Divisie E

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Nivram Ra
Member of the Soccer Project Association

Post by Nivram Ra »

dino_001 wrote:"OVER EN OUT", 2-1 velies met 3 linieratings minder (een gelijkspel was dus goed mogelijk. Daarbij krijgt hij geen rood of 2*geel bij een totale agressie van 215!!! Dus 2 x random tegen.

Korte analyse van terugronde:
2-1 verlies : 5 linieratings minder door 2 keer geel met 175 agressie, andere 185 geen speler van veld
0-0 : 1 linerating minder, 2xgeel met 165 agressie, tegenstander niet met 195
1-1 : gelijke linieratings, ik 175 agressie, hij 210 zonder speler van veld
1-1 : 5 linieratings beter
2-2 : 4 linieratings beter
2-1 verlies: 3 linieratings minder, ik agressie van 180, hij 215 zonder speler van veld...

Enfin, minstens 5 p en dan stond ik wel eerste!
Dus, ik zit volgend seizoen nog in E, we zullen wel zien wat we doen als de random te zeer blijft tegenzitten.
Ik leef met je mee.. Heel zuur ook voor je dat het zo moet gaan bij jou, de Random is laatste dagen sterk aanwezig. deze week gaat als een van de meest zwarte dagen van Ra United.. 4x niet gewonnen in competitie achter elkaar, allemaal omdat Lord Random zó erg tegenzit.. te erg gewoon.
Gelijk gespeeld tegen een redelijk simpele tegenstander, en dan 3x verloren.. :(
Vandaag verloren door een rode kaart op me CM. :evil:

Volgend seizoen gelukkig wat betere vooruitzichten...
Image
dino_001

Post by dino_001 »

Nivram Ra wrote:[Ik leef met je mee.. Heel zuur ook voor je dat het zo moet gaan bij jou, de Random is laatste dagen sterk aanwezig. deze week gaat als een van de meest zwarte dagen van Ra United.. 4x niet gewonnen in competitie achter elkaar, allemaal omdat Lord Random zó erg tegenzit.. te erg gewoon.
Gelijk gespeeld tegen een redelijk simpele tegenstander, en dan 3x verloren.. :(

Bedankt voor het medeleven, toch een kleine pleister op de wonde ;-)
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
buffalo_rulez

Post by buffalo_rulez »

dino_001 wrote:
Nivram Ra wrote:[Ik leef met je mee.. Heel zuur ook voor je dat het zo moet gaan bij jou, de Random is laatste dagen sterk aanwezig. deze week gaat als een van de meest zwarte dagen van Ra United.. 4x niet gewonnen in competitie achter elkaar, allemaal omdat Lord Random zó erg tegenzit.. te erg gewoon.

Bedankt voor het medeleven, toch een kleine pleister op de wonde ;-)
is idd zuur die random, en ik kan je verzekeren hoe hogen in reeks je bent, hoe zuurder die random, ik speelde in een ver verleden nog in de C en B reeksen, en ik ben toen gewoon gekapt door de random, ik was telkens beter, en altijd een gelijkspel, of verliezen, twas echt vreselijk (ben nu bezig over de B reeks :p)

enfin, ik deze morgen 3-1 verloren, ben al mijn spelers zowat aan het verkopen, dus zal daar wel aan liggen :p , 1e plaats is zoiezo binnen, met nog 9 punten te verdienen, en 12 punten voorsprong (of zoiets...)

volgend jaar dus in de D reeks, waar ik met een compleet ander team voor de dag zal komen, door men lage TS zal behoud in de D lastig zijn, maar het is mogelijk, indien het niet mogelijk is, zal ik wel volgend seizoen weer top spelen in E, we shall see
Team: Gantoise
Manager: Buffalo_rulez
http://www.soccerproject.com/spnewl_tea ... hp?tid=408

Gantoise since Season 2
Highest level played: B.2

Now playing: F.149
Skatanic

Post by Skatanic »

0-3 gaan winnen bij de nr 14, nog altijd 4de plaats, wat wel opmerkelijk is, is dat de huidige 2de het seizoen was begonnen met een 5 op 27 en nu 57 punten heeft.
'Reporter: Bang, there goes your unbeaten run. Can you take it?'
"Skatanic: No, I'm just going to crumble like a wreck. I'll go home, become
an alcoholic and maybe jump off a bridge. Umm, I think I can take it, yeah."
buffalo_rulez

Post by buffalo_rulez »

De A-ploeg van La gantoise1 is deze middag voorgesteld aan de Pers:

La Gantoise1 wordt voortaan ingedeeld in 3 selectie's: A/B en C

SELECTION A: A-ploeg

GK:
Er wordt een nieuwe GK aangekocht voor de start van het nieuwe seizoen, deze zal ofwel jonger dan 24 zijn met een globale klasse van 85%, ofwel 26+ met een globale klasse van 88% of meer

LB: Sébastien Carratta
84% GK / 20 jaar / Geschatte Bp: 67 / Ervaring: 12% / Agressie: 1%

CB: Patrick Mampuya
86% GK / 29 jaar / Bp: 68 / Agressie: 0%
Eind volgend seizoen wordt Mampuya bedankt voor gewezen diensten en vervangen door reservespeler Simon Juric)

RB: Marcin Zabecki
84% GK / 25 jaar / Bp 68 / Agressie: 33%

LM: Moumouni Devriese
85% GK / 29 jaar / Bp 68 / Agressie: 2%
Deze speler wordt tussen nu en volgend seizoen vervangen vanaf er een goed alternatief op de transfermarkt te vinden is, zijn vervanger zal 23 jaar of jonger zijn, en een GK hebben van 86% of meer

