Divisie D

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

hannibal
Team President

Post by hannibal »

1-0 gewonnen tegen de 2e in de liga. Gelijke rating en toch nog gewonnen. :lol:
Ik speelde wel met een veredelde B-ploeg.
I love it when a plan comes together.
Image
Skatanic
Member of the Soccer Project Association

Post by Skatanic »

Vandaag gelijkgespeeld ondanks betere ratings te hebben (een penalty gemist :roll: ), nu dus op een 10de plaats.
'Reporter: Bang, there goes your unbeaten run. Can you take it?'
"Skatanic: No, I'm just going to crumble like a wreck. I'll go home, become
an alcoholic and maybe jump off a bridge. Umm, I think I can take it, yeah."
lobert

Post by lobert »

0-2 overwinning op Inter United. We stijgen naar plaats 3 :D Nummer twee staat een puntje voor, de nummer 1 staat 6 punten voor. Staat er goed voor op het moment dus hopelijk kunnen we deze week doordrukken..
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
EbaIba

Post by EbaIba »

2-1 winst , 137 weer ratings.. waarbij 3 B-Spelers in het veld..

Dit seizoen al weer de 140 halen??

4 Punten achter op nr. 2 , 6 op nr. 1 ..

Sta nu zelf 5e..

D.24 blijft nog steeds leuk in de top..
EBT'er
Gem Agressie 7%
BP A-Team 70.82
BP B-Team 68.27
Manager Dutch National Team
Skatanic

Post by Skatanic »

1-0 gewonnen van de 4de :roll: , hoe is het mogelijk , met 75 TS, een blessure, en een paar B-spelers en ratings van ocharme 123. Ze willen precies niet dat ik degradeer :P .
'Reporter: Bang, there goes your unbeaten run. Can you take it?'
"Skatanic: No, I'm just going to crumble like a wreck. I'll go home, become
an alcoholic and maybe jump off a bridge. Umm, I think I can take it, yeah."
EbaIba

Post by EbaIba »

5e 0-0 behaald uit, alle 5 tegen 1 ploeg uit de top-6 D.24..

Nog 3 uit en 5 thuis voor de boeg, morgen thuis tegen nr. 2 Babrungas.

Die winnen is erg close bij top D.24 komen en dan komt promotie toch wel iets in zicht!
EBT'er
Gem Agressie 7%
BP A-Team 70.82
BP B-Team 68.27
Manager Dutch National Team
lobert

Post by lobert »

0-0 tegen Cercle Gunners.. Vrij terecht overigens, al had ik zonder de rode kaart misschien wel nog gewonnen. Uit was ik 2 % slechter, nu dus 2 % beter.. Meeste spelers stonden wel 100/100 dus prestaties waren aardig. Zoals Yockr waarschijnlijk al verwachtte stelde ik iets meer agressie in, maar dat betekende dus een rode kaart. Morgen winnen zal moeten, willen we nog iets van hoop op een eerste plaats hebben :P Een tweede plaats zie ik nog wel lukken..
LensDreamTeam
Veg

Post by Veg »

lobert wrote:0-0 tegen Cercle Gunners.. Vrij terecht overigens, al had ik zonder de rode kaart misschien wel nog gewonnen. Uit was ik 2 % slechter, nu dus 2 % beter.. Meeste spelers stonden wel 100/100 dus prestaties waren aardig. Zoals Yockr waarschijnlijk al verwachtte stelde ik iets meer agressie in, maar dat betekende dus een rode kaart. Morgen winnen zal moeten, willen we nog iets van hoop op een eerste plaats hebben :P Een tweede plaats zie ik nog wel lukken..
Was dat je allerbeste team in die wedstrijd of waren er ook geblesseerden of geschorsten?
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
lobert

Post by lobert »

