Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Smoje
Member of the Soccer Project Association

Post by Smoje »

Huh , hoe komen uw spelers plots weer aan hun moralen ? Er staat in uw lijst dat ge alleen beker gespeeld hebt en dat was niet met A-team , dus normaliter moet moraal A-kern op rond de 94% staan ?
Ghent Semper Fidelis.
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

9 mei 2007 Isis 17 Crin Munteanu werd aangenomen als de nieuwe hoofdtrainer.

Die verhoogt alle moralen. :wink:

Handig tructje als je 'echt' moet winnen.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Sljivovica heeft hele goede zaken voor ons gedaan. Door zijn winst tegen de nr 2 staan we eindelijk weer eens 4 punten los. Zelf moesten we tegen de nr 4 en dat was ook nog niet zomaar gewonnen. Gelukkig viel alles onze kant op want door een rode kaart haalde we 1% linierating minder. Eindelijk is de random eens een keer positief.

Special thanks to Sljivovica. :wink:
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
sljivovica

Post by sljivovica »

Jij ook bedankt voor de tips :wink:

Ben erg tevreden met het resultaat, al schrok ik wel hoe slecht mijn B-LF op de RF-positie presteerde: Op LF zou hij 67,6 presteren, aan de rechterkant was het uiteindelijk slechts 54 terwijl ik toch op 60 gerekend had. Ik had verwacht dat het niet zoveel uit zou maken of je een CF of een LF op de rechterflank zou zetten, maar dat valt dus vies tegen.
Ben ik het niet mee eens, mrmbl mrmbl grmmm

Tegenvaller voor morgen is de schorsing van mijn B-LB terwijl mijn A-LB geblesseerd is.
Het is ook in dat opzicht een zwaar seizoen, ik heb slechts 9 van de 18 wedstrijden kunnen spelen zonder gebruik te maken van C-spelers of "B-spelers op hun vreemde posities", wat net zo'n zware klap is.
Hoort een beetje bij mijn ploeg, maar dit seizoen krijg ik meer pechklappen :evil:
Anders hadden we nu denk ik wel in de top-5 gestaan.. maar a la, de nummer 4 staat maar 4 punten voor op me, dus er is nog niks gespeeld :)
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
Isis

Post by Isis »

Smoje wrote:Huh , hoe komen uw spelers plots weer aan hun moralen ? Er staat in uw lijst dat ge alleen beker gespeeld hebt en dat was niet met A-team , dus normaliter moet moraal A-kern op rond de 94% staan ?
Idd, ik merkte ineens dat ik die mogelijkheid nog had ;-) Ik had dat gisterenmiddag niet verwacht. Maar de manier waarop ik verlies is wel triestig :cry: Nu Smoje heeft ook een straffe ploeg natuurlijk, maar toen ik mijn match zag deze morgen had ik toch zin om terug in bed te kruipen :cry: :?
Raffin

Post by Raffin »

gelijkspel tegen Crisis
1% beter
144-ratings
blessure in 60e minuut
jammer maar niet mistevreden
Smoje

Post by Smoje »

Isis wrote:
Smoje wrote:Huh , hoe komen uw spelers plots weer aan hun moralen ? Er staat in uw lijst dat ge alleen beker gespeeld hebt en dat was niet met A-team , dus normaliter moet moraal A-kern op rond de 94% staan ?
Idd, ik merkte ineens dat ik die mogelijkheid nog had ;-) Ik had dat gisterenmiddag niet verwacht. Maar de manier waarop ik verlies is wel triestig :cry: Nu Smoje heeft ook een straffe ploeg natuurlijk, maar toen ik mijn match zag deze morgen had ik toch zin om terug in bed te kruipen :cry: :?
Je pakt een rode kaart , maar ik haal ook 141 , dus ik denk , zoals de ploegen er nu voorstonden , dat ge er maximum een gelijkspel kon uithalen.

