Beker

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Prince88
Member of the Soccer Project Association

Re: Beker

Post by Prince88 »

Een lekkere 1-2 winst :D
Valt op dat bij 6 van de 8 wedstrijden het uitspelende team heeft gewonnen. Gelukkig zat ik daarbij. Nu mogen de rollen omgedraaid worden, want nu speel ik thuis :P

Zeker haalbare kaart nu ik ook thuis speel. En een finale Fresh - Remedy zie ik nog zeker zitten hoor :D

Tevens een evenaring van mijn bekerpalmares; in seizoen 24 al eens ronde 13 gehaald. Kan ik dit keer wel mijn naam vereeuwigen in de bekergeschiedenis?

Edit: net in een vriendschappelijke wedstrijd 1-0 verloren terwijl ik 4% beter was (133 om 137). Hopen dat deze pech zich niet morgenochtend voordoet :P
Prince88, proud manager of Fresh
Raffin

Post by Raffin »

apology240 wrote:FUCK !

150 - 147 en verliezen...
echt jammer.. gefuckt

Go Fresh! :P
remedy73

Post by remedy73 »

Prince, sorry dat ik je zo hoog inschat, maar volgens mij ga je morgen weer een makkie hebben. Als lord random niet tegen zit, is de eerste halve finalist bekend :P

Ikzelf zal morgenochtend genoegen moeten nemen met de underdog positie. Door 4 geschorsten zal ik toch wat minder linie's gaan scoren dan gebruikelijk. Ik voorspel een 142-141 in mijn nadeel, dus ga gokken op de random in de penalties.

Als ik deze ronde overleef, dan ga ik plots weer kansen krijgen, immers de geschorsten van morgen, zullen overmorgen 100/100 zijn en er staan verders geen spelers op scherp. In een mogelijke halve finale zou ik dan in een thuiswedstrijd 147/148 gaan halen... Maar goed, eerst die 1/4 finale. Die is al pittig genoeg ;)
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
remedy73

Post by remedy73 »

oh, oh, oh, wat een 1/4 finale ronde...

Het ergste: Fresh eruit!! Met 2 onterechte rode kaarten heeft de scheids een flinke stempel op de wedstrijd gedrukt! Fresh, ik huil met je mee, want de kansen lagen er, omdat één der favorieten (FCB Shucadlo) er ook uit is gegooid...

Ik heb exact de linies gehaald zoals ik had verwacht (142-141). De 0% stijl heeft echter niet tot penalties geleid. Helaas dus eruit, maar wel terecht...

Er komen nu spannende halve finales aan, omdat de sterkste 2 team beiden uit spelen. De finaleplaatsen liggen nog volledig open...
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
B e n

Post by B e n »

Zonde! Geen Nederlandse finale :(

Wordt het dan een A-finale? :)

Dangerous Mind - C.8 ??-?? u utd - A
Pankrácké krysy - B.1 ??-?? FC Strakapůd - A
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
Prince88

Post by Prince88 »

remedy73 wrote:oh, oh, oh, wat een 1/4 finale ronde...

Het ergste: Fresh eruit!! Met 2 onterechte rode kaarten heeft de scheids een flinke stempel op de wedstrijd gedrukt! Fresh, ik huil met je mee, want de kansen lagen er, omdat één der favorieten (FCB Shucadlo) er ook uit is gegooid...

Ik heb exact de linies gehaald zoals ik had verwacht (142-141). De 0% stijl heeft echter niet tot penalties geleid. Helaas dus eruit, maar wel terecht...

Er komen nu spannende halve finales aan, omdat de sterkste 2 team beiden uit spelen. De finaleplaatsen liggen nog volledig open...
man man man man man man man man.... :?

Hoe verzinnen ze het, een beetje twee onterechte rode kaarten geven. Vervolgens nog wel pingels, maar die verloren. Echt jammer dat we er beiden uit zijn, want allebei onze opponenten spelen nu thuis en als wij dat ook hadden gehad...

Voorlopig dus geen vereeuwiging van mijn naam in de bekergeschiedenis. Of dat volgend seizoen gaat gebeuren weet ik nog niet. Geen idee nog of ik mee ga doen aan de beker volgend seizoen.
Prince88, proud manager of Fresh
apology240

Post by apology240 »

Prince88 wrote:
remedy73 wrote:oh, oh, oh, wat een 1/4 finale ronde...

man man man man man man man man.... :?

Hoe verzinnen ze het, een beetje twee onterechte rode kaarten geven. Vervolgens nog wel pingels, maar die verloren. Echt jammer dat we er beiden uit zijn, want allebei onze opponenten spelen nu thuis en als wij dat ook hadden gehad...

