Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

X-Tenzo
Member of the Soccer Project Association

Post by X-Tenzo »

sljivovica wrote:X-tenzo kwam op bezoek voor een mooi spektakelstuk.
Linieratings 139 tegen 142 in het voordeel van X-tenzo, de 2-3 overwinning was dan ook terecht.
We konden ze in het eerste uur zeer goed partij geven, maar in het laatste half uur ging de 2-1 voorsprong toch verloren.
Morgen weer een thuis-wedstrijd, deze moet absoluut gewonnen worden.
Ik hoef er alleen nog aan toe te voegen dat we nu 6 punten voorsprong hebben op de nr 2 en 10 punten op de nr 3. het begint er dus erg mooi uit te zien voor ons.

Als we zorgen dat de TS boven de 90% blijft dan zitten we vrij safe qua linieratings. Er zijn alweer 18 in en uitgaande transfers afgewerkt dit seizoen, dus onze voorbereiding op A loopt voorspoedig. Ook kunnen we weer melden dat we een nieuwe 26 jarige CB hebben aangetrokken met een BP van 72 en nog volop groeimogelijkheden.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
Raffin

Post by Raffin »

2-3 winst tegen The Guardians, redelijk onverwacht maar een serieus handje geholpen door de random, echt op zn Anderlechts
ook nog eens gelijke linieratings, beiden een rode kaart maar hij 19 min. vroeger
sry Gert..

Morgen thuis tegen Verbroedering Robbeke van Isis, leuke affiche :)
Smoje

Post by Smoje »

2-1 tegen The Pinkies , niet de minste. Op zijn veld onverdiend verloren door fitheden (even opfrissen : door hele zondag niet te kijken en vier matchen , vr's dan nog met A-team gespeeld , + enkele schorsingen + rode kaart) , daardoor nipt 3-2 verloren. Dus daar en op Krc heb ik het vooral verspeeld , als het misloopt. (maar het zijn dan ook sterke teams!)

Nu The Pinkies , op drie A-spelers na , was iedereen present , maar het belangrijkste was , ik had voor iedereen een vervanger klaar staan , en niemand ging onder bp 70 , zelfs de B's niet.

Mijn rating van 144 met 3 B's stelt mij zeer tevreden. (én 92% teamspirit). Controle van B's :

- LB : Oguchi De meester speelde ten koste van Dirkjan Dommelen. (blessure)
- CM : Besnik Hayen speelde ten koste van Silva Deschacht (schorsing)
- RF : Atasever speelde ten koste van Tonci Vidovic. (schorsing)

Morgen wel met mijn twee agressiefste spelers in de ploeg , A-LF (samen met A-RB mijn beste speler , bp 74) en A-CF geschorst.

Op het veld van Titanii die nu lensdreamteam over de vloer krijgt , dus die zijn team staat op scherp, + hij heeft geen schorsingen. Ik kan niet agressief spelen door mijn twee enige agressiefste spelers. En ik heb nu nog niet gekeken , maar ik kan mij voorstellen dat lord random mij net morgen een arbiter geeft die overstreng is. Ik ga nu kijken : ziezo , hoe kon ik het weten , 95%.

Soit , op cadeau's moet ik niet rekenen. Maar ik laat de rest nodeloos dichterbij komen op sommige momenten.
Ghent Semper Fidelis.
brever

Post by brever »

morgen naar Eintracht,altijd lastig
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Isis

Post by Isis »

Raffin wrote:2-3 winst tegen The Guardians, redelijk onverwacht maar een serieus handje geholpen door de random, echt op zn Anderlechts
ook nog eens gelijke linieratings, beiden een rode kaart maar hij 19 min. vroeger
sry Gert..

Ik heb de laatste dagen last van een paar blessures in de A kern. Niet zo erg lange, maar die fitheden :? Een ramp dus!
Ik overweeg zelfs met mijn C ploeg te spelen. Maar ga daar vooral niet van uit :-P :wink:
Guardian

Post by Guardian »

Image Random
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
Smoje

Post by Smoje »

Isis wrote:
Raffin wrote:2-3 winst tegen The Guardians, redelijk onverwacht maar een serieus handje geholpen door de random, echt op zn Anderlechts
sry Gert..

Ik heb de laatste dagen last van een paar blessures in de A kern. Niet zo erg lange, maar die fitheden :? Een ramp dus!
Ik overweeg zelfs met mijn C ploeg te spelen. Maar ga daar vooral niet van uit :-P :wink:
Ze is u weer in slaap aan't wiegen. :P

Met die arbiter en zijn team volledig maak ik echt weinig kans op zijn veld , nu heb ik zelfs nog eens mijn B-LF etc laten spelen in vrb om 14.00 , te laat beseft. Ook mijn A-CM die op 100 moraal en 100 fitheid stond door schorsing , en een jaartje ouder is , dus nu wel wat fitheid kwijt is , had er te laat aan gedacht. Samen met zijn thuisvoordeel moet dat genoeg zijn , soit we zien wel.

