Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

X-Tenzo
Member of the Soccer Project Association

Post by X-Tenzo »

Na een dagje op de 2e plaats te hebben gestaan, staan we weer bovenaan. Kauno grybai heeft heel even mogen genieten van mijn plaatsje maar gelukkig niet voor lang. :lol:

Verder een 2-1 overwinning op lindenhof met een nette 140 rating. Donderdag Beringen United uit, we verwachten ook hier winst.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
Raffin

Post by Raffin »

141 rating en 3-2 winst tegen Overpelt

5 ptn los op Glorybuffalos, 9 ptn los op nummer 3, Morometii!
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Vandaag een opmerkelijke 4-2 zege tegen De Stegenezen. Gelijke ratings, en dan zo'n uitslag, nog nooit meegemaakt! Meestal slaat het tegen dan, nu dus dubbel mee. Ik heb me al verontschuldigd, maar het zorgt in een belangeloos seizoen wel voor een 9/9 de laatste 3 partijen ;)
Smoje

Post by Smoje »

0-1 op het veld van Mindelo. Dus het was blijkbaar toch een goeie keuze om niet voluit te gaan tegen Raffin , want met nog meer random en fitheden was het vandaag niet gelukt.

Ik doe een goeie zaak , The Pinkies verliest zeer verrassend tegen Zaligerio Alus , maar die had zelfs al niet meer in mijn buurt mogen staan , heeft drie punten cadeau gekregen van mij en dat zijn dus eigenlijk zes punten , ik verloor er drie en hij won er drie.

Crisis speelde gelijk. Robbeke speelde gelijk. Morometii speelde ook gelijk. Dat brengt mij op vier punten.

MAAR : dit is hét tegenvallend randomseizoen voor mij , nu heb ik eerst en vooral weer drie A-schorsingen en twee A-blessure's. Wat gebeurt er nu nog ? Mijn A-CM kwam net terug uit schorsing , hij was vier of vijf matchen geschorst. Hij speelde vandaag voor de eerste keer. Hupla weer een paar dagen out. Hij speelde bijna nog niet , mijn A-CB die ik speciaal zijn laatste jaar voor dit seizoen hield , heeft nog niet gespeeld , constant blessure's. Ik heb ooit al gezegd dat ik al mijn CM's verkocht voor geld en omdat ze niet voldeden (maxed jeugd) , nu heb ik er maar twee , die ene is geblesseerd (de A) , dan heb ik nog de B , die moet alle matchen afwerken nu (en kan enkel met één CM spelen dus , dus geen 3-4-3) , en hij staat ook op één kaart van schorsing , dus die pakt zeker een kaart volgende keer , of hij valt tegen de avond uit voor een paar dagen.

Dan heb ik nog mijn A-LM , blessure , tegen donderdag maximum 70 % fitheid , normaal minder. Nu is mijn B-LM ook geschorst en C-LM is jeugd. Dus geen LM ook.

Geld heb ik niet in kluis , dus dat ook al niet.

Spijtig , want ik stond tweede en the pinkies eerste en ik had het voor en nu moet ik tegen de derde , hij was te pakken en kon ik op zeven punten komen van hem , nu zal het wel weer op één punt komen , pfff fucking random dit seizoen !
Ghent Semper Fidelis.
sljivovica

Post by sljivovica »

Ontzettende Tegenvaller!

RF Van den Bossche kwam vandaag terug na een volle week blessureleed. Nu speelt ie zijn eerste oefenpotje en breekt ie meteen weer wat :evil:
10 dagen eruit. In totaal ben ik die kerel gewoon zowat een half seizoen kwijt, echt dramatisch. :(
Zeker omdat mijn B-RF een van mijn agressiefste A/B spelers is en ik dus rustiger aan moet doen.
Op een 2-spitsen-systeem overstappen kan ook slechts af en toe, want ik heb maar 2 waardige spitsen :?
En dat in een loodzwaar seizoen als dit....

RHAAAAAAGGGHHH!!!!
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
Smoje

Post by Smoje »

Yeeha , onagressieve B-Rb valt ook uit. (0% fitheid) Nog één RB over , vrij agressief.

Vorig jaar ging ik voor niets en random zat super mee. Nu ging ik aanvankelijk ook voor weinig , maar situatie in liga valt nog relatief mee , en nu zit random volledig tegen. Dju toch.
Ghent Semper Fidelis.
brever

Post by brever »

Sprankeltje hoop blijft....

Na de 3-2 winst tegen the pinkies,is het kalf nog niet verdronken en blijven we hoop koesteren voor het behoud.
Intussen lopen de uitgaande transfers gesmeerd,zodat we ons budget kunnen opkrikken naar volgend seizoen toe.
Halfweg staan we 11e en hebben we nu 19 ptn x 2 = 38ptn,de andere seizoenen in B eindigden we telkens 11e met 35 en 37 ptn.
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
sljivovica

Post by sljivovica »

Weer een tegenvaller, verloren doordat de rode kaart vlak na de pauze valt. Anders was er niks aan de hand geweest. Hiermee ben ik een van de vele verliezers van deze dag, en misschien wel de grootste verliezer van deze week. Balen :evil:
Hopelijk komen we snel over deze crisis heen...
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
Guardian

Post by Guardian »

2-1 gewonnen van Fc crisis.