Voorlopig dus geen vereeuwiging van mijn naam in de bekergeschiedenis. Of dat volgend seizoen gaat gebeuren weet ik nog niet. Geen idee nog of ik mee ga doen aan de beker volgend seizoen.
Zonde mannen...
Ok, Remedy verwachtte 1 punt slechter te zijn, maar dan mag je toch nog hopen op een draw... Geen geluk voor jou.
En Fresh... 2 rode kaarten. Die ene valt nog mee, maar die je daar in de 50ste minuut hebt gekregen heeft je serieus genekt.
Nu, de tegenstander heeft er geen voordeel aan gehad want heeft het nagelaten nog te scoren na die rode kaart, vandaar het gelijke spel. Maar in de 11ms had je ook geen geluk... Erg jammer...

Je weet nog niet of je nog aan de beker meedoet... Wel, dat heb ik voor mij al uitgemaakt. Ze kunnen hem steken waar de zon niet schijnt... Die random factor in de beker begint mij ferm tegen te steken... 150-147... Ik ben er nog altijd nie goe van. En nu ligt em er begot uit met een linierating van amper 140...
Playing in A with The Williams Soccer Boys

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
Bunne4tw

Post by Bunne4tw »

hmm u utd in de finale was te verwachten. ik tref namelijk elk seizoen zon beetje een uiteindelijke finalist in een vroeg stadium van de beker.
gem. BP A-team (28-08-09): 72,56
B e n

Post by B e n »

Leuke scheids morgen, eentje van 91% :D
Raffin

Post by Raffin »

Jammer dat rode kaarten WEER zullen beslissen over (beker)winst :|

Realisme troef
rohalt

Post by rohalt »

Een lekkere 1-2 winst
Valt op dat bij 6 van de 8 wedstrijden het uitspelende team heeft gewonnen. Gelukkig zat ik daarbij. Nu mogen de rollen omgedraaid worden, want nu speel ik thuis

Zeker haalbare kaart nu ik ook thuis speel. En een finale Fresh - Remedy zie ik nog zeker zitten hoor

Tevens een evenaring van mijn bekerpalmares; in seizoen 24 al eens ronde 13 gehaald. Kan ik dit keer wel mijn naam vereeuwigen in de bekergeschiedenis?

Edit: net in een vriendschappelijke wedstrijd 1-0 verloren terwijl ik 4% beter was (133 om 137). Hopen dat deze pech zich niet morgenochtend voordoet

Vind jij dat opgeven ook geen optie is! Klik hier!

En die vriendschappelijke match was dan nog tegen mij (rogiboys).
Spijtig dat je uit de beker werd gebonjourd.
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
el stino

Post by el stino »

Raffin wrote:Jammer dat rode kaarten WEER zullen beslissen over (beker)winst :|

Realisme troef
mssn zijn agressieve scheidsen net de troef die nog enige spanning brengen?
een scheids met een agressie tot 80% is voor al die niet-agressieloze ploegen simpele koek, en dan wint in principe diegene met de beste bp's.

met een agressieve scheids komt er mssn toch nog een beetje management bij kijken. tot hoever gaan we spelen? gaan we over de schreef? spelen we veilig?

jammer van Fresh, maar het is natuurlijk wel een mooie prestatie :wink:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Raffin

Post by Raffin »

En ik ben blij.. dat het geen Tsjech is :mrgreen:

U utd!
B e n

Post by B e n »

Spijtig voor Strakapud :(

143-146 en verliezen met penalty's, moet hard aankomen. Als je 4e eindigt in A en je speelt de finale van de beker mag je zeker niet klagen. Al is het wel erg dat je weet dat er NOG meer had ingezeten :)

Congratz to U Utd ;)
apology240

Post by apology240 »

B e n wrote:Spijtig voor Strakapud :(

143-146 en verliezen met penalty's, moet hard aankomen. Als je 4e eindigt in A en je speelt de finale van de beker mag je zeker niet klagen. Al is het wel erg dat je weet dat er NOG meer had ingezeten :)

Congratz to U Utd ;)
Ja en neen he.
Die rode kaart zorgt ervoor dat de linierating serieus is gezakt.
Voor de rode kaart zal het gelijk op gaan geweest zijn, misschien zelfs hogere linierating voor U Utd.
Na rode kaart heeft Strakapud z'n kans nie gegrepen, daarmee het gelijkespel.
Playing in A with The Williams Soccer Boys

2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9

~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”