CM: Anouar Kans
90% GK / 28 jaar / Bp 73 / Agressie: 34%

CM: Ivica Mamouni
88% GK / 28 jaar / Bp 71 / Agressie: 0%

RM: Raul Semeghin
84% GK / 21 jaar / Bp 68 / Agressie: 18% / Ervaring: 32%

LF: Nestor Marcano
87% GK / 21 jaar / Bp 70 / Agressie: 6% / Ervaring: 27%

CF: Vladimír Žižka
88% GK / 23 jaar / Bp 71 / Agressie: 14% / Ervaring: 44%

RF: Norbrt Hanzel
86% GK / 25 jaar / Bp 70 / Agressie: 5%

De andere Selections (B/C) worden later bekend gemaakt, aangezien hier nog het een en ander moet veranderen

Gemiddelde leeftijd A team: 24.9 jaar
Gemiddelde Bp A team: 69.4
Gemiddelde Agressie A team: 12.4

Gantoise since Season 2

b3h3moth

Post by b3h3moth »

Ksta terug 5de en maandag moeten we tegen de 4de. Als we winnen worden we zelf 4de als we verliezen kunnen we onze doelstelling (5de plaats) zo goed als vergeten aangezien we ook nog tegen de eerste moeten.
Image
dino_001

Post by dino_001 »

Vandaag gewonnen met 3-2 tegen voorlaatste in stand met linieratings 135-123 maar het haalt niets meer uit. Ik ben zeker van een derde plek, minder of meer zit er niet meer in.
Volgend seizoen zal alleen nog moeilijker worden om te stijgen want vorig seizoen was ik derde na een sublieme terugronde, dit seizoen zal ik weer derde eindigen terwijl mijn ploeg ietsje verbeterd is. Ieder seizoen wordt moeilijker en in mijn reeks zijn veel ploegen aan elkaar gewaagd.
dino_001
b3h3moth

Post by b3h3moth »

4-3 verlore :(. Linierating waren 130-127, hij had thuisvoordeel en ik heb een rode kaart gepakt. Hopelijk stelt de nr 1 zijn B-team morgen op zodat we toch kunnen winnen want anders zien we de 5de plaats nog door onze vingers glippen.
Image
buffalo_rulez

Post by buffalo_rulez »

b3h3moth wrote:4-3 verlore :(. Linierating waren 130-127, hij had thuisvoordeel en ik heb een rode kaart gepakt. Hopelijk stelt de nr 1 zijn B-team morgen op zodat we toch kunnen winnen want anders zien we de 5de plaats nog door onze vingers glippen.
mm spijtig :(

maarja, een 5e of 6e plaats maakt op zich niet veel uit hoor, scheelt hem maar 100k in premiegeld ofzo...

Gantoise since Season 2

Skatanic

Post by Skatanic »

buffalo_rulez wrote:
b3h3moth wrote:4-3 verlore :(. Linierating waren 130-127, hij had thuisvoordeel en ik heb een rode kaart gepakt. Hopelijk stelt de nr 1 zijn B-team morgen op zodat we toch kunnen winnen want anders zien we de 5de plaats nog door onze vingers glippen.
mm spijtig :(

maarja, een 5e of 6e plaats maakt op zich niet veel uit hoor, scheelt hem maar 100k in premiegeld ofzo...
Als ik mij niet vergis, krijg je als 6e geen premiegeld hoor ( ofwel is dat recent verandert, want toen ik eens 6e was, kreeg ik niets).

Ik moet nog 2 keer winnen, wat moeilijk gaat zijn met de huidige TS, om zeker te zijn van 5e plaats, en kan ook nog 3de plaats krijgen met een beetje geluk.(2punten achter op 3de, 1 op 4de, gelijk met 6de en 2 voor op 7de)
'Reporter: Bang, there goes your unbeaten run. Can you take it?'
"Skatanic: No, I'm just going to crumble like a wreck. I'll go home, become
an alcoholic and maybe jump off a bridge. Umm, I think I can take it, yeah."
fcbjorre

Post by fcbjorre »

Degradatie...
In F hoor ik thuis :)
Bruges Till I Die
dino_001

Post by dino_001 »

2-3 gewonnen met 123-127 linieratings.

Stand met nog 1 wedstrijd te gaan

1) FC Artmedia B.. 69p
2) BMSExpert 66p
3) dino\'s 65p
4) FK Ohřeblo 52p
5) Aulnay 51p
b3h3moth

Post by b3h3moth »

1-1 gespeeld tegen de 1ste waardoor we 6de zijn geworden op 1 punt van de 5de :(. En aangezien die nog alleen mar tegen een botteam moet. Bah Als mijn 2 cm's niet geschorst waren had ik in mijn normale opstelling kunnen spelen en had ik wss gewonnen.
Image
bLo0dHuNt3r

Post by bLo0dHuNt3r »

Deze ochtend met gemak kampioen geworden. Blijkbaar had mijn rechtstreekse concurrent 2 belangrijke VrB's! Hij wist natuurlijk dat hij niet van me kon winnen dus liet hij zijn B-team maar opdraven en spaarde hij zijn A-team.
Zodus ging ik met een 0-8 overwinnig én de titel naar huis. :D
Proud coach of team#SoaD

Image

S 11: Image
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

5-3 verlies, nog steeds nul punten toch. En damn, wat was het dicht deze keer. Had ik net dat beetje agressiever gespeeld :) . Eerst 0-3 voorkomen en het toch nog weggeven.

In ratings waren we wel 23 slechter, dus al bij al wel verdiende nederlaag.
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”