Divisie G

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Fikkiezero
Member of the Soccer Project Association

Post by Fikkiezero »

Thuis met 4-3 de topper gewonnen...niptste zege van het seizoen, met slechts 1 goal verschil, maar toch redelijk wat afstand in linieratings (123-112). Verdiende zege, al presteerde Sandscorpia niet echt wat ik verwacht had. Met 25 was de agressie wel erg laag (toch 3 gele kaarten en een schorsing voor de topper van donderdag tegen de nummer 3) maar enkele spelers haalden bijlange hun BP niet, waarschijnlijk doordat hun moraal op 95 stond.

We blijven dus logischerwijs eerste en krijgen donderdag de kans om de promotie nu al veilig te stellen. Maar dan zullen we goed moeten zijn - heel goed. We spelen uit tegen de ploeg die recentelijk ook won van Kopita - met 1 goal verschil, net zoals wij. Ze laten linieratings optekenen tussen 107 en 118, en wij zullen waarschijnlijk de 118 treffen, terwijl wij uit geen 125 gaan halen. Het wordt een nipte match.

De 2de (FC PTRZALKA) volgt op 3 punten van ons: ze verloren nog maar 1 keer punten: een verliesmatch op de eerste speeldag van het seizoen, jawel, tegen Sandscorpia.

Ondertussen komt er ook nog de beker, waar we graag zouden doorstoten.
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
b3h3moth

Post by b3h3moth »

4-2 gewonnen en nu staan we 3 ptn voor op de nummer 2.

De rest van de week moet alles normaal gezien met gemak gewonnen worden, maar volgende week komt pas de eerste test, dan moeten we de nummer 2 en 3.

In de beker gaan we sowieso door, want de ploeg waar we normaal tegen moesten is verwijderd uit het spel en nu moeten we dus tegen een N.N. :D.
Image
klenne

Post by klenne »

b3h3moth wrote:4-2 gewonnen en nu staan we 3 ptn voor op de nummer 2.

De rest van de week moet alles normaal gezien met gemak gewonnen worden, maar volgende week komt pas de eerste test, dan moeten we de nummer 2 en 3.

In de beker gaan we sowieso door, want de ploeg waar we normaal tegen moesten is verwijderd uit het spel en nu moeten we dus tegen een N.N. :D.
gelukzak
http://www.freewebs.com/jaspi

team: Sint Matte FC
manager: kl3nn3
division: H707
Shubunkins

Post by Shubunkins »

3-1 gewonnen tegen de 8ste, volgende wedstrijd is ook een haalbare kaart.
Image
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

Er stond vandaag alweer een topper op het programma tegen de nummer 3 in de stand. Wij moesten bij hen op bezoek, maar behaalden waarschijnlijk onze beste uit-ratings ooit (127) met 1 B-speler. Daartegenover stelden zij maar een 112 rating: Ze kwamen dus nooit in aanmerking voor de overwinning. Die was voor ons, met 0-2 als eindstand.

In het klassement lijkt Sandscorpia samen met de 2de nu definitief weg te snellen van de rest. Enig lastpak kan FC_PTRZALKA nog worden: zij volgen slechts op 3 puntjes, namelijk de punten die we ze zelf hebben afgesnoept. De eerste speeldag van de terugronde staat de 2de match tegen hen op het programma, dat wordt zeer opletten.

33/33 dus, een mooie uitslag. We hadden een lastige week voor de boeg - die uiteraard nog niet is afgelopen - maar de balans is momenteel uitstekend. De vriendschappelijke match van maandag werd met het B-team afgewerkt en kadert in de LeeftijdCup; zaterdag volgt de return thuis en normaal moeten we met het A-team 2 doelpunten wel ongedaan kunnen maken. We hebben alleszins 2 uitdoelpunten.

