0-0 uitpotje allebei 131 lr. Terecht dus. Een van de sterkste tegenstanders uit de reeks, mits hij wil. Als hij serieus voor de beker gaat, kan hij zelfs A-ploegen uitschakelen..... (bp's tussen de 70-76!)
Gezien de TS van 80% en het opstellen van 4 B-spelers door de agressie en een rode kaart valt de lr van 131 nog wel mee. De kans zit er dik in dat ik dit seizoen de barriere van 140 (regelmatig) kan/ga doorbreken
Morgen weer een van de sterkere tegenstanders, ben benieuwd.
Vandaag weer onverwachts punten gepakt door een risico te nemen met mijn agressie, 55% meer als de tegenstander, en daardoor een 3-2 winst geboekt (linieratings 132-125). Donderdag tegen de , volgens mij toch , sterkste van de divisie ,RavenTLG, met een extreem strenge scheidsrechter en het wil nu juist lukken dat hij een aantal agressieve spelers heeft in de basis . Ik ga proberen om een gelijkspel uit de brand te slepen, al zal dat heel moeilijk zijn.
'Reporter: Bang, there goes your unbeaten run. Can you take it?'
"Skatanic: No, I'm just going to crumble like a wreck. I'll go home, become
an alcoholic and maybe jump off a bridge. Umm, I think I can take it, yeah."
Zoals verwacht verloren, 1-0 (linieratings 127-124). Morgen tegen een team dat al een week niet meer heeft ingelogd en dat veel oude spelers heeft en gisteren daarmee ook zijn bekerwedstrijd gespeeld heeft, wordt dus normaal gezien winnen en dus een 7 op 12 terwijl ik er maar 3 had verwacht
Zoals gezegd kunnen we van iedereen ook verliezen, vooral uit. Dat zien we nu. We waren 1 % beter maar verloren toch 1-0. Als de TS hoger was geweest was dit niet gebeurd..
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
De eerste overwinning met een lr van 131. Door de TS van onder de 80 kunnen we op dit moment van iedereen verliezen. In de terugronde verwacht ik van de 15 potten minimaal 12 overwinningen, zodat de doelstelling(een plek bij de top 5 gehaald) kan worden.
0-1 winst op verplaatsing tegen toch wel een goede tegenstander. We waren slechts 1 linierating beter, het geluk dat we vorig seizoen niet hadden, hebben we nu wel De 2e plaats blijft zo behouden.
Het zou wel eens heel spannend kunnen worden voor promotie in D6, er steekt niemand bovenuit en er zijn wel een paar teams die kans maken op promotie denk ik.
yockr wrote:0-1 winst op verplaatsing tegen toch wel een goede tegenstander. We waren slechts 1 linierating beter, het geluk dat we vorig seizoen niet hadden, hebben we nu wel De 2e plaats blijft zo behouden.
Het zou wel eens heel spannend kunnen worden voor promotie in D6, er steekt niemand bovenuit en er zijn wel een paar teams die kans maken op promotie denk ik.
Bij mij ongeveer het omgekeerde, was op verplaatsing 1 LR minder en verloor met 2-1. Mijn teamspirit nekt mij op dit moment.
2-0 gewonnen ( linieratings 122-107) en dus een 7 op 12 terwijl ik er maar maximum 4 had verwacht . Volgende week ga ik denk ik een 6 op 12 halen als alles meezit.
3-2 gewonnen, nu sta ik zelfs al 2e met 10 punten
Ik had gedacht aan 4 punten in de 1e week.
Toch blijf ik erbij dat mijn team te zwak is voor de top in D, maar ik val van de ene verrassing in de andere.