In die 10 weken speel ik 2x thuis op woensdag en 2x keer uit. Ik pak hier >100.000 mee. In 10 weken is dat ook 1 mln. Maar goed het gaat mij ook niet zo zeer om het geld + plus ik krijg er gegarandeerd publiek bij (>vrb).
Wat ik wel belangrijk vind is dat ik in die 10 weken heel veel wedstrijden in de liga verlies, omdat mijn tegenstanders 100/100 staan op donderdag. Met 98/100 win ik de meeste wedstrijden, maar met 94/100 heb ik toch echt een probleem. De meeste achterban krijg je door een winningstreak en dat gaat door de beker dus zeker niet gebeuren.
Verder heeft de beker ook invloed op vrijwel al mijn wedstrijden die ik op donderdag en vrijdag speel buiten de liga en op de fitheid van AL mijn spelers. Dinsdag t/m vrijdag wordt zelfs verziekt als ik serieus voor de beker zou gaan.
Ik begrijp dat je voor het hoogste wil gaan, maar hoe hoger, hoe dieper je valt (bunici/ bartsimpson zijn maar enkele voorbeelden). In A staat alles in het teken van de liga (of beker) en kan je er bijna niets naast doen. Als je lekker voor de lol wilt spelen, heb je daar weinig te zoeken.
Ik vind er persoonlijk niets aan om een beetje mee te hobbelen in A of in de beker in ronde 10 te worden uitgeschakeld. Dan maar met een Widlaks-budget meteen voor goud gaan