Ma | L | Camel United-Sandscorpia: 2-9 (W)
Ma | Vr | fc maggots-Sandscorpia: 4-2 (V)
Di | L | Sandscorpia-Kopita: 4-3 (W)
Wo | B | Sandscorpia-Wiatraki: 1-0 (W)
Do | L | FK Vysne Opatske-Sandscorpia: 0-2 (W)

Er zijn te weinig vriendschappelijke matchen afgewerkt, maar dat komt omdat ik echt geen moraal wil verliezen bij de A-kern. Alle matchen zijn op 1 of andere manier wel belangrijk.
Image
11 seizoensoverwinningen
b3h3moth

Post by b3h3moth »

1-8 gewonnen Top RF heeft er weer 5 in het mandje gelegd, mss ga ik zen transfer uitstellen tot het einde van het seizoen want zoals het er nu naar uit ziet kan hij topschutter worden en dat is altijd wel mooi meegenomen (hij heeft nog maar een paar matchen in de basis gespeeld en toch al 16 goals terwijl de eerste in de stand er 'maar' 17 heeft en al sinds het begin van het seizoen in de basis staat.)

Hopelijk pakken een paar basisspelers morgen een gele kaart zodat mijn beste team dinsdag kan aantreden tegen een concurent (die vandaag ook wel weer punten heeft laten liggen)
Image
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

We blijven eerste met het maximum van de punten na de zege tegen de 11de in de stand met een mix A/B team (morgen aantreden tegen fc maggots zal op volle sterkte zijn 8) ). 3-0 thuiszege met exact 120 linieratings: heel mooi resultaat.

Nu moeten we dus in het weekend alleen tegen fc maggots, en dan wacht er nog 1 zware week vooraleer we het eventjes rustiger aan kunnen doen. We moeten tegen de 7de, 8ste en 9de in de stand en tussendoor ook nog in de beker: alwaar we graag nog een ronde verder zouden geraken.
Image
11 seizoensoverwinningen
b3h3moth

Post by b3h3moth »

Als ik had geweten dat de wedstrijd van vandaag zo gemakkelijk gewonnen zou worden (9-1 maar liefst) had ik mijn B-team opgesteld zodat mijn A-team tegen Sandscorpia kon aantreden, nu zal het een mix van A en B-spelers worden :P. Rare is dat vandaag mijn ploeg een evenaring van het linieratingrecord heeft gehaald. Dat op een vrijdag met een paar spelers die hun BP niet haalden en zelfs een B-speler bij.

Voordeel van die ruime overwinning van vandaag is wel dat ik nu ook de topschutter in mijn rangen heb.
Image
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

b3h3moth wrote:Als ik had geweten dat de wedstrijd van vandaag zo gemakkelijk gewonnen zou worden (9-1 maar liefst) had ik mijn B-team opgesteld zodat mijn A-team tegen Sandscorpia kon aantreden, nu zal het een mix van A en B-spelers worden :P.
Mja, jij heb natuurlijk het voordeel dat je een voorsprong van 2 goals moet verdedigen :) . Om met 2 goals verschil te winnen moet ik minstens 10 tot 15 linieratings beter zijn (en dan nog...), dus dat zal nipt worden. Mede dankzij de hoge agressie maar ondanks mijn vermoeide CM en 1 B-CM verwacht ik toch rond de 125 ratings te halen.
Image
11 seizoensoverwinningen
klenne

Post by klenne »

vannacht 3-0 gewonnen se
linies van 124 - 93
blijven zo 1e samen met evro maar dankzij een doelpuntensaldo van 30 tegen 28(van evro) staan we dus eerste:)
komende week ziet het speelschema er zo uit:

maandag: (13e) Bucaresti ?? - ?? rvm sint-matte fc (1e)
dinsdag: (1e) rvm sint-matte fc ?? - ?? FC Zinnowitz (3e)
woensdag: (10e in E42) Gods team ?? - ?? rvm sint-matte fc (1e in G107)
donderdag: (9e) los mamones ?? - ?? rvm sint-matte fc (1e)
vrijdag: geen wedstrijd door einde heenronde.

maandag wordt een klusje voor het B-team
dinsdag volle kracht vooruit met het A-team
woensdag gaan we er ook 200% voor gezien zijn recente prestaties, presteren we even goed. dus er is hoop
donderdag: dat gaat een mengeling van A en B worden
vrijdag krijgen ze hun verdiende rustdag, geen trainingen of wedstrijd, enkel de jeugd zal trainen. de a en b spelers hebben een weekje rust wel verdient :)

het gaat dus een matig zware week worden.
natuurlijk zijn de belangrijkste wedstrijden dinsdag en woensdag.
dus daar gaat het pure focus moeten worden voor de spelers.

nog ff een overzicht van de tussenstand in G107:
Pos Naam P T W G V + - +/-
1 rvm sint-matte fc 31 12 10 1 1 41 11 +30
2 evro 31 12 10 1 1 39 11 +28