Morgen Krc , die heeft wel nog een deftig team blijkbaar , raar dat hij zo laag staat. Op zijn veld. Voorlopig één schorsing , dus beste van dit jaar.Maar het is nog geen 22.30.
Ghent Semper Fidelis.
Isis

Post by Isis »

Smoje wrote:
Isis wrote:
Je pakt een rode kaart , maar ik haal ook 141 , dus ik denk , zoals de ploegen er nu voorstonden , dat ge er maximum een gelijkspel kon uithalen.
Morgen Krc , die heeft wel nog een deftig team blijkbaar , raar dat hij zo laag staat. Op zijn veld. Voorlopig één schorsing , dus beste van dit jaar.Maar het is nog geen 22.30.
Net wat ik zei gisteren dus ;-) Maar ik vind het gewoon erg sneu op deze manier te verliezen.
Guardian

Post by Guardian »

4 beter en ne draw...
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
Raffin

Post by Raffin »

ik wist dat het een close call ging worden en ben dus blij met de 1-0 overwinning
Glory kent pech en verliest 3 kostbare ptn

Geen enkele geschorste voor het derde 'zware' luik van de uitwedstrijden

slb carcavelos
fc crisis
the guardians (nu)

op 4 speeldagen tijd buitenshuis

geen enkele geschorste tegen the guardians
Smoje

Post by Smoje »

Nu zou ik toch wel mijn haren uittrekken é...

Kan ik eens met A-team spelen , B-LB was enigste geschorste , normaal gaat mijn B-LB altijd mee op de bank , altijd.

Nu valt mijn A-LB uit na 6 minuten en valt mijn onfitte CB in met prestatie 61 op de LB.

Waardoor ik twee linieratings minder heb.

Doe ik gisteren een zeer mooie zaak (6/6 tegen Robbeke) , nu dit.

Is toch echt om zot van te worden é , lol.

Ik vind dat random nogal eentonig is , je weet zowiezo , dat als een A-speler ontbreekt , of een B-speler , rap de andere ook geblesseerd zal uitvallen , als ge hem gewoon laat trainen en spelen. Ahja...
Ghent Semper Fidelis.
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

Jihaaa :) 22/24, en voor het eerst even echt veilig! Ik heb er in het begin eigenlijk beetje met m'n klak naar gesmeten, maar de komende zware week (3 uitmatchen, thuismatch tegen FC X-Tenzo) zal bewijzen hoe ik er dit seizoen vanaf kom. Laat ons hopen op toch enkele punten :)
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Badbuffalo wrote:Jihaaa :) 22/24, en voor het eerst even echt veilig! Ik heb er in het begin eigenlijk beetje met m'n klak naar gesmeten, maar de komende zware week (3 uitmatchen, thuismatch tegen FC X-Tenzo) zal bewijzen hoe ik er dit seizoen vanaf kom. Laat ons hopen op toch enkele punten :)
Knappe prestatie. Ik gun je alle punten van de wereld, maar mijn 3 punten geef ik niet weg hoor, sorry die ben ik toch echt van plan mee naar huis te nemen. :wink:

Succes donderdag.
Image
sljivovica

Post by sljivovica »

Badbuffalo wrote:Jihaaa :) 22/24
Ben erg blij dat het geen 24/24 is :twisted:

Vannacht weer een puntje gepakt, ditmaal bij het laggeklasseerde Beringen. Door dat gegeven werd stiekem op 3 punten gehoopt, maar Beringen komt ook weer in vorm.

Een chaotische wedstrijd. Beringen was duidelijk de meerdere, maar stond na 80 minuten slechts met 2-1 voor.
Toen werd het chaos. 3 rode kaarten in 2 minuten (waarvan 2 voor mij), en mijn beste spits maakt goed gebruik van het gebrek aan organisatie en scoort de 2-2.
In de laaste 10 minuten weet alleen Wageningen nog kansen te creeren, dus we halen eenvoudig het einde.

Uiteindelijk kom ik nog heel goed weg met 1 punt, aangezien ik 12(!!) punten minder had in de ratings :shock:
De twee rode kaarten hadden daar natuurlijk invloed op, maar ook daarvoor werd ik al redelijk van de mat getikt.

Al met al een geslaagde week!
FC Wageningen
sljivovica

Post by sljivovica »

X-tenzo kwam op bezoek voor een mooi spektakelstuk.
Linieratings 139 tegen 142 in het voordeel van X-tenzo, de 2-3 overwinning was dan ook terecht.
We konden ze in het eerste uur zeer goed partij geven, maar in het laatste half uur ging de 2-1 voorsprong toch verloren.
Morgen weer een thuis-wedstrijd, deze moet absoluut gewonnen worden.
FC Wageningen
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”