Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

el stino
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie A

Post by el stino »

een puntje was het hoogst haalbare en dat hebben we te pakken tegen Hoeselt :)
ik had geen Rb ter beschikking, Hoeselt kreeg een vroege blessure en beiden speelden we defensief wat resulteerde in weinig kansen en elk een goaltje :P

op voorhand zag ik dat het nipt ging worden met de bp's die zijn spelers nog konden halen. een 'gelukje' dat die blessure viel, zodat ratings 136 tegen 137 waren.

deze week een 8/12 gehaald. helemaal tevreden mee :D
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
T-man

Post by T-man »

Ingecalculeerd verlies: 2-1 :P
Slechts 4/12 deze week :(
Moet volgende week zeker worden verdubbeld :wink:
Team = AC ManU (B2)
hoeseltvv
Assistant Manager

Post by hoeseltvv »

Jammer van de blessure... 6 op 12 deze week is helaas onvoldoende.
remedy73

Post by remedy73 »

T-man wrote:Ingecalculeerd verlies: 2-1 :P
Slechts 4/12 deze week :(
Moet volgende week zeker worden verdubbeld :wink:
Het verschil zou inderdaad al 7 linies zijn en door die rode kaart werden het er zelfs 10: 148-138
De concurenten blijven (op het gelijke spel tussen Hala en Stino na) vlekkeloos presteren. In de terugronde krijg is zowel Hala als Inter thuis, dus alle mogelijkheden blijven open liggen. (21/24)

Maandag naar Hoeselt VV...
FC Remedy is playing in division B.2
Winner SP-cup in Season 43, 56, 59, 89 & 90.
Champion in A in Season 44, 45, 55 & 90.
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
el stino

Post by el stino »

wel stom dat je volgende week nog die beker hebt, vlok voor de wedstrijd tegen FC Inter Milano op donderdag..

hier nekeer zot gedaan en terwijl ik eigenlijk op zoek was naar een Cf of CB, toch een LF binnen gehaald. niet met de laagste agressie, maar wel nog jong en met mooie toekomstige bp.
de verkoop van de rest moet dan maar terug geld in het la'tje brengen :P
T-man

Post by T-man »

Noodzakelijke winst: 1-0 :D
Morgen noppes: naar Hala :?
Team = AC ManU (B2)
remedy73

Post by remedy73 »

Bedankt Wim! Is dit de waardering die ik krijg voor je redding eind vorig seizoen? Ik heb er nu al spijt van dat ik je vorig seizoen heb geholpen...

Hala Madrid verliest een thuiswedstrijd met 0-2! Waardoor we ondanks een gelijkspel tegen Hoeselt toch opschuiven naar een tweede plek. Alleen denk ik dat we nu al uitgeschakeld zijn voor het kampioenschap :( De titel in A gaat wederom dit seizoen naar een Tsjech... (22/27)
Winner Beneliga in Season 37, 41, 55, 56, 57, 60, 62, 66, 68, 70, 73, 88, 89, 90, 91 118 & 119.
Raffin

Post by Raffin »

Waarom zou hij zich dan moeten terughouden, zelf een top 5 plek in het vizier hebbend? Je komt zelf goed weg met een punt :P

Hij zal anderen ook nog ptn afsnoepen hoor. En Inter Milano zijn geluk kan niet blijven duren!

Wat Hala/Ruda vandaag voorhebben is pas zotjes!
FC The White Caps

Post by FC The White Caps »

Ruda heeft al heel het seizoen pech precies, nog maar 3 punten :shock:
S40: 15e in A (hervorming)
S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A

Image
hoeseltvv
Assistant Manager

Post by hoeseltvv »

remedy73 wrote:Bedankt Wim! Is dit de waardering die ik krijg voor je redding eind vorig seizoen? Ik heb er nu al spijt van dat ik je vorig seizoen heb geholpen...
Sorry gast,
de waardering was er zeer zeker ! De enige afspraak die er rond gemaakt is, is dat ik voluit zou blijven gaan tegen de topploegen, zonder wedstrijden weg te geven. Dat heb ik gedaan. Het spijt me dat ik een puntje tegen jou heb gewonnen :-( maar zou het niet absurd geweest zijn om deze wedstrijd weg te geven) ?
Ik begrijp dus zeker je teleurstelling, de beschuldiging helaas niet :-(
remedy73

