Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Den Uier
Member of the Soccer Project Association

Post by Den Uier »

EbaIba wrote:In de C.8 eerste 3 poteen volle winst.

Daarna uit bij Gantoise 3-2 op de doos > ze hadden de mazzel om uit bij 5PIOTTE een forait te behalen op donderdag en benutten dat voordeel op de vrijdag tegen ons..

Pech kun je hebben denk je dan..

Nee > dan morgen..
We gaan uit naar AS Bari en rara , tegen wie hebben die heden gespeeld??? Yep > uit bij 5PIOTTE FC met een 0-5 en nu dus een superfit en gemotiveerd team..

Maak er dan zelf nog een fout bij door mijn aangekochtte RB Jevric niet op te stellen (ploeg stond al en keek erover heen) en verspeel dan zelf ook 2 punten vandaag.

Na jah..

Dan maar vauit de underdog naar de top loeren..
Ik draai nog niet op volle toeren :wink: en mijn spelers hun moraal staan niet hoe ze moeten staan omdat ik nog andere wedstrijden had opstaan dus zullen zeker niet hun beste ratings halen. Ben momenteel ook nog aan men ploeg aan werken want heb mijn beste spelers wat een BP van 70 hadden laten gaan en nu moeten mijn jonkies wat nog maar 66 a 67 halen het maar doen ! Ik weet niet waar jij je druk om maakt. Je team is vele sterker als het mijne dus... :wink:
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
Dark Tiger
Team President

Post by Dark Tiger »

Ik heb er geen zin meer in, had net mijn ploeg opgesteld tot vrijdag omdat ik morgenvroeg 4 dagen weg ben. Nu valt er weer een CF 10 dagen uit waardoor ik niet aan een opstelling kan komen zonder 2 spelers uit positie te plaatsen morgen, en dan nog. Goesting om nu nog eens al die matchen te overlopen is er in ieder geval niet.

:mod: Mijn besluit staat vast, ik verander niets en laat de assistent maar kiezen. Zal vrijdagavond wel zien wat de resultaten zijn en dan beslissen of ik nog de moeite wil doen om tijd te steken in dit spel. Spijtig van alle tijd die ik er ingestoken heb, maar op deze manier is het totaal niet leuk meer. Het is elk seizoen wel iets met SP.
Raffin

Post by Raffin »

MARKLUIJTEN wrote:
Raffin wrote:142 linieratings vandaag met een B/C-CM van 61 prestatie en 85 teamspirit dus dat kan nog steeds mooi omhoog!!

ben echt eens benieuwd wat mn A-ploeg kan presteren op volledige sterkte

4-3 gewonnen, mede-leider the skunks laat ptn liggen dus alleen op kop nu
morgen lastige uitmatch tegen Waterschei (3e)
Proficiat, dat is een hele mooie prestatie.
thx

veel succes nog

de titel moet van jou zijn normaal gesproken..
Molleke

Post by Molleke »

weer 2 punten verloren :evil:
3 geschorsten, 3 gekwetsen en morgen de topper tegen de 2de .fl!pm0d3.sQuad.
ImageImage
Raffin

Post by Raffin »

2% beter in de topper tegen Waterschei (3e)
2-3 winst!!
zeer belangrijke zege

de top 3:

1 The cheathunters 16
2 The Skunks 14
3 Thor Waterschei 10

En donderdag thuis tegen The Skunks.. een 5ptnkloof is nu al mogelijk!
Beste speler van het team is wel geschorst maar normaal gezien zouden de 3 ptn in ons huis moeten blijven! (maar dat is soms zonder de kuren van de random gerekend)
MARKLUIJTEN

Post by MARKLUIJTEN »

Weer een overwinning met 3-1. Tot nu toe alles gewonnen, dus 18/18. Volgens mij gaan we een prachtig seizoen tegemoet waarin we moeilijk te verslaan zijn. Vorig seizoen in D hadden we het in het begin een stuk moeilijker dan nu. We hebben nu al een voorsprong van 5 punten opgebouwd, alles gaat dus volgens planning.

