Moderator: Moderator
Haha... inderdaad bolgeboekt programma... maar ik zou niet zo zeker zijn van Inter Milano in de finale... die vangl vliegt door de cup met vette 133ers... dat is toch zeker halve finale waardigremedy73 wrote:Gefeliciteerd met het behalen van de halve finale!
Nu nog effe die finale halen, wat geluk hebben tegen Inter Milano en hoppa, we hebben een NL SP cup winnaar!![]()
Maar laten we beginnen met de wedstrijd van morgen. Blijkbaar hebben jullie allebei niet op deze halve finale gerekend, want jullie hebben allebei een volgeboekt Vr-programma. Normaal gesproken zal je 2 linies minder halen dan Kandziai. Ik voorspel 142-140 linies in het voordeel van Kandziai. De scheids zit met 64% op randje om invloed te kunnen hebben. Agressie op 100%, stijl op 0% en hopen dat je de pingels haalt...
Succes morgen! En mocht je de halve finale overleven, zou een finale in de Orange Bowl toch wel het mooiste zijn
ja, lineage 141, maar wel met een rooie in de 76ste minuut... dus, de lineage had nog iets hoger kunnen zijn...Ron Jeremy wrote:Mooi hoor afgetekend 141-140![]()
Jammer dat je kandzai krijgt, maar de bal is nog steeds rond en in het kandzai-stadion ligt een Anderlecht-polletje. Geef dat maar door een je spelers (maar niet doorvertellen)
Deel 1 is gelukt! Van herte gefeliciteerd!remedy73 wrote:Nu nog effe die finale halen, wat geluk hebben tegen Inter Milano en hoppa, we hebben een NL SP cup winnaar!
trainerwissel had ik al tegen swiftai gebruikt...remedy73 wrote: Scheids geeft rood aan Kandziai en TOM wisselt zijn trainer (meesterlijke zet)...![]()
hopelijk leest vrouwtje dobbelsteen meeremedy73 wrote: Lord Random kiest morgen partij voor de underdog en laat Inter Milano een pingel in de reguliere speeltijd missen, waardoor er na 90 minuten een gelijke stand op het bord staat. En jawel, voor het eerst in de historie verliest Inter Milano een SP finale! En de cup gaat naar de Lage Landen!!!