Divisie G

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

b3h3moth
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie G

Post by b3h3moth »

3-1 gewonnen tegen de nr2, en dat met een ploeg waar maar 1 speler zijn BP haalde, en die kreeg dan nog rood ook :D.

12 ptn voor op nr2 nu. Titel is zo goed als binnen.
Image
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

0-8 winst tegen team van manager. Ruime zege en mooie ratings (127) maar helaas geen financiële opsteker...serieus verlies gemaakt, er kwam nog geen 200 man kijken naar de leider :? .
Image
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white
b3h3moth

Post by b3h3moth »

1-9 gewonnen. Ook tegen een team van een manager. Had ik dat geweten dan had ik een paar spelers wat rust gegund want door een foutje heeft mijn A-team nu lage fitheid.
Image
Shubunkins

Post by Shubunkins »

2-1 gewonnen tegen de nummer 5 in de stand, de kalender ziet er gunstig uit, met op de laatste speeldag een duel om promotie.
Image
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

0-2 winst tegen de derde in de stand en zo 75/75 met 9 punten en 27 doelpunten voorsprong op de 2de. Binnen 3 speeldagen kunnen we dus mathematisch zeker zijn van de titel.

We zoeken al een plekje voor de G-beker :) . Voor volgend seizoen moeten we zowiezo versterken; maar ook in F kunnen we kampioen spelen hopen we.
Image
11 seizoensoverwinningen
b3h3moth

Post by b3h3moth »

Morgen kan ik mathematisch zeker zijn van de titel, en aangezien ik tegen en N.N. moet is de titel eigenlijk al binnen :D.
Image
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

b3h3moth wrote:Morgen kan ik mathematisch zeker zijn van de titel, en aangezien ik tegen en N.N. moet is de titel eigenlijk al binnen :D.
Proficiat, met wat geluk kan ik vrijdag (zeker) vieren :) . 90 op 90 zit er ook nog altijd in, dat zou wel leuk meegenomen zijn (en zal ik waarschijnlijk nooit meer kunnen).
Image
11 seizoensoverwinningen
b3h3moth

Post by b3h3moth »

Fikkiezero wrote:
b3h3moth wrote:Morgen kan ik mathematisch zeker zijn van de titel, en aangezien ik tegen en N.N. moet is de titel eigenlijk al binnen :D.
Proficiat, met wat geluk kan ik vrijdag (zeker) vieren :) . 90 op 90 zit er ook nog altijd in, dat zou wel leuk meegenomen zijn (en zal ik waarschijnlijk nooit meer kunnen).
90/90 zit er voor mij jammer genoeg niet in. Heb 1 keer gelijkgespeeld terwijl ik toch betere linieratings had :(.
Image
Shubunkins

Post by Shubunkins »

Makkelijk gewonnen met 0-7 tegen een fc team.

De laatste 5 speeldagen maakte ik serieuze sprong voorwaarts in de topschuttersstand. 10 speeldagen stond ik nog niet op het eerste blad...Maar nu ziet alles er leuk uit :P

1 Radim Hamouz 34 Fc Vermeire
2 Vasile Vasile 31 Fc Vermeire

3 Olivier Dekelver 27 Oč_běží
Dmitri Ivicic 27 1.FC Ferencvaros
Marek Janeček 27 FC Stráčovci
Darius Miklinevičius 27 FC Sanciu Inkaras
Image
b3h3moth

Post by b3h3moth »

9-2 gewonnen, en mijn RF heeft 5 keer gescoord wat zijn totaal van dit seizoen in de comp op 35 brengt. Daarmee staat hij 2de in de stand, maar morgen moeten we ook nog tegen een N.N. dus hopelijk kan hij er dan weer 5 binnenschieten en dan zal hij wel eerste staan :P.
Image
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

Ook Sandscorpia stond lange tijd niet echt goed gerangschikt in die topschuttersstand, maar daar lijken we nu wel wat doorheen te komen :) . Met nog 4 matchen te gaan zijn de 3 A-spitsen van Sandscorpia (samen goed voor 91 doelpunten dit seizoen) serieus opgerukt. Ekrem Riedewald staat 3de, na het gedeelde leidersduo met 36 goals volgt hij met 34 goals. We hebben geen matchen tegen FC Teams meer te gaan, maar zullen er alles aan doen om ook de topschutterstitel te pakken. Tenslotte hebben we deze competitie dit seizoen echt gedomineerd. Alleen hebben we in het begin zeer vaak ook met het B-team gespeeld, omdat ook dat volstond voor de zege. Nu we echt alles op alles zetten, moet dat linieratingrecord er toch echt eens aan gaan. Alleen lijkt het maar niet te mogen; vannacht viel onze LB blijkbaar nog geblesseerd uit voor de match zodat slechts 30 gepresteerd werd op die positie en de verdediging maar 38% haalde, tegenover de 42% en 45% van middenveld en aanval. Als we nu die 38% kunnen optrekken naar een 43% zouden we voor het eerst ooit een 130rating neerzetten :D .

Vannacht dus met 12-2 gewonnen, ruimste zege van het seizoen maar dat mag wel eens :) .

EDIT:

Eind vorig seizoen had Sandscorpia exact 23.225 supporters.
Nu zitten we al aan 25.227 supporters, een stijging van 2.002 fans! Het seizoen is daarenboven nog niet ten einde én er komt nog een pak bij wanneer we effectief promoveren naar F. Topseizoen dus qua supporters. Helaas zal dat ook betekenen dat de ticketprijs stijgt.
Image
11 seizoensoverwinningen
b3h3moth

Post by b3h3moth »

0-9 gewonnen en we hebben nu een doelsaldo van 103 :D.
Image
Fikkiezero

Post by Fikkiezero »

Yes, titel is officieel binnen. 11 punten voorsprong met nog 9 te verdienen :D .
Image
11 seizoensoverwinningen
Timmyboy1

Post by Timmyboy1 »

Volgend seizoen kom ik terug naar hier na een (op dit moment) 81/81 in de H, hopelijk wordt het een 90/90
dangelolo
Location: aalter, nabij de beruchte plaatsen Lotenhulle en Vinkt

Post by dangelolo »

Timmyboy1 wrote:Volgend seizoen kom ik terug naar hier na een (op dit moment) 81/81 in de H, hopelijk wordt het een 90/90
ik ook maar als ik kampioen zal zijn valt nog af te w8ten :lol:
Image
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”