Ja maarja , zijn het feiten of niet dat ik zei over mijn team ?
Ik geef verslag over mijn team en achtte mij met een prestatie van 60 (was verwacht op minder) op mijn LM , redelijk kansloos tegen een team dat één plaats onder mij stond , is toch te verstaan.
Voor de rest waren er nog twee blessure's en drie schorsingen.
Maar als mijn B-team beschikbaar is , dan maak ik mij tegen de meeste ploegen , op een vier-vijftal na , nooit zorgen.Maar nu was het soms al niet zo.
Ik win 1-0 , zeer zuinige winst nog.
137 linieratings tegenover 128 , dan vind ik 1-0 zuinig ,maar dat is door mijn 4-3-3 , is meestal zo dan. Maar buiten mijn B-C team match tegen u (4stuks) , gaf ik ook zeer weinig goals weg.
Maar door blessure's van cb , en nu een schorsing van een CB , speel ik maandag in een 3-4-3 wegens één cb. Dus hopelijk valt nu niet één van mijn CM's uit , maar dit zeggen zal wel het lot uitdagen zijn , of liever de random. Ik speel ook zonder RB , B-RB is geblesseerd en heeft 30% fitheid , A-RB (beste speler team) is geschorst.
Voor de rest in totaal maandag vier schorsingen en twee blessure's tot nu toe en nog wat halve fitheden.
Leuke plaats om af te sluiten , na de heenronde. Al smaken sommige puntenverliezen nog zuurder nu , nog vijftien matchen te gaan , binnen vijf matchen beslis ik wat ik doe , verkopen vollenbak of doorgaan gewoon voor de A-eer , we zien wel waar we staan dan.
Maar ik hoop eindelijk eens op mijn allersterkst te kunnen spelen , nu ik nog TS heb , gewoon als test , liefst bij een softe arbiter dan.
C'mon !!!
Edit : schiet mij net te binnen , ik kan helemaal geen 3-4-3 spelen , want mijn ene CM is geblesseerd en 29 jaar , met 30% fitheid , dus die is er nog niet maandag.
Ik heb geld nodig voor spelers , ga mij moeten prostitueren.
Kut.
Ghent Semper Fidelis.