Spijtig dat hij net tegen lensdreamteam moest , want de derby'tjes tegen Titanii (toen hij nog Opereta was) waren vroeger altijd de moeite.
Ghent Semper Fidelis.
Isis

Post by Isis »

Smoje wrote:
Isis wrote:
sry Gert..

Met die arbiter en zijn team volledig maak ik echt weinig kans op zijn veld , nu heb ik zelfs nog eens mijn B-LF etc laten spelen in vrb om 14.00 , te laat beseft. Ook mijn A-CM die op 100 moraal en 100 fitheid stond door schorsing , en een jaartje ouder is , dus nu wel wat fitheid kwijt is , had er te laat aan gedacht. Samen met zijn thuisvoordeel moet dat genoeg zijn , soit we zien wel.

Spijtig dat hij net tegen lensdreamteam moest , want de derby'tjes tegen Titanii (toen hij nog Opereta was) waren vroeger altijd de moeite.
Ik heb geen enkele truc om uit mijn mouw te schudden deze keer. Tenzij ik hem deze avond laat vergiftigen door zijn broer ofzo? Mmm, eens over nadenken :P :lol:
Raffin

Post by Raffin »

Isis wrote:
Smoje wrote:
Isis wrote: Ik heb de laatste dagen last van een paar blessures in de A kern. Niet zo erg lange, maar die fitheden :? Een ramp dus!

Ik heb geen enkele truc om uit mijn mouw te schudden deze keer. Tenzij ik hem deze avond laat vergiftigen door zijn broer ofzo? Mmm, eens over nadenken :P :lol:
Bijna had je mij!
Zo mijn oprit met olie bevuilen, kwam van bij mn pit met mn meisje en zwieper ik toch nie onderuit zeker, mn heup is wa geraakt ma vooral de blauwe elleboog die ik absoluut niet kan strekken baart me wat zorgen
stomme regen
^^
Isis

Post by Isis »

Raffin wrote:
Isis wrote:
Smoje wrote:

Bijna had je mij!
Zo mijn oprit met olie bevuilen, kwam van bij mn pit met mn meisje en zwieper ik toch nie onderuit zeker, mn heup is wa geraakt ma vooral de blauwe elleboog die ik absoluut niet kan strekken baart me wat zorgen
stomme regen
^^
Verdorie, niet hard genoeg gebeden :twisted: :lol: Just kidding (wat zouden we zijn zonder klein Raffintje?!)
Raffin

Post by Raffin »

Isis wrote:
Raffin wrote:
Isis wrote: Ik heb geen enkele truc om uit mijn mouw te schudden deze keer. Tenzij ik hem deze avond laat vergiftigen door zijn broer ofzo? Mmm, eens over nadenken :P :lol:
Bijna had je mij!
stomme regen
^^
Verdorie, niet hard genoeg gebeden :twisted: :lol: Just kidding (wat zouden we zijn zonder klein Raffintje?!)
gelukkig met de behaalde promotie :)
Smoje

Post by Smoje »

Image Image Image

Btw : deze smiley moet op het forum komen , die lachsmiley van hier is zo een dwaas gritterke.

Dit geheel terzijde.
Ghent Semper Fidelis.
sljivovica

Post by sljivovica »

:(

Thuis verloren van de nummer 14.
Vorige week ook al niet gewonnen bij de nummer 15, dit zijn resultaten die bij een degradatie-kandidaat horen, en dat ben ik dan ook.
Dit was een bijna zekere overwinning die me ontvalt, echt balen.

Dat wordt alle zeilen bijzetten om degradatiestrijd te ontlopen, maar m'n mannen zijn geen degradatievoetbal gewend. Ik hoop dat het goed gaat. :?
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

2-1 overwinning vannacht met een magere 137 rating. Donderdag een vrij moeilijk programma omdat we 3-A spelers missen. We denken wel te winnen maar dat zal dan echt op agressie moeten, en niet zo zeer op kwalitieit.

Nog 7 wedstrijden winnen en we zijn kampioen. :lol:
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
Raffin

Post by Raffin »

2-1 gewonnen met een 143-rating, niet slecht :)
12% beter dan de 3e Verbroedering Robbeke

Glorybuffalos verliest, dus het verschil met plaats 2 is weer 6 ptn.
donderdag naar zalgirio alus.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”