Post by remedy73 »

hoeseltvv wrote:
remedy73 wrote:Bedankt Wim! Is dit de waardering die ik krijg voor je redding eind vorig seizoen? Ik heb er nu al spijt van dat ik je vorig seizoen heb geholpen...
Sorry gast,
de waardering was er zeer zeker ! De enige afspraak die er rond gemaakt is, is dat ik voluit zou blijven gaan tegen de topploegen, zonder wedstrijden weg te geven. Dat heb ik gedaan. Het spijt me dat ik een puntje tegen jou heb gewonnen :-( maar zou het niet absurd geweest zijn om deze wedstrijd weg te geven) ?
Ik begrijp dus zeker je teleurstelling, de beschuldiging helaas niet :-(
Sorry, mijn reactie van vanochtend was misschien niet helemaal netjes, maar ik voelde vanochtend nogal wat frustratie toen ik de uitslag zag. Ik heb je vorig seizoen wat tips gegeven om hogere linies te halen. En tegen een Hala Madrid thuis kom je erachter dat je geen contracten kan verlengen en dat je een x aantal geschorsten hebt (slecht gepland) en tegen mij zorg je er wél voor dat alles op scherp staat. Dat voelde vanochtend als verraad.
Mijn gemoederen zijn inmiddels wat gesust. Het is immers maar een spelletje, eh ;)
Als je maar beloofd dat je Hala en Inter Milano minstens 3 punten afsnoept! :lol:

@Raffin 1: Hoeselt-Remedy is inderdaad 151-150 geworden, dus ik zou goed weggekomen zijn. Ik denk echter dat er sprake is van wat afrondingen, want de uitgerekende linies waren 149,8-150,9 volgens BS. Daarom had ik op winst gerekend.

@Raffin 2: Dat Hala een penalty miste was geen toeval, maar wederom een gouden tip van een concurrent manager :P
Raffin

Post by Raffin »

No offence, maar het gaat wel erg ver als je voor elke partij de managers gaat aanschrijven hoe ze moeten spelen tegen je concurrent(en). Ik geniet van die onverwachte omstandigheden, al is de random soms wel balen!

Misschien ergens knap dat je jezelf zo kan verdiepen in het spel, maar ik zou op deze manier er niks meer aan vinden en gewoon stoppen :mrgreen:
remedy73

Post by remedy73 »

Om top te spelen reken je elke wedstrijd op voorhand uit en bestudeer je elke tegenstander op zoek naar zwakke plekken. Ik weet zeker dat Hernan Crespo dat ook doet. En ja, als je dan een concurrent betrapt op een zwakke plek, probeer je dat natuurlijk uit te nutten ;) Het is net écht voetbal, waarbij tegenstanders ook op voorhand worden geanalyseerd :D
Raffin

Post by Raffin »

remedy73 wrote:Om top te spelen reken je elke wedstrijd op voorhand uit en bestudeer je elke tegenstander op zoek naar zwakke plekken. Ik weet zeker dat Hernan Crespo dat ook doet. En ja, als je dan een concurrent betrapt op een zwakke plek, probeer je dat natuurlijk uit te nutten ;) Het is net écht voetbal, waarbij tegenstanders ook op voorhand worden geanalyseerd :D
Ik zal maar beter alles verkopen, het zit er niet in :|
el stino

Post by el stino »

Raffin wrote:Waarom zou hij zich dan moeten terughouden, zelf een top 5 plek in het vizier hebbend? Je komt zelf goed weg met een punt :P

Hij zal anderen ook nog ptn afsnoepen hoor. En Inter Milano zijn geluk kan niet blijven duren!

Wat Hala/Ruda vandaag voorhebben is pas zotjes!
:mrgreen:

Tegen Hala was kunst en vliegwerk met het stoppen van een penalty.
Tegen Ruda vandaag was.. euhm.. de 12e man (Mr. Random)? :D

een 141 tegen een 142 geeft niet echt het volste recht op om met de volle buit te gaan lopen. maar alle ptn zijn welkom zeker in A? :)

morgen ziet de tegenstander er opnieuw stevig uit. dus ik vrees verlies :P
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”