Ik speelde wel met een veredelde B-ploeg.
Moderator: Moderator
Was dat je allerbeste team in die wedstrijd of waren er ook geblesseerden of geschorsten?lobert wrote:0-0 tegen Cercle Gunners.. Vrij terecht overigens, al had ik zonder de rode kaart misschien wel nog gewonnen. Uit was ik 2 % slechter, nu dus 2 % beter.. Meeste spelers stonden wel 100/100 dus prestaties waren aardig. Zoals Yockr waarschijnlijk al verwachtte stelde ik iets meer agressie in, maar dat betekende dus een rode kaart. Morgen winnen zal moeten, willen we nog iets van hoop op een eerste plaats hebbenEen tweede plaats zie ik nog wel lukken..
3 geschorsten.. die waren 98/100 , de anderen waren 100/100 maar moraal was niet helemaal volVeg wrote:Was dat je allerbeste team in die wedstrijd of waren er ook geblesseerden of geschorsten?lobert wrote:0-0 tegen Cercle Gunners.. Vrij terecht overigens, al had ik zonder de rode kaart misschien wel nog gewonnen. Uit was ik 2 % slechter, nu dus 2 % beter.. Meeste spelers stonden wel 100/100 dus prestaties waren aardig. Zoals Yockr waarschijnlijk al verwachtte stelde ik iets meer agressie in, maar dat betekende dus een rode kaart. Morgen winnen zal moeten, willen we nog iets van hoop op een eerste plaats hebbenEen tweede plaats zie ik nog wel lukken..
Daar heb je gelijk in..yockr wrote:We hadden beter elk onze wedstrijd waar we beter in waren gewonnen. Dan hadden we nu allebei 2 punten meerIk zal morgen je proberen helpen door punten af te snoepen van belenkas, maar of dat gaat lukken is wat anders...
Oh jalobert wrote:Daar heb je gelijk in..yockr wrote:We hadden beter elk onze wedstrijd waar we beter in waren gewonnen. Dan hadden we nu allebei 2 punten meerIk zal morgen je proberen helpen door punten af te snoepen van belenkas, maar of dat gaat lukken is wat anders...
Maar zover ik weet hadden we dan allebei 1 punt meer
De rest van de wedstrijden zal ik gewoon moeten winnen en natuurlijk vooral de rechtstreekse confrontaties.
Inderdaad, ik had je nu eens graag geholpenlobert wrote:1-2 winst tegen Werder Speranza. 10/12 deze week, niet onaardig dus maar we zijn weinig opgeschoten. Cercle Gunners verliest vandaag terwijl de linieratings gelijk waren.. vrij zuur want anders was ik voorbij Belenkas gegaan.