Ik ga nog steeds voor degradatie.. maar het blijft leuk deze wedstrijden te winnen

Commentaar bij de wedstrijden blijft nog steeds geniaal als je het even snel leest "Een pracht van een kunstduik levert Mantas Jurkūnas geel op voor komedie."
Of deze, altijd met mijn keeper, lijkt wel een lama

69' Alhoewel er niets aan de hand was, vond Marc 'De Zwarte Panter' Neri het nodig om te spuwen naar zijn tegenstander. Gelukkig is er de assistent-scheidsrechter om ervoor te zorgen dat Marc 'De Zwarte Panter' Neri verdiend geel krijgt.
En dan volgt natuurlijk een volgende speler

80' Alhoewel er niets aan de hand was, vond Gareth 'Lucky' Miller het nodig om te spuwen naar zijn tegenstander. Gelukkig is er de assistent-scheidsrechter om ervoor te zorgen dat Gareth 'Lucky' Miller verdiend geel krijgt.
Hoogtepunt van vroeger vind ik nog steeds wel deze:
13' Tijdens een hoekschop kwam een naakte fan het veld opgelopen waarbij hij bijna een kopbaldoelpunt maakte. De scheidsrechter had hem niet opgemerkt maar 1 van de spelers ging hem achterna. De streaker slaagde er echter in om te ontkomen.
In seizoen 20, laatste competitie-wedstrijd, ik lag toen echt helemaal dubbel ^^