belangrijke week
Na de overwinning tegen Lens DT,komt er een belangrijk drieluik aan.
Te beginnen thuis tegen The Guardians,moeilijke tegenstander,maar niet onmogelijk,het is de eerste confrontatie in de Liga,maar we schakelden dit team wel eens onverdiend(dat is voetbal)uit de SP-beker in seizoen 14 werd het 2-2 op verplaatsing en wonnen we met penalties.
In seizoen 15 zette The Guardians ons weg met een 1-2 zege in diezelfde beker.
Voor het eerst staan we dit seizoen op een veilige plek met slechts 3 ptn achterstand op de 3e Morotemi(ex-reeksgenoot in C 3),dat willen we zo houden,we blijven dromen en hopen op behoud..
1-0 thuis gewonnen tegen Boskamphoek. Ik had puntverlies verwacht door het gebrek aan een fatsoenlijke CB en m'n lagere TS.
Het zat me niet tegen, en de 3 punten blijven dus thuis.
Morgen uit tegen de nummer 2, Stegenezen. Eens kijken of ik overeind kan blijven tegen deze krachtpatser, de scheids heb ik alvast wel mee.
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
Gewonnen met 3-2 en een nette 140 rating. We staan nu 4 punten los van de nr 2 dus dat gaat de goede kant op. We kunnen deze week de afstand met de nr's 3, 4 en 5 op 9 punten brengen. De gemiddelde linierating ligt nu op 138,7 en dat zal deze week niet minder worden aangezien we alle wedstrijden met 100% agressie kunnen spelen. Hopen dat FC Wageningen goede zaken doet voor ons en de afstand vergroot met de nr 2.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Eindelijk nog eens een team dat een beetje op orde stond (qua moraal en fitheden) op het veld van Fc Crisis.
Het begon allemaal tegen The Pinkies , moest hem pakken , pak dan rode kaart , dus linieratings laag , en op het veld van de leider mag zoiets niet , zeker niet met enkele schorsingen en de fitheden , want had toen vier matchen met A team gespeeld dag voordien (vr's) , dus hier begon het slecht te gaan. Tegen Titanii speel ik dan 0-0 , want de spelers waren ondertussen nog meer moe (van tegen Pinkies en andere matchen nog , die ik weer vergeten was).
Vorig seizoen stond SLB Carcavelos voorin , bij de eerste drie altijd , en ik won twee maal van hem , anders zat hij nu in A. Nu stond hij onderaan en doordat mijn team nog altijd geen evenwicht gevonden had (schorsingen , fitheden) verlies ik nog thuis met het kleinste verschil van hem. Had hem trouwens gepakt , maar wat gebeurd opnieuw ? A-CM pakt rood in de zestigste minuut. Met die rode kaart waren mijn linieratings 2% minder , en zijn goal viel in de 85ste minuut , dus met die speler was mijn linierating veel beter.
Ik heb het forum eventjes links laten liggen , dus vandaar de late verslagen , dat niemand zou denken dat ik ze bewust negeerde deze matchen.
Het toppunt was dan nog , die A-CM heeft een schorsing van 4 matchen!(en heb maar twee cm's momenteel wegens omstandigheden , heb er onlangs een stuk of drie verkocht en ben aan het omvormen , stilletjesaan)
Dus nu tegen Crisis mistte ik mijn A-CM en mijn allerbeste speler van het team (RB , 92% , 25 jaar , bp 73)... en dan nog mijn A-CF geblesseerd. Dus op zijn veld ging het moeilijk worden. Maar eindelijk staat mijn TS op 100 en hadden ze gisteren eens geen matchen gespeeld. Op verplaatsing , met drie kleppers uit het team een linierating van 143 , ben meer dan tevreden. Mijn A-team is hoog qua bp omdat er sommigen ouderen inzitten , maar op elke plaats heb ik een waardige - en meestal jongere- vervanger , dus dat valt goed mee allemaal.
Spijtig dat ik door voorgaande domme verliezen , onnodige verliezen zelfs weer een seizoen zal aanmodderen , want cheaterhunters komt niet meer terug uit de eerste twee en die andere plaats zal nu te duur gaan worden. Eén dom foutje en het is helemaal over. Want de enige teams waar ik voorlopig "schrik" van had (waar ik al tegen speelde) waren Fc Crisis en Verbroedering Robbeke , beiden op verplaatsing en dat win ik dan.
Last edited by Smoje on Mon Apr 23, 2007 3:01 pm, edited 1 time in total.
Smoje wrote:Eindelijk nog eens een team dat een beetje op orde stond (qua moraal en fitheden) op het veld van Fc Crisis.