--------------------------------------------------------------------------------

3 FC Zinnowitz 29 12 9 2 1 36 15 +21
4 Fc Ajax Liberec 25 12 8 1 3 26 13 +13
5 Generalii 24 12 8 0 4 39 24 +15
6 Hukovci 20 12 6 2 4 20 10 +10
7 Delamain FC 19 12 6 1 5 27 19 +8
8 Dolne Štitáre 18 12 6 0 6 29 29 0
9 los mamones 17 12 5 2 5 30 19 +11
10 crazyflo 16 12 5 1 6 21 22 -1

--------------------------------------------------------------------------------

11 De Toppers 15 12 5 0 7 35 28 +7
12 pumpkin 10 12 3 1 8 30 34 -4
13 Bucaresti 9 12 3 0 9 24 45 -21
14 Oops 9 12 3 0 9 15 38 -23
15 Tampa Frankfurt 8 12 2 2 8 20 42 -22
16 Kaposvari Rakoczi 0 12 0 0 12 9 81 -72

heeft er iemand zin om nu zaterdag en zondag een friendly te spelen? 1 uit en 1 thuis

Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

Na de makkelijke 5-2 winst gisteren, wonnen we vandaag verdiend uit tegen de 9de in de stand. We behaalden een verschil van 25 linieratings en toch werd slechts met 2 goals verschil gewonnen, jammer voor het doelsaldo.

42/42, dus nog steeds geen steek laten vallen in het managen - al heeft het een paar keer niet veel gescheeld of de ploeg had 50 agressie gespeeld bij een scheids van 98% .
Morgen de beker, zal mix van A en Bteam worden.
Image
11 seizoensoverwinningen
klenne

Post by klenne »

JOEPIE!!!! vannacht 2-1 gewonnen van de 3e.
hierdoor is er een gat tss 2 en 3 van 5punten gekomen.
de 2e blijft even goed presteren als ikzelf.
maandag rechstreekse duel tegen het nr 2. zal bepalend zijn voor de rest van het seizoen.
komende nacht nog een wedstrijdje in de beker. moet helaas 2B-spelers opzetten wegens schorsing. verdedigend is er geen groot verlies qua ratings. maar doordat mn LF uitvalt zal er daar een flinke deuk komen.

we blijven hopen op het beste resultaat.

b3h3moth

Post by b3h3moth »

klenne wrote:JOEPIE!!!! vannacht 2-1 gewonnen van de 3e.
hierdoor is er een gat tss 2 en 3 van 5punten gekomen.
de 2e blijft even goed presteren als ikzelf.
maandag rechstreekse duel tegen het nr 2. zal bepalend zijn voor de rest van het seizoen.
komende nacht nog een wedstrijdje in de beker. moet helaas 2B-spelers opzetten wegens schorsing. verdedigend is er geen groot verlies qua ratings. maar doordat mn LF uitvalt zal er daar een flinke deuk komen.

we blijven hopen op het beste resultaat.
0-2 gewonnen vandaag.

Morgen in de beker zal nip worden maar als de tegenstander met zijn B-team speelt moet mijn b-team normaal gezien winnen.
Image
dangelolo
Location: aalter, nabij de beruchte plaatsen Lotenhulle en Vinkt

Post by dangelolo »

hier is ie dan:de nieuwe fristicup voor H en G, ook F onder de 10de plaats
http://forum.soccerproject.com/viewtopi ... 40#1169840
Image
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

5-2 winst en daarmee sluiten we de heenronde voor het eerst in onze soccerprojectcarrière af met een 45 op 45. :)

Promotie kan nu bijna niet meer mislopen, de titel wel: de dichtste achtervolger volgt op 3 punten. Maandag spelen we tegen die 2de in de stand. Wij hebben geen geschorsten/geblesseerden (toch nu niet), hij heeft geen geschorsten maar zit wel met een blessure van 5 dagen bij zijn beste linkermiddenvelder. Normaal mag die match geen probleem zijn.

De agenda staat nu wel opnieuw goed vol. Morgen aan de slag in de NVC-cup tegen purple_white, dan zaterdag tegen een D'er in de beker en maandag de topper tussen de nummers 1 en 2 in de stand.
Image
11 seizoensoverwinningen
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”