Dit is volgens mij men 3de seizoen in G.
Nu ga ik eindelijk promoveren.
Maar ik heb nu wel al me basis spelers boven de 65%(behalve RM, jong 19jarig talent uit jeugdteam).
Dus ik ben klaar voor F.
28e speeldag ook gewonnen. Sta nu op kop met 84/84
Nu is de huidige nr 3 vervangen door een nieuwe ploeg en staat op 1 puntje van de nr 2. Ik moet echter die nr 2 nog verslaan.
En die nieuwe moet alleen tegen twee FC-Teams. Dus die nieuwe gaat promoveren naar F alleen is die er ni klaar voor (in mijn ogen)
KRC Tux results:
Old team: Season 7: G.627 --> Season 11: E.70
New team
H.548: 1st (s45)
G.183: ? (s46)
mysticalguard wrote:28e speeldag ook gewonnen. Sta nu op kop met 84/84
Nu is de huidige nr 3 vervangen door een nieuwe ploeg en staat op 1 puntje van de nr 2. Ik moet echter die nr 2 nog verslaan.
En die nieuwe moet alleen tegen twee FC-Teams. Dus die nieuwe gaat promoveren naar F alleen is die er ni klaar voor (in mijn ogen)
daar moet jij je toch nix van aantrekken, het is zijn ploeg+ je maakt dan meer kans op behoud
mysticalguard wrote:ja ik weet het wel ma ik vind het ni zo fair voor de huidige nr2 want die zal er wel naar uitgekeken hebben
je kan hem laten winnen
Daar pas ik toch voor Mijn zegereeks hiervoor opgeven. Ben nog twee matchen verwijderd van een seizoen zonder puntenverlies. Dus dat geef ik niet op hoor
Kameraad van mij presteert nog beter dan ikke. (wel in een zwakkere competitie)...
G.320 hij heeft 84/84 en nog geen enkel tegengoal gekregen. Ik heb er al 9 tegengehad. Ik hoop echt da em 1 goaltje op zijn minst nog tegenkrijgt
en het bij mij onder 10 blijft
KRC Tux results:
Old team: Season 7: G.627 --> Season 11: E.70
New team
H.548: 1st (s45)
G.183: ? (s46)
Vasta wrote:dinsdag: DE wedstrijd in reeks G 639.
wie deze wint, promoveert en de andere blijft in de G-reeks,
dus... alles geven zou ik zeggen
Leg maar een VIP-ticketje opzij voor mij. Ik zal op post zijn!
owkej... het ligt der al é, maar zie da ge der dan zijt é maat!
en gej, al kampioen wss?
Idd sta nu ook nog altijd met het maximum van de punten bovenaan en we hebben der toch al 134 tegen de netten geprikt ook en 11 tegengeslikt, dus kunnen terugkijken op een geslaagd seizoen
En bij u?
Maarten123 wrote:10-0 gewonnen van de laatste in de stand, een FC Team met 7 spelers.
In G8 zijn de prijzen nu zo goed als allemaal verdeeld.
Yes, kheb gewonne van den 2de (Steaue_mea) mej 2-0, kstaan nu 6 punte voor op hem (had de heen match al gewonne met 1-2), dus tis bijna zeker dak kampioen word, en twas al een tijdje zeker dak naar de F ging, dus das goe hè.
Huidig team: FC Flosca / Seizoen 103-... / Divisie G-F-...
Vorige teams: Team Oscar / Seizoen 79-85 / Divisie G-F-E The SP Crowd / Seizoen 37-49 / Divisie H-G-F-E-D S.K. Brecht / Seizoen 6-17 / Divisie G-F-E-D