Het begon allemaal tegen The Pinkies , moest hem pakken , pak dan rode kaart , dus linieratings laag , en op het veld van de leider mag zoiets niet , zeker niet met enkele schorsingen en de fitheden , want had toen vier matchen met A team gespeeld dag voordien (vr's) , dus hier begon het slecht te gaan. Tegen Titanii speel ik dan 0-0 , want de spelers waren ondertussen nog meer moe (van tegen Pinkies en andere matchen nog , die ik weer vergeten was).
Vorig seizoen stond SLB Carcavelos voorin , bij de eerste drie altijd , en ik won twee maal van hem , anders zat hij nu in A. Nu stond hij onderaan en doordat mijn team nog altijd geen evenwicht gevonden had (schorsingen , fitheden) verlies ik nog thuis met het kleinste verschil van hem. Had hem trouwens gepakt , maar wat gebeurd opnieuw ? A-CM pakt rood in de zestigste minuut. Met die rode kaart waren mijn linieratings 2% minder , en zijn goal viel in de 85ste minuut , dus met die speler was mijn linierating veel beter.
Ik heb het forum eventjes links laten liggen , dus vandaar de late verslagen , dat niemand zou denken dat ik ze bewust negeerde deze matchen.
Het toppunt was dan nog , die A-CM heeft een schorsing van 4 matchen!(en heb maar twee cm's momenteel wegens omstandigheden , heb er onlangs een stuk of drie verkocht en ben aan het omvormen , stilletjesaan)
Dus nu tegen Crisis mistte ik mijn A-CM en mijn allerbeste speler van het team (RB , 92% , 25 jaar , bp 73)... en dan nog mijn A-CF geblesseerd. Dus op zijn veld ging het moeilijk worden. Maar eindelijk staat mijn TS op 100 en hadden ze gisteren eens geen matchen gespeeld. Op verplaatsing , met twee kleppers uit het team een linierating van 143 , ben meer dan tevreden. Mijn A-team is hoog qua bp omdat er sommigen ouderen inzitten , maar op elke plaats heb ik een waardige - en meestal jongere- vervanger , dus dat valt goed mee allemaal.
Spijtig dat ik door voorgaande domme verliezen , onnodige verliezen zelfs weer een seizoen zal aanmodderen , want cheaterhunters komt niet meer terug uit de eerste twee en die andere plaats zal nu te duur gaan worden. Eén dom foutje en het is helemaal over. Want de enige teams waar ik voorlopig "schrik" van had (waar ik al tegen speelde) waren Fc Crisis en Verbroedering Robbeke , beiden op verplaatsing en dat win ik dan.
Ja voor mij een pijnlijke nederlaag. Normaal gesproken pak je nooit rood met een scheids van 22%, maar de random zat duidelijk tegen. En natuurlijk miste ik mijn 3 beste spelers. Mijn LM, GK en RB zijn niet de minste!
Ik was ook nog eens vergeten een opstelling neer te zetten voor de vrb om 10.00 uur. Stom, stom, morgen dus weer verliezen. Ik denk dat ik mijn team maar ga omgooien en dus zal mijn TS flink dalen, waardoor we de doelstellig moeten bijstellen: niet degraderen.
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B
team#SoaD won vandaag een erg belangrijke match, namelijk tegen het nummer 2 uit de competitie.
We laten de rest blijken dat we toch wel de ervaring hebben om in moeilijke matchen ons plan te trekken en voluit voor de winst te gaan, ondanks het feit dat de tegenstander betere prestaties had qua spelers!
X-Tenzo wrote: Hopen dat FC Wageningen goede zaken doet voor ons en de afstand vergroot met de nr 2.
Blessure in de 50e minuut, uiteindelijk twee punten minder in de linieratings en 1-0 verlies. Had absoluut meer ingezeten
Balen, rechtsbuiten ook nog eens een week kwijt, kan nog meer punten gaan kosten.
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
X-Tenzo wrote: Hopen dat FC Wageningen goede zaken doet voor ons en de afstand vergroot met de nr 2.
Blessure in de 50e minuut, uiteindelijk twee punten minder in de linieratings en 1-0 verlies. Had absoluut meer ingezeten
Balen, rechtsbuiten ook nog eens een week kwijt, kan nog meer punten gaan kosten.
Mij zat het ook niet mee deze keer. Ik had een geschorste rf en maar 92% ts, dat heeft me mogelijk verlies opgeleverd. ons eerste verlies is een feit, we blijven aan kop staan maar het verschil is maar weer 1 punt, spannend.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Ondanks de 2% mindere linies,haalden we toch de 0-0.
Moeilijke match qua instelling agressie.Ik vermoedde dat The Guardians ook hoog gingen spelen,maar wou zelf niet het risico lopen om vroeg met 10 te worden herleid.Ik koos voor de tussenoplossing,berekend risico.
Mede ook omdat de tegenstander een LB probleem had.
We mogen dus tevreden zijn met de brilscore ondanks de mindere linieratings.
Op naar The skunks waar we willen zorgen voor stunts.