In C7 heb ik bij momenten ongeveer 10 punten achtergestaan op de nummer 1, maar stilletjes aan zijn we teruggekomen naar maar 2 putnen verschil... Alles blijft dus mogelijk in het kampioenschap... Wat nog meer bijzonder was, ik stond op plek 2 toen ik 10 spelers aankocht... Dus ik ben gebleven en zelfs dichter gekomen bij de nummer 1 met een TS die begonnen is bij 55 en nu terug bij 95% zit ongeveer Wel leuk alvast
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B
TrAnEcId wrote:In C7 heb ik bij momenten ongeveer 10 punten achtergestaan op de nummer 1, maar stilletjes aan zijn we teruggekomen naar maar 2 putnen verschil... Alles blijft dus mogelijk in het kampioenschap... Wat nog meer bijzonder was, ik stond op plek 2 toen ik 10 spelers aankocht... Dus ik ben gebleven en zelfs dichter gekomen bij de nummer 1 met een TS die begonnen is bij 55 en nu terug bij 95% zit ongeveer Wel leuk alvast
maar visserke logt al 10 dagen niet meer in.. echt vreemd
TrAnEcId wrote:In C7 heb ik bij momenten ongeveer 10 punten achtergestaan op de nummer 1, maar stilletjes aan zijn we teruggekomen naar maar 2 putnen verschil... Alles blijft dus mogelijk in het kampioenschap... Wat nog meer bijzonder was, ik stond op plek 2 toen ik 10 spelers aankocht... Dus ik ben gebleven en zelfs dichter gekomen bij de nummer 1 met een TS die begonnen is bij 55 en nu terug bij 95% zit ongeveer Wel leuk alvast
maar visserke logt al 10 dagen niet meer in.. echt vreemd
Visserke was geloof ik nu weg voor 10 dagen dat ik eens ergens gelezen heb, dus zal wel ergens in de week terug inlogge.
Twee belangrijke dagen met vrij veel toppers op het programma. Vrijdag zullen we meer weten, voorlopig zitten we met 5 in volle strijd. Natuurlijk blijven we geplaagd door blessures en schorsingen, maar dan weten we weer waarom we die ruime kern nodig hebben. Ik ben toch niet helemaal tevreden over die systemen met 5 verdedigers, en toch wint Sjarel daar bijna alles mee.
Vandaag een zespunten match gewonnen met 1-0 tegen de nr 3,J.R. Hombeek waardoor onze 2e plaats wat vaster komt te staan.We staan nu 6 ptn voor op nr 3.
Volgende week maandag ontvangen we de leider Morotemi waar we 4 punten op achter staan.
Maar er komen nog lastige wedstrijden,waaronder morgen al naar het roemeense Balerinul,het kampioenschap is in volle strijd.
Raffin wrote:verdiend 2-1 verloren op The Skunks..
maar de bonus is 7 ptn en de meeste moeilijke matchen zijn achter de rug!
Jamaar, dat was niet afgesproken !
0 - 2 winst... Verschil met de N° 2 blijft 5 punten.
Blijven winnen is de boodschap en dan hopen op een foutje van de anderen.
Terbiestieboys
Seizoen 2 : Kampioen F5
Seizoen 3 -> 6: E2
Seizoen 6 : Promotie naar D1
Seizoen 10: Promotie naar C1
seizoen 11 en 12: C1
Seizoen 12: degradatie naar D2
Seizoen 13: Kampioen D2
Seizoen 15: een rustig seizoen in C1 ?
We klopten vandaag thuis de Nummer 2 Real Aldamir met 2-1 !!! Dit is hun derde nederlaag dit seizoen. Wij pakten dus weeral wat puntjes. Als we zo door doen dan kan het nog wel eens goed uitdraaien voor ons.
FC X-Tenzo wordt kampioen
2de promotieplaats gaat tussen fc mac en Nerealus
Plaatsen 12 t/m 16 staan ook vast.
Laatste degradatieplaats is nog volledig open.
Zelfs de 4de in de stand is momenteel nog niet 100% gerust.
1 FC X-Tenzo 54 2 fc mac 45
3 Nerealus 43 4 Real Brugge 36
5 FK Liverpoolis 35
6 .fl!pm0d3.s.. 34
7 KRC Molleke 34
8 kvc Booischot 33
9 FC Kama 32
10 Gab United 30
-------------------------------------------------------------------------------- 11 Raiders 29 12 Theuwizz' FC 24
13 >>The.. 22
14 FC Holland 22
15 kvm 18
16 fc de pinte.. 3
Door zijn 10 dagen afwezig zijn heeft hij nu wel toch zijn kampioenschap verloren hoor... Als hij morgen verliest zal hij nog moeten beginnen opletten voor promotie...
Ik ben alvast neit meer van plan men Kampioensplek af te geven vanaf nu
11 Gondor FC 25
12 FCE Chapelle 25
13 Four-Eight'ers 25
14 Royal Antwe.. 22
15 FC Jake 14
16 Fc Bastaard 0
Vandaag merkte ik op dat FC jake groene duivels versloeg, een verdomt sterke ploeg stond op en als hij nog wil blijven in C zal hij alles moeten pakken van punten, wens hem alvast veel geluk...
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B
FC X-Tenzo wordt kampioen
2de promotieplaats gaat tussen fc mac en Nerealus
Plaatsen 12 t/m 16 staan ook vast.
Laatste degradatieplaats is nog volledig open.
Zelfs de 4de in de stand is momenteel nog niet 100% gerust.
Ik vind dat ik best nog een kans maak, het zal moeilijk worden, zeker na het onterechte verlies na vandaag. Maar soit, de verjonging gaat verder, ooit zal ik er weer staan !