Divisie D

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Ron Jeremy
Member of the Soccer Project Association

Post by Ron Jeremy »

Mooie afsluiting van de week.

Donderdag gelukkig verloren door twee 17-jarigen op te stellen.
Vrijdag een mooi gelijkspel in een uitwedstrijd, terwijl de stijl en agressie op 0% stond.

Dit resulteert dat we eindelijk naar plek 3 zijn gezakt. Maandag thuis tegen de nummer 1 Steau die graag kampioen wil worden.
FC Bagger United gaat vol gas om te laten zien wie de beste is in D.22. Hij zal gaan schrikken en een orkaan over zich heen krijgen :twisted: :twisted: :twisted:
EbaIba

Post by EbaIba »

1-1 thuis tegen Babrungas, de nr. 2.. was 2% minder dus geen klagen, rating 126 was wel te laag maar had dan ook 4 man B-Team erin staan.

Fitheid was uiteindelijk te laag eind van de week.

achterstand op plek 2 blijft 4 punten, volgende week dinsdag thuis topper tegen Arreciadas!
EBT'er
Gem Agressie 7%
BP A-Team 70.82
BP B-Team 68.27
Manager Dutch National Team
lessius

Post by lessius »

2-1 gewonnen, 10/12 dus en een 4e plaats.
Door deze overwinning ben ik mathematisch zeker van behoud.
Volgende week wordt cruciaal met het oog op de eindpostie(s).
lobert

Post by lobert »

Volgende week een redelijk makkelijk programma, met te beginnen op maandag tegen Lens. FK Bystrc heeft een moeilijker programma, te beginnen met de topper tegen Belenkas. Een gelijkspel zou voor ons gunstig zijn :) Daarnaast moet hij ook nog tegen Cercle gunners, die misschien voor een stunt gaan zorgen :D Ook mister v is geen slechte tegenstander, dus inlopen is volgende week mogelijk.. Belenkas heeft een makkelijker programma als Bystrc maar klein puntverlies kan ons al over hen heen helpen, dus waar bidden we voor
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
yockr

Post by yockr »

lobert wrote:Volgende week een redelijk makkelijk programma, met te beginnen op maandag tegen Lens. FK Bystrc heeft een moeilijker programma, te beginnen met de topper tegen Belenkas. Een gelijkspel zou voor ons gunstig zijn :) Daarnaast moet hij ook nog tegen Cercle gunners, die misschien voor een stunt gaan zorgen :D Ook mister v is geen slechte tegenstander, dus inlopen is volgende week mogelijk.. Belenkas heeft een makkelijker programma als Bystrc maar klein puntverlies kan ons al over hen heen helpen, dus waar bidden we voor
Geen probleem, vorige keer ook gewonnen :P Maar het is nu op verplaatsing, dus dan maar proberen gelijk te spelen.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
lobert

Post by lobert »

yockr wrote:
lobert wrote:Volgende week een redelijk makkelijk programma, met te beginnen op maandag tegen Lens. FK Bystrc heeft een moeilijker programma, te beginnen met de topper tegen Belenkas. Een gelijkspel zou voor ons gunstig zijn :) Daarnaast moet hij ook nog tegen Cercle gunners, die misschien voor een stunt gaan zorgen :D Ook mister v is geen slechte tegenstander, dus inlopen is volgende week mogelijk.. Belenkas heeft een makkelijker programma als Bystrc maar klein puntverlies kan ons al over hen heen helpen, dus waar bidden we voor
Geen probleem, vorige keer ook gewonnen :P Maar het is nu op verplaatsing, dus dan maar proberen gelijk te spelen.
Misschien kun je het 'trainer-trucje' uithalen :P Nee da's gekheid, bewaar dat maar voor een belangrijke wedstrijd voor jou.
LensDreamTeam
yockr

