen. Want zit met schorsing van mijn CB , dus kan al geen 4-3-3 spelen (andere CB is geblesseerd). Anyway het hoeft niet echt meer.
Ghent Semper Fidelis.
-
- Team President
De kogel is door de kerk, het doek is gevalen. Het bestuur legt de boeken neer. We werken al enkele weken aan onze ploeg voor volgend seizoen. We gaan proberen dit seizoen op de 13de plaats te eindigen zodat we terug in reeks C4 terechtkomen. We speelden al eens eerder kampioen in die reeks en 4 is mijn geluksgetal. Dat kan dus niet fout gaan volgend seizoen. 

-