Divisie A
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Divisie A
Proficiat man! Big performance!
-
Ik stop pas met SP als Sjarel de stekker eruit haaltDarragh wrote:Ja, mss wel. Dit wil hopelijk niet zeggen dat dat dan het einde is van jou soccerproject-carrière?remedy73 wrote:Nee, zeker niet! Als mijn spelers bejaard zijn, is mijn gehele kapitaal weg. Geen cash, spelers waardeloos... Het is zelfs de vraag of ik over 2 seizoenen nog serieuze weerstand kan bieden tegen Raffin. Veel van mijn spelers zijn dan inmiddels 31, terwijl Raffin nog allemaal frisse en fruitige spelers heeftDarragh wrote:Binnenkort komt Raffin daar nog bij, het nieuwe Inter Milano? Of ga jij daar een stokje voor steken Remedy?![]()
In ieder geval, alvast proficiat Remedy! Meer dan verdiend!![]()
Nu nog hopen dat Raffin of een andere Nederlandstalige de beker wint... Dan is het superseizoen voor de Nederlandstaligen compleet!!!

Proficiat Remedy !
Degradatie blijft spannend !
Degradatie blijft spannend !
-
Hey Broer,
Gefeliciteerd!!
Nu uitspelen die hap!!
Gefeliciteerd!!

Nu uitspelen die hap!!
FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30
Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102
Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
Begonnen in seizoen 30
Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102
Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
-
- Team President
That's the spiritremedy73 wrote: Ik stop pas met SP als Sjarel de stekker eruit haalt

Een dikke proficiat met de welverdiende titel!!!
-
zet diene pipo nog een 146 neer met zijn oude team na een rustdagT-man wrote:2-0 verlies![]()
El stino heeft op een verkeerd moment de random tegen maar alles kan nog > come on !!
Profi Remedy met de titel !

uiteraard tevreden met een puntje dan, want ik was de mindere. hopelijk kan hij morgen wel Totemo afhouden, alhowel daar vrees ik voor want ik echt een luxe om op een dinsdag of vrijdag tegen zijn verouderde team te spelen. eerste degradant van volgend seizoen sowieso

dat ene puntje helpt me mssn wel om mijn spelers te motiveren voor morgen.
nieuwe coach aangetrokken dus alles staat op scherp. ga mijn beste bp-team boven halen, dus agressie zal geen 100% zijn, maar hopelijk compenseert thuisvoordeel voldoende.
*fingers double crossed*

proficiat Remedy met de eerste titel

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
Die Ruda Masina is echt niet te vertrouwen... Eergisteren schreef hij een persbericht met END: game over. Vervolgens logt hij even niet meer in (en laat derhalve Totemo Baka even winnen). Gisteravond na 0:00 uur logt hij nog even in om zijn trainer te wisselen, en zie hier: Hij zet nog even 148 linies neer tegen mij!
Omdat ik die Tsjechen nooit heb vertrouwd, ben ik vanochtend gewoon voluit gegaan. Het hele seizoen heb ik in de uitwedstrijden mijn A team laten spelen, maar die had ik uiteraard al tegen Inter Milano gebruikt, waardoor ik ook 148 haalde. Gevolg 2-2... Hiermee word een winning-streak van 10 wedstrijden verbroken. Hulde aan de Tsjechen!
Kampioenschap komt er niet mee in gevaar, want maandag en dinsdag ga ik winnen, terwijl Inter Milano nog Hala Madrid en Hoeselt uit krijgt...
Het meest klote aan mijn gelijkspel vind ik het punt van Ruda Masina, die daarmee de kans heeft vergroot zich te handhaven. En ik wil zo graag dat Royal FC het gaat redden... Kom op El Stino! Het kan nog steeds!
Omdat ik die Tsjechen nooit heb vertrouwd, ben ik vanochtend gewoon voluit gegaan. Het hele seizoen heb ik in de uitwedstrijden mijn A team laten spelen, maar die had ik uiteraard al tegen Inter Milano gebruikt, waardoor ik ook 148 haalde. Gevolg 2-2... Hiermee word een winning-streak van 10 wedstrijden verbroken. Hulde aan de Tsjechen!
Kampioenschap komt er niet mee in gevaar, want maandag en dinsdag ga ik winnen, terwijl Inter Milano nog Hala Madrid en Hoeselt uit krijgt...
Het meest klote aan mijn gelijkspel vind ik het punt van Ruda Masina, die daarmee de kans heeft vergroot zich te handhaven. En ik wil zo graag dat Royal FC het gaat redden... Kom op El Stino! Het kan nog steeds!
-
Pisnijdig zou je van dat volkje worden.
Ik vrees dat, gezien de knappe reeks, dat ook Bizone zich gaat redden.
Kom op El Stino !
Kom op El Stino !
-
het zal close worden na mijn gelijkspel deze morgen (had toch op hogere ratings verwacht..)
maandag 3ptn, de laatste dag ook 3ptn normaal gezien.
dinsdag tegen AFC misschien ook als hij iets laat schieten?
beetje stom om dan te zien dat Totemo inderdaad easy kan winnen van Jeremy tegen dat oude team.. boe
maandag kom ik weer onder de mensen, maar de andere degradanten hebben ook paar easy tegenstanders. en als sommige ploegen het dan nog eens laten schieten?
afwachten en bibberen tot het einde zeker
hoop er zelf ook in te blijven, zeker nu het vrij wrs lijkt dat Yockr ons komt vervoegen volgend seizoen!
maandag 3ptn, de laatste dag ook 3ptn normaal gezien.
dinsdag tegen AFC misschien ook als hij iets laat schieten?
beetje stom om dan te zien dat Totemo inderdaad easy kan winnen van Jeremy tegen dat oude team.. boe