1 FC X-Tenzo 18
2 .fl!pm0d3.s.. 13
3 KRC Molleke 13
4 FC Kama 13
5 Nerealus 12
6 fc mac 12
7 FK Liverpoolis 9
8 FC Holland 8
9 Real Brugge 7
10 >>The.. 7
11 Gab United 7
12 Theuwizz' FC 6
13 Raiders 4
14 kvm 4
15 fc de pinte.. 3
16 kvc Booischot 0
Average bp A-team 71,80.
Avarage agresion A-team 8,54%.
Goal: Champion B2

Image
Lord Vegeta
Team President

Post by Lord Vegeta »

Ik heb vandaag weeral verloren met 4-2 tegen de nummer 1, dit brengt ons op een zeer teleurstellende 6/18 én op een degradatieplaats. Ik heb nog nooit zo een slechte start meegemaakt.
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
EbaIba

Post by EbaIba »

Den Uier wrote: Ik draai nog niet op volle toeren :wink: en mijn spelers hun moraal staan niet hoe ze moeten staan omdat ik nog andere wedstrijden had opstaan dus zullen zeker niet hun beste ratings halen. Ben momenteel ook nog aan men ploeg aan werken want heb mijn beste spelers wat een BP van 70 hadden laten gaan en nu moeten mijn jonkies wat nog maar 66 a 67 halen het maar doen ! Ik weet niet waar jij je druk om maakt. Je team is vele sterker als het mijne dus... :wink:
het werd 2-2..
EBT'er
Gem Agressie 7%
BP A-Team 70.82
BP B-Team 68.27
Manager Dutch National Team
sanex

Post by sanex »

Opnieuw 4-3 winst tegen Fc Ossenaren.

We zitten nu in een dik pak van ploegen die heel kort op elkaar zitten en mits een reeks kunnen we er van weg sluipen om een rustig seizoen te spelen en wat transfer te regelen
Sep

Post by Sep »

vandaag 3-2 verloren, maarja de andere had linierating 139 dus das te begrijpen ;)
TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

2 - 1 tegen eerste uit reeks, maandag speelde ik ook al gelijk tegen toen de eerste :P

We geraken weer in WIN vorm blijkbaar ;)
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B

Now? Began all over again !
Raffin

Post by Raffin »

Vannacht kan ik al 5 ptn uitlopen in de strijd om de titel..
zou mooi meegenomen zijn
Shonk

Post by Shonk »

Dark Tiger wrote:Ik heb er geen zin meer in, had net mijn ploeg opgesteld tot vrijdag omdat ik morgenvroeg 4 dagen weg ben. Nu valt er weer een CF 10 dagen uit waardoor ik niet aan een opstelling kan komen zonder 2 spelers uit positie te plaatsen morgen, en dan nog. Goesting om nu nog eens al die matchen te overlopen is er in ieder geval niet.

:mod: Mijn besluit staat vast, ik verander niets en laat de assistent maar kiezen. Zal vrijdagavond wel zien wat de resultaten zijn en dan beslissen of ik nog de moeite wil doen om tijd te steken in dit spel. Spijtig van alle tijd die ik er ingestoken heb, maar op deze manier is het totaal niet leuk meer. Het is elk seizoen wel iets met SP.
Jammer dat je stopt, maar des te beter voor mij. :wink:

Heb deze week nog maar 1/6 behaald doo een gelijkspel thuis tegen Atlantas. Dinsdag verloren we van Opa met het kleinste verschil. In de beker won ons B-team overtuigend met 1-8 cijfers. Donderdag spelen we tegen Decoboys met 2 geschorste waardoor we wrs weer punten zullen verliezen. Hoop vrijdag de 3ptn thuis te houden om zo niet teveel terrein te verliezen op de top 5-7.
Image Image
TrAnEcId

Post by TrAnEcId »

Morgen moeten we winnen :P

Eenvoudig, wie weet kunnen we naar de top 3 springen... Zou alvast mooi zijn ;)

Ik ga alvast verder dromen :D
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B

Now? Began all over again !
Raffin

Post by Raffin »

http://www.soccerproject.com/game_repor ... ID=4577329

Een resultaat om fier over te zijn

145 linieratings met 96 teamspirit en zonder mn beste cb (met B-CB dus)

3% beter dan mijn vorige record van 142!!

2-1 winst tegen The Skunks (was topper)
sta nu 5 ptn los op die ploeg

het gaat crescendo
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”