ofc ik hou mn beloftesel stino wrote:ga je dan toch de beker winnen voor mij?kvk dries wrote:bij moet het normaal gezien doenbaar zijn .
de kwartfinales lonken , maar toch enige voorzichtigheid

Moderator: Moderator
ofc ik hou mn beloftesel stino wrote:ga je dan toch de beker winnen voor mij?kvk dries wrote:bij moet het normaal gezien doenbaar zijn .
de kwartfinales lonken , maar toch enige voorzichtigheid
Vandaar ook mijn etc. erin.Linx wrote:Voor mij niet echt een verrassing en reken daar ook maar D21 -24 bij.EbaIba wrote:de rechterkant van SP *B.3 / C7-8-9 , etc* is weer dik in de meerderheid overigens..
zijn team staat niet perfect perfectkvk dries wrote:morgen vrees ik dat ik weinig kans heb
tegen B-er , agressieve scheids dus game over vrees ik
maar dan verlies ik anderszijds weer de individuele orders héel stino wrote:zijn team staat niet perfect perfectkvk dries wrote:morgen vrees ik dat ik weinig kans heb
tegen B-er , agressieve scheids dus game over vrees ik![]()
probeer eens iets uit
alle middenvelders op offensief bij een 3-4-3 kick & rush geeft 1% extra rating. samen met lage stijl, je weet maar nooit
maakt niet uitkvk dries wrote:maar dan verlies ik anderszijds weer de individuele orders héel stino wrote:zijn team staat niet perfect perfectkvk dries wrote:morgen vrees ik dat ik weinig kans heb
probeer eens iets uit
alle middenvelders op offensief bij een 3-4-3 kick & rush geeft 1% extra rating. samen met lage stijl, je weet maar nooit
8 maa 2010 Andrew 33 Speler Paulo Valter werd verkocht voor € 126.000,00 aan Fc CsKa United .el stino wrote:zijn team staat niet perfect perfectkvk dries wrote:morgen vrees ik dat ik weinig kans heb
probeer eens iets uit
...ind die mannen krijgen weeral een keer de wind meeremedy73 wrote:Jemig, in één klap alle NL-sprekenden eruit, terwijl allen toch wel kansen hadden.
Nu 2x een halve finale Roemenie - Tsjechie...