Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Raffin
Member of the Soccer Project Association

Post by Raffin »

X-Tenzo wrote:Ik kan de reactie van gangstakiller wel begrijpen hoor, ik denk dat het verlies niet terecht is en de reactie daarop is wat overdreven. Ik zou persoonlijk blij zijn met zo'n overwinning, maar ik zou het dan toch wat anders formuleren op het forum. Iets in de trand van: ''Een onterechte overwinning behaald, maar we zijn erg blij met de 3 punten''.
Hoezo?
Hij is 3% beter
Verdiende overwinning met een zeeeeeeeer gevaarlijke instelling maar het resultaat is er toch?

@ Crisis: sommige 'oude' managers zitten in E of verder, dus hij hoeft zich helemaal niet te schamen
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Vandaag 1% beter, en toch verliezen. Gelukkig was het geen nep-team. Een beetje respect voor elkander is het minste denk ik dan. Het is brever z'n keuze geweest om zo agressief te spelen, een gok die 9/10 keer verkeerd uitdraait, maar deze keer dus niet. Heb al genoeg agressie-ergernis moeten meemaken, dus ik weet ook wel hoe gangstakiller zich voelt. Maar om dan op de man te spelen :?:

Blame random, deed ik ook altijd. Helpen doet het toch niet, die slaat toch weer terug. Maar blaam niet de tegenstander, aub.
gangstakiller

Post by gangstakiller »

Die nederlaag was trouwens neit de enige klap die we hebben opgelopen. Ook onze keeper met een GK van 93% en RB van 90% zijn langdurig uit de roulatie.
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B

Speel nu in B.1
brever

Post by brever »

Raffin wrote:
X-Tenzo wrote:Ik kan de reactie van gangstakiller wel begrijpen hoor, ik denk dat het verlies niet terecht is en de reactie daarop is wat overdreven. Ik zou persoonlijk blij zijn met zo'n overwinning, maar ik zou het dan toch wat anders formuleren op het forum. Iets in de trand van: ''Een onterechte overwinning behaald, maar we zijn erg blij met de 3 punten''.
Hoezo?
Hij is 3% beter
Verdiende overwinning met een zeeeeeeeer gevaarlijke instelling maar het resultaat is er toch?

@ Crisis: sommige 'oude' managers zitten in E of verder, dus hij hoeft zich helemaal niet te schamen
@xtenzo ;klop het sfeertje nog wat op voor een banaal internet spelletje.

@raffin,ik denk er ook zo over,niettegenstaande gangster...het betere team heeft,heb ik deze wedstrijd gezien de linieratings verdiend gewonnen. punt uit!
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
sljivovica

Post by sljivovica »

X-Tenzo wrote:
sljivovica wrote:Kansloze nederlaag tegen X-tenzo.
Ik denk dat je een stuk minder kansloos was geweest als je de agressie minder had ingesteld. Je had een instelling van 100% bij een scheids van 75%, dat is wel erg veel. Mijn spelers hadden allemaal maar 96% moraal en ik had 97% TS. Er waren mss wel kansen omdat mijn linierarting ook niet overdreven hoog was daardoor.
Nou ja, je haalde nog 138 linieratings. Als ik de wedstrijd met 11 man had uitgespeeld was me dat ook niet gelukt denk ik. Maar misschien met 136 linieratings dat ik een puntje had weg kunnen slepen of zo, dat was de hoop :)
Ben bewust veel te hard gaan spelen, de enige kans.
Pakte niet zo goed uit.

Soms pakt het wel goed uit, zoals je ook zag met Brever tegen FC Crisis :twisted:

Ja Crisis, ik heb Brever volgens mij al heel vaak ploegen in kleurtjes zien schrijven. Die "demigrerende" opmerking was niet meer dan een woorspeling die elke goedkope krant geplaatst zou hebben, dat lag zo voor de hand en hij zei daarmee niks over jouw ploeg.
En als je 3 punten hoger scoort in linieratings heb je verdiend gewonnen.
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
brever

Post by brever »

sljivovica wrote:
X-Tenzo wrote:
sljivovica wrote:Kansloze nederlaag tegen X-tenzo.
Ik denk dat je een stuk minder kansloos was geweest als je de agressie minder had ingesteld. Je had een instelling van 100% bij een scheids van 75%, dat is wel erg veel. Mijn spelers hadden allemaal maar 96% moraal en ik had 97% TS. Er waren mss wel kansen omdat mijn linierarting ook niet overdreven hoog was daardoor.
Nou ja, je haalde nog 138 linieratings. Als ik de wedstrijd met 11 man had uitgespeeld was me dat ook niet gelukt denk ik. Maar misschien met 136 linieratings dat ik een puntje had weg kunnen slepen of zo, dat was de hoop :)
Ben bewust veel te hard gaan spelen, de enige kans.
Pakte niet zo goed uit.