Post by yockr »

lobert wrote: Misschien kun je het 'trainer-trucje' uithalen :P Nee da's gekheid, bewaar dat maar voor een belangrijke wedstrijd voor jou.
Dit seizoen heb ik geen belangrijke wedstrijden meer denk ik, of ik nu 4,5 of 6e eindig maakt mij niet veel uit. En voor 1% moraal vind ik het niet echt nodig :)
lobert

Post by lobert »

Tyfustyfus zooi,, had 2 dec (zondag) te laat geblokkeerd, moet ik een VRB spelen! Kutsoccerproject, grafspel waarom?! Maandag erna tegen FK Bystrc de koploper.. die ga ik dus verliezen want scheids is 23 %.. wat een grafzooi .. ongehoord.. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
LensDreamTeam
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

:D :D :D :D :D :D :D
Eindelijk de 140 gehaald!!
:D :D :D :D :D :D :D

Een mooie overwinning op de koploper (140-135). Door de overwinning staan we weer tweede dus dat betekent oppassen geblazen. We krijgen bijna alleen nog degradanten. Eens kijken of het lukt met een feestopstelling :wink:
lobert

Post by lobert »

8-1 gewonnen. Geen enkele gele kaart gekregen. Belenkas (nr 2) en FK Bystrc (nummer 1) spelen gelijk. Daardoor mister V naar 2, wij naar 3, belenkas naar 4. Gat met Bystrc is nu weer 6 punten.. :)
LensDreamTeam
dino_001

Post by dino_001 »

Hey,

Ik zit momenteel in E maar maak nog kans om te promoveren naar D12. Ik zou graag willen weten of ik meekan in D of ben ik direct een degradatiekandidaat? Mijn gemiddelde BP van A ploeg is 67,4 en mijn linieratings kunnen rond de 130-135 schommelen.
Alvast bedankt en misschien kom ik jullie hier volgend seizoen op het forum tegen.

Groeten,
dino_001
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
Skatanic

Post by Skatanic »

Lol, nu dat ik wil degraderen, verlies ik geen wedstrijden meer :P Vandaag gelijkgespeeld tegen de 6de, terwijl ik 1% slechter was. Ik blijf maar op die 10de plaats hangen :(
'Reporter: Bang, there goes your unbeaten run. Can you take it?'
"Skatanic: No, I'm just going to crumble like a wreck. I'll go home, become
an alcoholic and maybe jump off a bridge. Umm, I think I can take it, yeah."
yockr

Post by yockr »

dino_001 wrote:Hey,

Ik zit momenteel in E maar maak nog kans om te promoveren naar D12. Ik zou graag willen weten of ik meekan in D of ben ik direct een degradatiekandidaat? Mijn gemiddelde BP van A ploeg is 67,4 en mijn linieratings kunnen rond de 130-135 schommelen.
Alvast bedankt en misschien kom ik jullie hier volgend seizoen op het forum tegen.

Groeten,
dino_001
Een top-10 plaats moet wel mogelijk zijn als je spelers een redelijk lage agressie hebben. Maar voor een top-5 denk ik dat het gemiddelde BP wel wat hoger moet zijn. Het hangt ook af van hoe sterk je divisie is.
yockr

Post by yockr »

Nog eens gewonnen, tegen de 12e. Spijtig genoeg wel een rode kaart gepakt die helemaal niet nodig was. Morgen tegen de eerste maar ik vrees ervoor.

Als ik zo de spelers van de leider bekijk, is het wel duidelijk dat promotie nog niet aan de orde is.
dino_001

Post by dino_001 »

yockr wrote:
dino_001 wrote:Hey,

Groeten,
dino_001
Een top-10 plaats moet wel mogelijk zijn als je spelers een redelijk lage agressie hebben. Maar voor een top-5 denk ik dat het gemiddelde BP wel wat hoger moet zijn. Het hangt ook af van hoe sterk je divisie is.
Thanks, een top 5 is mijn ambitie nog niet. Als ik in mijn eerste seizoen al niet moet vechten tegen degradatie ben ik al tevreden.
Season 31: D.10 (to build up new team)
manager of dino's since 29/08/2006
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”