Forummers in D - Seizoen 20 (in volgorde van divisie!)
- D.3: Wikke - Kick & Rush
- D.5: Hannibal - De Willy's
- D.6: yockr - TTC Cercle Gunners
- D.6: lobert - LensDreamTeam
- D.15: Lessius - FC Giochatore
- D.19: D-Lo - Los Boricuas
- D.21: Silverblase - Leeds United
- D.20: svens0n - Royal Antwerp Soccer
- D.22: Ron Jeremy- FC Bagger United
- D.23: Skatanic - FC Gainsville
- D.25: Rutger Lazou - S.V. Zulte-Waregem
volgens spmt zit ik in D.21
Season 1: 2nd Div D.19
Season 2: 3th Div C.7
Season 7: 1st Div C.7
Season 8: 2nd Div B.3
Season 9: 11th Div A
Season 14: 1st Div C.8
season 17: ??? Div C.8
Met de gedane transfers van de afgelopen dagen hebben we ons team nu eigenlijk helemaal in orde, met een gemiddelde bp van 69 en een jong A-team, gaan we vol voor het kampioenschap. Het B-team ziet er nu ook een stuk beter uit, dus het gaat helemaal goedkomen denk ik
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Na vlug een kijkje te hebben genomen naar de teams denk ik dat wij toch wel de te kloppen ploeg zijn. Qua agressie hebben we op iedereen duidelijk een voorsprong en qua bp doen we misschien op sommige ploegen onder, maar dat kunnen we door de agressie goedmaken. Het zit allemaal wel vrij dicht op elkaar dus het kan in uitwedstrijden denk toch heel lastig worden. We hopen op een kampioenschap
Edit : even in m'n Excelbestand de gem. bp en agg van m'n A-team weer uitgerekend ( doe ik nu per week )
Gem. bp : 69,23
Gem. agg : 11,64
LensDreamTeam
1ste match in D 1-1 gelijkgespeeld (linieratings 131-131) waarbij ik een rode kaart kreeg, maar wel met 30 agressie meer speelde.
'Reporter: Bang, there goes your unbeaten run. Can you take it?'
"Skatanic: No, I'm just going to crumble like a wreck. I'll go home, become
an alcoholic and maybe jump off a bridge. Umm, I think I can take it, yeah."
2-1 verloren, linieratings 131-127. Kon beter dus.
En mijn A-team is opgesteld om 14 uur door de langere simulatie.
Ik heb nog altijd 35 spelers, ik zet er zoveel te koop maar niemand biedt gwn. Een degelijk jonge speler die rond de 63 presteert raak je nog niet kwijt voor € 100..
Als ik 34 spelers heb, komt er een goeie LB en een goeie CB of SW bij. Dan zouden mijn spelers gemiddeld ongeveer 68 presteren.
ESSEVEE (manager: Esseveeboy)
S.48: 1e in G
S.49: 1e in F
S.50: 1e in E
S.51: 1e in D
S.52: 10e in C S.53: 2e in C
Goed begin is het halve werk zullen we maar zeggen 3-2 overwinning tegen FC Jevedes, een van de sterkere teams. Terechte overwinning, was 7 % beter. Agressie gaf de doorslag, want zijn spelers presteerden beter.
LensDreamTeam
Ondanks 74% TS toch 134 linieratings, voldoende voor een 2-3 uitoverwinning. Niet slecht voor onze eerste match in D. Morgen normaal een haalbare kaart. Jammer dat de ochtendsim te lang duurde om nog vr's te plannen overdag. We verwachten immers nog 2 à 3 binnenkomende transfers deze week... De jongens zullen vanaf vanavond vol aan de bak moeten.