Divisie C
Moderator: Moderator
Ga ik toch nog gelijk krijgen met m'n bewering dat je sowieso bij de 1e 2 zou eindigenvisserke wrote:9 punten voorsprong op de nummer 2.
Ziet er goed uit

Team: FC Calzone
Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
-
- Team President
Eindelijk op kop, hopelijk geven we dat niet meer af.
Wel opvallend hoe sterk sommige ploegen in C zijn. Since 1903 haalt even rating 139 en staat pas 5de.
Mja, zal nog meer pech hebben dan ons, al 6 keer gelijk gespeeld en 2 nederlagen. Wij 5 keer gelijk en slechts 1 keer verloren. Het nummer 2, 3 en 4 verloren al 4 keer, maar speelden minder vaak gelijk. Zo vaak gelijk spelen in matchen die je eigenlijk moest winnen, dat kan enorm veel verschil maken. Gelukkig zijn er redelijk wat ploegen aan elkaar gewaagd zodat iedereen veel punten verliest.

Wel opvallend hoe sterk sommige ploegen in C zijn. Since 1903 haalt even rating 139 en staat pas 5de.

Mja, zal nog meer pech hebben dan ons, al 6 keer gelijk gespeeld en 2 nederlagen. Wij 5 keer gelijk en slechts 1 keer verloren. Het nummer 2, 3 en 4 verloren al 4 keer, maar speelden minder vaak gelijk. Zo vaak gelijk spelen in matchen die je eigenlijk moest winnen, dat kan enorm veel verschil maken. Gelukkig zijn er redelijk wat ploegen aan elkaar gewaagd zodat iedereen veel punten verliest.

We doen terug mee voor de promotie,na een slechte competitiestart,1/6,zijn we ons stilaan aan het herpakken.
Morotemi zal wel kampioen worden,voor de andere promotieplek gaat het tussen mij,JR Hombeek en den osse.
Als we terug naar B 1 zouden gaan,is het voor de derde keer,de andere 2 keren eindigden we steeds 11e,net niet om erin te blijven.
Om ooit in A te geraken zal ik nog veel meet tijd in het spel moeten steken,zeker nu ik zie dat mijn beste spelers over 2 seizoenen er zo goed als mee stoppen.Ik verwacht eerder een terugval naar D tegen die tijd.
De laatste seizoenen was ik net iets te sterk voor de C,en blijkbaar iets te zwak voor de B,maar ja er degraderen er 6 en da's wel veel natuurluijk.
Morotemi zal wel kampioen worden,voor de andere promotieplek gaat het tussen mij,JR Hombeek en den osse.
Als we terug naar B 1 zouden gaan,is het voor de derde keer,de andere 2 keren eindigden we steeds 11e,net niet om erin te blijven.
Om ooit in A te geraken zal ik nog veel meet tijd in het spel moeten steken,zeker nu ik zie dat mijn beste spelers over 2 seizoenen er zo goed als mee stoppen.Ik verwacht eerder een terugval naar D tegen die tijd.
De laatste seizoenen was ik net iets te sterk voor de C,en blijkbaar iets te zwak voor de B,maar ja er degraderen er 6 en da's wel veel natuurluijk.
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Overpelt FFCis coached by brever
Dju, 2 - 1 verloren tegen Los Mariachis.
Donderdag ontvangen we de fiere leider

Terbiestieboys
Seizoen 2 : Kampioen F5
Seizoen 3 -> 6: E2
Seizoen 6 : Promotie naar D1
Seizoen 10: Promotie naar C1
seizoen 11 en 12: C1
Seizoen 12: degradatie naar D2
Seizoen 13: Kampioen D2
Seizoen 15: een rustig seizoen in C1 ?
Seizoen 2 : Kampioen F5
Seizoen 3 -> 6: E2
Seizoen 6 : Promotie naar D1
Seizoen 10: Promotie naar C1
seizoen 11 en 12: C1
Seizoen 12: degradatie naar D2
Seizoen 13: Kampioen D2
Seizoen 15: een rustig seizoen in C1 ?
-
- Member of the Soccer Project Association
2x ploeg vergeten in te stellen. Dat heeft me een keer verliezen en een keer gelijk spelen gekost. Anders had ik er een stuk beter voor gestaan. Nu moet het volgend seizoen maar gebeuren dan.Dark Tiger wrote:Eindelijk op kop, hopelijk geven we dat niet meer af.![]()

-
Ik kon de puntjes anders wel goed gebruikenTweety wrote:Dju, 2 - 1 verloren tegen Los Mariachis.

Had je gewonnen stond je nu op de 2de plaats, maar die plaats is nog altijd binnen bereik (voor jou)

Manager van Los Mariachis
-
Smoje wrote:Hij heeft het weer druk met school zekerSep wrote:ik zet de 2de seizoenshelft meteen goed ingewonnen tegen FC X-Tenzo met 3-2
, nergens te bespeuren.
Idd en ik ga ook geen verslag meer doen van de resultaten, ongeacht ze nu positief of negatief zijn. Ik heb ook bij winst niet gepost dus het heeft niets te maken met winst of verlies. Ik lees leuk julie verhaaltjes en dat vind ik wel prima. Ik heb de laatste tijd één ding geleerd. In de hogere divisies kan je beter niet op vallen dan wel.

Ik ben ook een stuk meer afwezig op het forum en sp i.v.m. school. Ik moet in 3 weken een marketingplan schrijven