Soms pakt het wel goed uit, zoals je ook zag met Brever tegen FC Crisis :twisted:

Ja Crisis, ik heb Brever volgens mij al heel vaak ploegen in kleurtjes zien schrijven. Die "demigrerende" opmerking was niet meer dan een woorspeling die elke goedkope krant geplaatst zou hebben, dat lag zo voor de hand en hij zei daarmee niks over jouw ploeg.
En als je 3 punten hoger scoort in linieratings heb je verdiend gewonnen.
@sjlivo
Kan je mij is uitleggen wat "demigreren" betekent?
Ik weet wel dat je het hebt overgenomen van uw landgenoot maar blijkbaar klakkeloos.Dit is niet denigrerend bedoeld :!:

het woord denigreren ken ik wel.
Isis

Post by Isis »

Ik ga morgen winnen :twisted:
sljivovica

Post by sljivovica »

brever wrote:
sljivovica wrote:Die "demigrerende" opmerking was niet meer dan een woorspeling die elke goedkope krant geplaatst zou hebben, dat lag zo voor de hand en hij zei daarmee niks over jouw ploeg.
@sjlivo
Ik weet wel dat je het hebt overgenomen van uw landgenoot maar blijkbaar klakkeloos.Dit is niet denigrerend bedoeld :!:

Ik wist het wel hoor, het was niet klakkeloos. Ik heb het bewust tussen aanhalingstekens gezet :wink:
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
Raffin

Post by Raffin »

Isis wrote:Ik ga morgen winnen :twisted:
Ik gun het je ook wel
en denk ook dat het zal gebeuren
maar je weet maar nooit :)
Isis

Post by Isis »

Raffin wrote:
Ik gun het je ook wel
Ik ben minstens even nerveus als voor de bekerfinale :lol:
Raffin

Post by Raffin »

Isis wrote:
Raffin wrote:
Ik gun het je ook wel
Niet nodig toch?
Voor zover ik weet heb ik geen weddenschappen ofzo op deze match gezet, mijn tetten krijg je niet (meer) te zien :twisted:

enkel wat prestige
kga eens serieus gokken
100 agressie
juplaaa :P
Isis

Post by Isis »

Raffin wrote:
Isis wrote:
Raffin wrote: Ik gun het je ook wel
Niet nodig toch?
Voor zover ik weet heb ik geen weddenschappen ofzo op deze match gezet, mijn tetten krijg je niet (meer) te zien :twisted:

enkel wat prestige
kga eens serieus gokken
100 agressie
mijn match is al ingesteld, verander niks meer, mij jaag je niet op de kast, :-P en over mijn tetten zal ik maar zwijgen zeker :lol: :twisted:
Raffin

Post by Raffin »

Isis wrote:
Raffin wrote:
Isis wrote: Ik ben minstens even nerveus als voor de bekerfinale :lol:
Niet nodig toch?

enkel wat prestige
kga eens serieus gokken
100 agressie
mijn match is al ingesteld, verander niks meer, mij jaag je niet op de kast, :-P en over mijn tetten zal ik maar zwijgen zeker :lol: :twisted:
Meestal zijn kasten hoger dan één Isis, dus u op de kast jagen lukt me met de beste wil van de wereld niet..
Isis

Post by Isis »

:lol:
brever

Post by brever »

sljivovica wrote:
brever wrote:
sljivovica wrote:Die "demigrerende" opmerking was niet meer dan een woorspeling die elke goedkope krant geplaatst zou hebben, dat lag zo voor de hand en hij zei daarmee niks over jouw ploeg.
@sjlivo

Ik wist het wel hoor, het was niet klakkeloos. Ik heb het bewust tussen aanhalingstekens gezet :wink:
ah op die manier,wat je over mijn post zei is ook helemaal waar. :)
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”