Beker
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Beker
Maar 50.000 verlies en weer een ronde verder. Gelukkig thuis tegen een landgenoot die in G bivakkeert. Met een beetje geluk kan ik wat kneuzen inzetten, zodat ik een leuke winst maak 

-
- Team President
2-7 gewonnen en 'maar' 82.000 verlies
Volgende ronde terug uit,voor de 5de keer(1 x thuis),tegen een E'er met slechts 9.000 zitjes.Dus alweer een financieel fiasco!!!Ik durf niet uit te rekenen wat ons bekeravontuur ons tot hiertoe al gekost heeft

Volgende ronde terug uit,voor de 5de keer(1 x thuis),tegen een E'er met slechts 9.000 zitjes.Dus alweer een financieel fiasco!!!Ik durf niet uit te rekenen wat ons bekeravontuur ons tot hiertoe al gekost heeft

-
Hop en ronde 8 bereikt. Helaas een uitmatch, maar wel een haalbare kaart 

-
- Team Board Member
zware uitwedstrijd bij een C team... 2-2... op penalties gewonnen... financieel nul gedraaid...
volgende ronde alweer een uitwedstrijd... bij een D team met te weinig capaciteit... gaat kosten...
meeste top teams gaan uit de beker om fitness te behouden... ik (als topteam hehe) blijf erin om moraal en teamspirit te behouden...
winst van teamspirit mag best wel een beetje kosten...
volgende ronde alweer een uitwedstrijd... bij een D team met te weinig capaciteit... gaat kosten...
meeste top teams gaan uit de beker om fitness te behouden... ik (als topteam hehe) blijf erin om moraal en teamspirit te behouden...
winst van teamspirit mag best wel een beetje kosten...
@AgentOrange: ik speel morgen tegen jouw bekertegenstander van deze morgen in de competitie. Hij haalde vorig jaar de top 4 in de beker.
rogiboys
37 Seasons A-player : Last time in S117
Max points in A : 64 - 4th position in season 106
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
6 * Half Final Cup : S50, S52, S72, S101, S102, S106
2nd in Cup : S113
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
-
- Team Board Member
top 4 zeg je... zou dan wel denken dat ie beetje mazzel had bij de loting... zijn team is zo'n beetje een bungel tussen de D en C.rohalt wrote:@AgentOrange: ik speel morgen tegen jouw bekertegenstander van deze morgen in de competitie. Hij haalde vorig jaar de top 4 in de beker.
jij gaat wel lekker... overwinning morgen moet kunnen lijkt me...
-
klein verlies maar makkelijk door. Volgende week helaas weer uit, maar wel een haalbare kaart. Kenjiho, geen prutser, dus er komen wat meer kanonnen aan de aftrap 

-
Zit RJ nog in de beker??Ron Jeremy wrote:klein verlies maar makkelijk door. Volgende week helaas weer uit, maar wel een haalbare kaart. Kenjiho, geen prutser, dus er komen wat meer kanonnen aan de aftrap

-
Ongelofeloos he? Ik word nog eens cupfighterremedy73 wrote:Zit RJ nog in de beker??Ron Jeremy wrote:klein verlies maar makkelijk door. Volgende week helaas weer uit, maar wel een haalbare kaart. Kenjiho, geen prutser, dus er komen wat meer kanonnen aan de aftrapZit je zo ruim in je budget?
![]()

[ofwel ik heb tot nu toe een hele makkelijke loting gehad

-
Eerste serieuze test doorstaan (0-1) and still going strong
Zaterdag weer eens thuis en we zijn aan elkaar gewaagd, hoewel ik mijzelf iets betere kansen toedicht. De laatste week halen in de beker..... het moet niet gekker worden

Zaterdag weer eens thuis en we zijn aan elkaar gewaagd, hoewel ik mijzelf iets betere kansen toedicht. De laatste week halen in de beker..... het moet niet gekker worden

Nu je toch zo ver bent, moet je die beker maar meenemen 

Team: Soup_a_cup
Manager: 9jantje9
Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
Manager: 9jantje9
Voorheen manager van sOUP-A-CUP (S15-S46) & Fryske Gunners (S46-S62)
Go on ... Ron
rogiboys
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
SPCL-winner
6 * BENE-liga winner
-
Thanx voor de support, maar ik ben bang als ik een serieuze klepper krijg, dat het meteen afgelopen is
lekker genieten van het moment dan maar
[door de bekercampagne ga ik normaliter morgen wel mijn 4e plek verspelen; je moet er wat voor over hebben om cupfighter te zijn
]

[door de bekercampagne ga ik normaliter morgen wel mijn 4e plek verspelen; je moet er wat voor over hebben om cupfighter te zijn

-
- Team President
Met een beetje geluk kom je maandag tegen mij uit en dan zit je nog een ronde verderRon Jeremy wrote:Thanx voor de support, maar ik ben bang als ik een serieuze klepper krijg, dat het meteen afgelopen islekker genieten van het moment dan maar
![]()
[door de bekercampagne ga ik normaliter morgen wel mijn 4e plek verspelen; je moet er wat voor over hebben om cupfighter te zijn]

Maar dan moet ik eerst nog zien dat ik zaterdag win

-
Mijn A-RM is out voor de rest van de campagne door een trainingsblessure.... Dus ik heb maandag een walkover nodig om hem dinsdag weer in te zetten