Al m'n spelers hadden 94% moraal en we moesten noodgedwongen 4-3-3 spelen. Daardat Fc crisis ook een deel spelers miste hebben we kunnen profiteren :)

Van een degradatieplaats naar een 4de plaats met evenveel punten als ons beste Isis :twisted:
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
Isis

Post by Isis »

Guardian wrote:2-1 gewonnen van Fc crisis.

Al m'n spelers hadden 94% moraal en we moesten noodgedwongen 4-3-3 spelen. Daardat Fc crisis ook een deel spelers miste hebben we kunnen profiteren :)

Van een degradatieplaats naar een 4de plaats met evenveel punten als ons beste Isis :twisted:
Niet voor lang beste Guardian, niet voor lang ;-)
Raffin

Post by Raffin »

0-11 winst op Lens'

Smoje, ik begrijp echt niet waarom je jezelf 'kansloos' achtte tegen Morometii :s als je zo een ploeg kan opstellen win je thuis 95% van de gevallen lol!
Smoje

Post by Smoje »

Ja maarja , zijn het feiten of niet dat ik zei over mijn team ? :wink:

Ik geef verslag over mijn team en achtte mij met een prestatie van 60 (was verwacht op minder) op mijn LM , redelijk kansloos tegen een team dat één plaats onder mij stond , is toch te verstaan.

Voor de rest waren er nog twee blessure's en drie schorsingen.

Maar als mijn B-team beschikbaar is , dan maak ik mij tegen de meeste ploegen , op een vier-vijftal na , nooit zorgen.Maar nu was het soms al niet zo.

Ik win 1-0 , zeer zuinige winst nog.

137 linieratings tegenover 128 , dan vind ik 1-0 zuinig ,maar dat is door mijn 4-3-3 , is meestal zo dan. Maar buiten mijn B-C team match tegen u (4stuks) , gaf ik ook zeer weinig goals weg.

Maar door blessure's van cb , en nu een schorsing van een CB , speel ik maandag in een 3-4-3 wegens één cb. Dus hopelijk valt nu niet één van mijn CM's uit , maar dit zeggen zal wel het lot uitdagen zijn , of liever de random. Ik speel ook zonder RB , B-RB is geblesseerd en heeft 30% fitheid , A-RB (beste speler team) is geschorst.

Voor de rest in totaal maandag vier schorsingen en twee blessure's tot nu toe en nog wat halve fitheden.

Leuke plaats om af te sluiten , na de heenronde. Al smaken sommige puntenverliezen nog zuurder nu , nog vijftien matchen te gaan , binnen vijf matchen beslis ik wat ik doe , verkopen vollenbak of doorgaan gewoon voor de A-eer , we zien wel waar we staan dan.

Maar ik hoop eindelijk eens op mijn allersterkst te kunnen spelen , nu ik nog TS heb , gewoon als test , liefst bij een softe arbiter dan.

C'mon !!!

Edit : schiet mij net te binnen , ik kan helemaal geen 3-4-3 spelen , want mijn ene CM is geblesseerd en 29 jaar , met 30% fitheid , dus die is er nog niet maandag.

Ik heb geld nodig voor spelers , ga mij moeten prostitueren.

Kut.
Last edited by Smoje on Thu May 03, 2007 2:41 pm, edited 4 times in total.
Ghent Semper Fidelis.
Raffin

Post by Raffin »

ow, had 69 ipv 60 gezien, my fault..

We staan redelijk goed, vind ik :D

stel je voor moest je gewonnen hebben tegen me

35 jij
34 ik

we waren beiden al 100meter los van de rest.. nu is het 125 en 75 meter :P
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Overwinning met 4-1, een eerste plaats blijft behouden, we staan 1 punt los van de nr2, (heel krap) en 6 punten van de nr3.

Nu maar hopen dat de ongelukkige gelijken spelen de 2e seizoenshelft uitblijven, dan kunnen we wat uitlopen op de nr2, hij blijf maar in mijn nek hijgen.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
Smoje

Post by Smoje »

Raffin wrote:ow, had 69 ipv 60 gezien, my fault..

We staan redelijk goed, vind ik :D

stel je voor moest je gewonnen hebben tegen me

35 jij
34 ik

we waren beiden al 100meter los van de rest.. nu is het 125 en 75 meter :P
Ja idd , dat had ideaal geweest en ik ging het u niet makkelijk maken thuis. :P

Maar de huidige sterkste staat bovenin , punt uit. Dus dat is zeker geen schande en er staan toch enkele leuke teams achter mij op dit moment.

Voor plaats 2 zal het tussen Verbroedering Robbeke , Fc Crisis , The Guardians , The Pinkies en mijzelf gaan.

Tenzij ik binnen vijf matchen zeg van : "neen ga het niet doen". Of tenzij dat het probleem zich zelfs niet meer stelt en ik gewoon terugzak , dan moet ik zelfs niet nadenken. (tenzij over transfers)

Spijtig dat ik tegen lensdreamteam en Eintracht United maar redelijk laat moet en kort na elkaar dan nog. Zou wel eens wat evenwicht in mijn team kunnen gebruiken , geen schorsingen etc.
Ghent Semper Fidelis.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”