Divisie A
Moderator: Moderator
Re: Divisie A
Nu ja, niet alle onderlinge duels waren spannend, zal ik het zo even melden =3
FC Lemsig - F.139 ;D
Eigelijk is het Lemsig FC, klein foutje bij het aanmelden... :3
Eigelijk is het Lemsig FC, klein foutje bij het aanmelden... :3
-
- Member of the Soccer Project Association
Vanochtend ruim gewonnen van Ratbor: 151-140 (1-0)
Een paar opvallende uitslagen: Temosa speelt wederom gelijk en ligt inmiddels 4 punten achter. En El Stino wint zeer knap bij Flamendros! Flamendros is nu na 4 speelronden zowat uitgeschakeld voor de titel, want staat inmiddels al 8 punten achter op de top 3: Inter Milano - Hala Madrid - FC Remedy (allen 12/12)
Maandag op bezoek bij Hala
De competitie gaat nu écht beginnen...
Een paar opvallende uitslagen: Temosa speelt wederom gelijk en ligt inmiddels 4 punten achter. En El Stino wint zeer knap bij Flamendros! Flamendros is nu na 4 speelronden zowat uitgeschakeld voor de titel, want staat inmiddels al 8 punten achter op de top 3: Inter Milano - Hala Madrid - FC Remedy (allen 12/12)
Maandag op bezoek bij Hala

'T heeft nog niet veel meegezeten dit seizoen
Gelijke ratings en 0-1 verloren

Gelijke ratings en 0-1 verloren

Team = AC ManU (B2)
-
F#ck! 152-151 en 0% stijl blijkt niet voldoende voor een gelijkspel!

147 tegen een onverwachtse 148 van Totema Baka.
Resultaat 0-0 en daarmee kan ik leven.
Resultaat 0-0 en daarmee kan ik leven.
-
das wel jammer.. maar met de terugmatch wordt het dan naar alle waarschijnlijkheid een 153 - 149 voor uremedy73 wrote:F#ck! 152-151 en 0% stijl blijkt niet voldoende voor een gelijkspel!![]()

zelf winst gaan pakken bij BizonTM die met een vroeger rode kaart kreeg af te rekenen en hierdoor een 136 neerzette. onze 140 was voldoende voor winst en zo paar plaatsen hoger op te schuiven

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Eindelijk 2e winst: 0-1
Donderdag tgn Totemo dient er ook gewonnen te worden

Team = AC ManU (B2)
-
de random begint zich te draaien in uw voordeel (gelijke ratingsT-man wrote:Eindelijk 2e winst: 0-1![]()

hier zelf ook winst gepakt tegen Berusky. die staat laatste en zijn team is te oud, dus zal halfweg hopelijk opkuis houden

donderdag tegen Hala zal andere koek zijn en dan vrijdag de week afsluiten tegen Hoeselt

Leuke en lucky uit-overwinning op Jeremy, toch de nummer 4 uit de ranking met 145 linie.
-
Vanochtend een grote fout gemaakt! Op het laatste moment ben ik van een 5-4-1 naar een 3-5-2 geswitched, maar daarbij mijn tactiek niet aangepast. Ik heb dus 3-5-2 gespeeld met verdedigende muur. De gevolgen waren direct zichtbaar: Ipv een uitgerekende 149 haal ik slechts 142!
Gelukkig wél genoeg voor winst, want de tegenstander haalde maar 136....

Thuis 0-0 ondanks de 1% mindere prestatie.
Morgen naar FC Remedy voor 1p
Morgen naar FC Remedy voor 1p

Team = AC ManU (B2)
-
@T-man: Als je het verdient mag je een punt hebben, zolang het maar niet door de random komt 
Ik heb vanochtend van Bizone TM gewonnen met 137-140. Belachelijk lage linies, bij mij veroorzaakt door een vroege rode kaart. Bizone TM die net zo agressief speelde als ik blijft weer schoon. Wanneer houden die rode kaarten nu eens op. Ik krijg ze alleen maar tegen! (18/21)
El Stino speelde vanochtend bij Hala Madrid gelijk met zijn B-team na een gouden tip:
26' Na een zware fout legt de scheidsrechter de bal op de stip. Fricson 'Normal' Quiñonez trapt, Erik Osbaldo 'm' Dominguez pakt.
Thanks

Ik heb vanochtend van Bizone TM gewonnen met 137-140. Belachelijk lage linies, bij mij veroorzaakt door een vroege rode kaart. Bizone TM die net zo agressief speelde als ik blijft weer schoon. Wanneer houden die rode kaarten nu eens op. Ik krijg ze alleen maar tegen! (18/21)
El Stino speelde vanochtend bij Hala Madrid gelijk met zijn B-team na een gouden tip:
26' Na een zware fout legt de scheidsrechter de bal op de stip. Fricson 'Normal' Quiñonez trapt, Erik Osbaldo 'm' Dominguez pakt.

Thanks

-
12% minder, ne penalty pakken (na tip van Remedy
), alles op de aanval en verdediging en dan ** je Hala zowaar met je B-team en geef je hem zijn eerste puntenverlies
morgen een mooie wedstrijd tegen Hoeselt kan onze week nog meer in schoonheid doen afsluiten

morgen een mooie wedstrijd tegen Hoeselt kan onze week nog meer in schoonheid doen afsluiten

saaie 0-0 en strafschop gemist.
Gemiste kans om de 4e plaats te pakken.
Morgen Belgische topmatch tegen Royal
-
heb geen Rb ter beschikking meer wegens blessure van 10 dagen.. wel jammerhoeseltvv wrote:saaie 0-0 en strafschop gemist.

succes