maandag kom ik weer onder de mensen, maar de andere degradanten hebben ook paar easy tegenstanders. en als sommige ploegen het dan nog eens laten schieten?
afwachten en bibberen tot het einde zeker

hoop er zelf ook in te blijven, zeker nu het vrij wrs lijkt dat Yockr ons komt vervoegen volgend seizoen!
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
remedy73 wrote:Die Ruda Masina is echt niet te vertrouwen... Eergisteren schreef hij een persbericht met END: game over. Vervolgens logt hij even niet meer in (en laat derhalve Totemo Baka even winnen). Gisteravond na 0:00 uur logt hij nog even in om zijn trainer te wisselen, en zie hier: Hij zet nog even 148 linies neer tegen mij!

Ruda Masina plays unbiased...he only wants to keep in A, nothing else...
...new beginning...
Seasons 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 83, 84, 85 - on the top of the SP :-)
From whom did we learn to play like thatHippopotamus wrote:remedy73 wrote:Die Ruda Masina is echt niet te vertrouwen... Eergisteren schreef hij een persbericht met END: game over. Vervolgens logt hij even niet meer in (en laat derhalve Totemo Baka even winnen). Gisteravond na 0:00 uur logt hij nog even in om zijn trainer te wisselen, en zie hier: Hij zet nog even 148 linies neer tegen mij!
Omdat ik die Tsjechen nooit heb vertrouwd, ben ik vanochtend gewoon voluit gegaan. Het hele seizoen heb ik in de uitwedstrijden mijn A team laten spelen, maar die had ik uiteraard al tegen Inter Milano gebruikt, waardoor ik ook 148 haalde. Gevolg 2-2... Hiermee word een winning-streak van 10 wedstrijden verbroken. Hulde aan de Tsjechen!![]()
![]()
The worst filths in A-div did Dutch and Belgian managers...your comment is stupid, Remedy...really!

Team = AC ManU (B2)
2-1 verloren
Maandag el stino zijn doelsaldo laten opkrikken want je weet nooit

Maandag el stino zijn doelsaldo laten opkrikken want je weet nooit

Team = AC ManU (B2)
-
Czech managers in A play the most fairly (in average). (I am not from Czech rep...only for your information)...T-man wrote:From whom did we learn to play like thatYes the Czech
Btw.:
Remedy 1 - 0 rudá mašina
rudá mašina 2 - 2 Remedy => 4pts and score +1 for Remedy
------------------------
FC Inter Milano 1 - 1 rudá mašina
rudá mašina 0 - 1 FC Inter Milano => 4pts and score +1 for FC Inter Milano
Where is the problem? Only in some press announcement? Complaints are embarrassing...
...new beginning...
-
Hippopotamus wrote:![]()
![]()
The worst filths in A-div did Dutch and Belgian managers...your comment is stupid, Remedy...really!
Hey, it doesn't bother me at all. I'm not blaming anyone for anything! My title is safe (I think), but the action of Ruda Masina looked strange to me. He acted like he was quiting the game. He wrote a press release and didn't log on for 36 hrs at least. Probably he hoped I wouldn't give it all, so he could win. That was his good right. I've absolute no problem with tactics like that, but it was striking enough for me to tell it on the forum...Hippopotamus wrote:Czech managers in A play the most fairly (in average). (I am not from Czech rep...only for your information)...
Btw.:
Remedy 1 - 0 rudá mašina
rudá mašina 2 - 2 Remedy => 4pts and score +1 for Remedy
------------------------
FC Inter Milano 1 - 1 rudá mašina
rudá mašina 0 - 1 FC Inter Milano => 4pts and score +1 for FC Inter Milano
Where is the problem? Only in some press announcement? Complaints are embarrassing...
Actually I have deep respect for teams like Ruda Masina, FC Jeremy and Totemo Baka who are keep on staying A. Just great performances!