Divisie A
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Divisie A
141-142 wil niet zeggen dat je minder was, he.
Er zijn 3 percentages die allen afgerond zijn. Het zou zomaar 142,3-140,7 geweest zijn, en dan is winst wél gerechtvaardigd...
Er zijn 3 percentages die allen afgerond zijn. Het zou zomaar 142,3-140,7 geweest zijn, en dan is winst wél gerechtvaardigd...
-
Ik vermoed dat de linies weldegelijk opgeteld worden qua sterkte en niet qua afronding.remedy73 wrote:141-142 wil niet zeggen dat je minder was, he.
-
Heel SP werkt met getallen achter de komma die visueel afgerond zijn. Waarom zou dat met de linie-percentages van verdediging, middenveld en aanval dan niet zo zijn? Als je een argument hebt dat het bij de linies anders zou zijn, hoor ik het graag, maar voorlopig heb ik geen reden om anders te vermoeden. De linies die je bij elkaar optelt kunnen dus 3x0,5% afwijken, oftewel 1,5% naar boven of 1,5% naar beneden. Sterker nog: Dit effect zou een stukje 'random' kunnen verklaren wat dus in feite helemaal geen random is.Raffin wrote:Ik vermoed dat de linies weldegelijk opgeteld worden qua sterkte en niet qua afronding.remedy73 wrote:141-142 wil niet zeggen dat je minder was, he.
Vanochtend ruim gewonnen van de revelatie van vorig jaar Los Flamendros met 151-142. Met 151 linies op dinsdag ben ik inderdaad érg content

-
Ok, dit is de reden waarom mijn ambitie deze keer niet verder reikt dan C, D, E.
Denk dat er iets teveel tijd zou inkruipen, al speel ik het gvd weer graag.
Maar alle respect hoor, Remedy. Was jij hier vroeger ook al (onder een andere naam) of ben je vrij nieuwbakken? (edit: toch ook al van 2007 zie ik net, dan ben ik toch al lang gestopt gelijk, we hebben elkaar net gemist dan)
Spijtig dat het spelveld wel volledig veranderd is. Vroeger kwam je regelmatig Belgen of forumgenoten tegen uw reeks, beker, ... Wat het toch nog iets extra gaf. Met Roemenen en Tsjechen blijft het ook lastiger om transfers deftig te bespreken (wat ik nu dus ook niet doe). Ook het kleiner aantal managers, waardoor er minder tegen elkaar opgeboden wordt, behalve als ik op enen begin te bieden natuurlijk.

Denk dat er iets teveel tijd zou inkruipen, al speel ik het gvd weer graag.

Maar alle respect hoor, Remedy. Was jij hier vroeger ook al (onder een andere naam) of ben je vrij nieuwbakken? (edit: toch ook al van 2007 zie ik net, dan ben ik toch al lang gestopt gelijk, we hebben elkaar net gemist dan)
Spijtig dat het spelveld wel volledig veranderd is. Vroeger kwam je regelmatig Belgen of forumgenoten tegen uw reeks, beker, ... Wat het toch nog iets extra gaf. Met Roemenen en Tsjechen blijft het ook lastiger om transfers deftig te bespreken (wat ik nu dus ook niet doe). Ook het kleiner aantal managers, waardoor er minder tegen elkaar opgeboden wordt, behalve als ik op enen begin te bieden natuurlijk.

Ghent Semper Fidelis.
-
zou het mssn kunnen verklaren. maar moet toch balen zijn voor de tegenstander als je zulke ratings en verlies meemaaktremedy73 wrote:141-142 wil niet zeggen dat je minder was, he.

de 3ptn kwamen allesinds van pas, want vandaag gingen we de boot in.
jammer, zowaar aansluiting met de top-5 net gemist

alles dus lekker close in het midden/onderin

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
2-4 verlies: nog 's 1x geprobeerd om net over de agressiegrens van 180 te gaan maar fataal afgelopen: 2x rood waarvan 1x rechtstreeks na 14' 

Team = AC ManU (B2)
-
En natuurlijk heb je gelijk!Raffin wrote:(...) En Inter Milano zijn geluk kan niet blijven duren! (...)
Vandaag de eerste keer dat Inter Milano de random tegen heeft. Ik speelde agressiever dan hij, maar Inter is degene die de eerste rode kaart pakt (64' minuut). Ik pak ook wel rood, maar veel later (84' minuut). Ondanks een blessure van mij in de 64' minuut word toch nét het verschil gemaakt door die rode kaarten. Gevolg linies 147-148 en 1-2 winst voor mij! We naderen Inter Milano nu tot op 2 punten. Hala wint ook en heeft eenzelfde aantal punten als ik. (28/33)
-
Proficiat man! You're in!
Proficiat Remedy !
Ik zal van de andere partijen hopelijk ook nog een puntje afsnoepen.
Ik zal van de andere partijen hopelijk ook nog een puntje afsnoepen.
@ Remedy: En je krijgt Inter en Hala allebei nog thuis op bezoek in de terugronde? Of ben ik verkeerd, ik d8 dat ik dit ergens gelezen had. 
Zoja, dan ziet het er niet slecht uit. Al moet elke wedstrijd wel gespeeld worden natuurlijk!

Zoja, dan ziet het er niet slecht uit. Al moet elke wedstrijd wel gespeeld worden natuurlijk!

Huidig team:
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...
Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...
Vorige teams:
Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E
The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D
S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D
FC Intermilano heeft maar een stadium met 18000 zitplaatsen, die loopt toch ook wel een pak inkomsten mis.
De grootste club van sp heeft een stadium en grasmat van een F'er.

-
Wordt vervangen door de beste spelers te kopen van SP en grote tornooien te winnen. Merk wel op dat er steeds meer dat doen. Ach het is misschien wel positief dat je met verschillende strategieën de top kan bereiken.Kowalskii wrote:FC Intermilano heeft maar een stadium met 18000 zitplaatsen, die loopt toch ook wel een pak inkomsten mis.![]()
rpg_gamer F.223 (hervorming)
Gisteren serieus geblunderd door m'n A's een Vr te laten spelen maar vanmorgen toch kunnen winnen (3-2) ondanks gelijke ratings
(wel een vroege blessure gehad)
6/12 deze week
7/9 volgende week is het doel: Royal FC, Los Flam. en Ratbor

6/12 deze week

7/9 volgende week is het doel: Royal FC, Los Flam. en Ratbor

Team = AC ManU (B2)
-
Vanochtend ruim gewonnen van Ruda Masina, de rode machine: 146-137 (1-0).
Ook Hala en Inter winnen afgetekend, dus aan kop wijzigd niets. (31/36)
Ook Hala en Inter winnen afgetekend, dus aan kop wijzigd niets. (31/36)