Veg wrote:
lobert wrote:0-0 tegen Cercle Gunners.. Vrij terecht overigens, al had ik zonder de rode kaart misschien wel nog gewonnen. Uit was ik 2 % slechter, nu dus 2 % beter.. Meeste spelers stonden wel 100/100 dus prestaties waren aardig. Zoals Yockr waarschijnlijk al verwachtte stelde ik iets meer agressie in, maar dat betekende dus een rode kaart. Morgen winnen zal moeten, willen we nog iets van hoop op een eerste plaats hebben :P Een tweede plaats zie ik nog wel lukken..
Was dat je allerbeste team in die wedstrijd of waren er ook geblesseerden of geschorsten?
3 geschorsten.. die waren 98/100 , de anderen waren 100/100 maar moraal was niet helemaal vol :) , had een friendly gespeeld dus vandaar , scheelt waarschijnlijk 0,5 % moraal wat afgerond wordt tot 100.

Heb maandag 141 % gehaald, alle spelers haalden hun bp maar m'n SW was m'n B-sw en die viel geblesseerd uit en werd vervangen door eentje van bp 65. Al met al kan er nog wel 1 a 2 % bij op dit moment. M'n spelers zijn echter nog jong dus hoop wel dat ik de 146/147 kan halen.

Heb nog even teruggekeken in m'n geschiedenis.. 7 april degradeerde ik uit divisie A, dat was seizoen 16. Heb er ongeveer 2 seizoenen over gedaan om m'n jeugd te voltrainen, maar pas begin dit seizoen was m'n team helemaal goed georganiseerd. Voor het mooie zou ik volgend seizoen in C moeten zitten, zodat ik met deze kern kan doorgroeien; hopelijk naar A.
LensDreamTeam
yockr

Post by yockr »

We hadden beter elk onze wedstrijd waar we beter in waren gewonnen. Dan hadden we nu allebei 2 punten meer :) Ik zal morgen je proberen helpen door punten af te snoepen van belenkas, maar of dat gaat lukken is wat anders...
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
lobert

Post by lobert »

yockr wrote:We hadden beter elk onze wedstrijd waar we beter in waren gewonnen. Dan hadden we nu allebei 2 punten meer :) Ik zal morgen je proberen helpen door punten af te snoepen van belenkas, maar of dat gaat lukken is wat anders...
Daar heb je gelijk in.. :P Maar zover ik weet hadden we dan allebei 1 punt meer :twisted: De rest van de wedstrijden zal ik gewoon moeten winnen en natuurlijk vooral de rechtstreekse confrontaties.
LensDreamTeam
lessius

Post by lessius »

7/9 voorlopig al deze week. Een 5e plaats met amper 6 punten achterstand op de leider.
yockr

Post by yockr »

lobert wrote:
yockr wrote:We hadden beter elk onze wedstrijd waar we beter in waren gewonnen. Dan hadden we nu allebei 2 punten meer :) Ik zal morgen je proberen helpen door punten af te snoepen van belenkas, maar of dat gaat lukken is wat anders...
Daar heb je gelijk in.. :P Maar zover ik weet hadden we dan allebei 1 punt meer :twisted: De rest van de wedstrijden zal ik gewoon moeten winnen en natuurlijk vooral de rechtstreekse confrontaties.
Oh ja :P
lobert

Post by lobert »

1-2 winst tegen Werder Speranza. 10/12 deze week, niet onaardig dus maar we zijn weinig opgeschoten. Cercle Gunners verliest vandaag terwijl de linieratings gelijk waren.. vrij zuur want anders was ik voorbij Belenkas gegaan.
LensDreamTeam
yockr

Post by yockr »

lobert wrote:1-2 winst tegen Werder Speranza. 10/12 deze week, niet onaardig dus maar we zijn weinig opgeschoten. Cercle Gunners verliest vandaag terwijl de linieratings gelijk waren.. vrij zuur want anders was ik voorbij Belenkas gegaan.
Inderdaad, ik had je nu eens graag geholpen :P Een weekje om snel te vergeten, 2 op 12 :?

Ik sta nu 5e en dat zal wellicht ook mijn eindplaats worden, niemand staat direct in de buurt.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”