Moeilijke situatie momenteel. Eén punt achter de eerste en vier voor op de derde. We willen absoluut niet promoveren zonder titel. Laatste match is tegen de eerste.
Gelukkig krijg je een bericht als je pleinstatus 50% wordt. Weer sterk bezig van onze team manager.
Met nog 4 wedstrijden voor de boeg, staat de eerste stijger al vast.
De 2de wordt een spannende bedoening.
Bij de dalers is het nog spannender.
Zelfs de 6de in de stand kan nog dalen.
1 FC X-Tenzo 62
2 fc mac 57
3 Nerealus 52
4 Real Brugge 46
5 KRC Molleke 42
6 Gab United 39
7 .fl!pm0d3.s.. 38
8 kvc Booischot 37
9 FC Kama 37
10 FK Liverpoolis 37
--------------------------------------------------------------------------------
11 Raiders 35
12 Theuwizz' FC 33
13 >>The.. 26
14 FC Holland 22
15 kvm 18
16 fc de pinte.. 3
Kan je eens kijken wat mijn resultaat was en dat van de concurrentie ?
Heb weer geen mail gekregen...
Terbiestieboys
Seizoen 2 : Kampioen F5
Seizoen 3 -> 6: E2
Seizoen 6 : Promotie naar D1
Seizoen 10: Promotie naar C1
seizoen 11 en 12: C1
Seizoen 12: degradatie naar D2
Seizoen 13: Kampioen D2
Seizoen 15: een rustig seizoen in C1 ?
Een logische overwinning tegen Domokun XI. We wonnen met 4-0 wat eigenlijk beter had gekunt maar zaten met een aantal geplande schorsingen. Morgen nog een belangrijk duel tegen FCB Club Brugge in strijd tegen degradatie. Maandag en dinsdag is al een moeilijkere opgave tegen FC Euskadie en FC Vortova. Woensdag kan nog een beslissende wedstrijd worden voor degradatie tegen The Prince.
Onze TS is weer zo goed als op niveau (90%) met nog een 7-tal wedstrijde tegaan voor deze belangrijke duels volgende week.
De stand op dit moment:
Pos Naam P T W G V + - +/-
1 Beringen United 59 26 17 8 1 51 25 +26
2 Kauno grybai 57 26 18 3 5 65 45 +20
Kan je eens kijken wat mijn resultaat was en dat van de concurrentie ?
Heb weer geen mail gekregen...
onterecht gelijkspel en zij winnen beiden.. jammer!
Tja .... 4 ptn op 2 ploegen met nog 4 matchen te gaan...
Ik moet op de laatste speeldag wel thuis tegen 1 van de 2, maar toch een zo goed als onmogelijke opgave.
Ik wacht nog de match van morgen af en dan zie ik wel.
Door die slechte start veel teveel punten verloren... jammer idd.
NA EDIT:
Pfff.. onterecht idd... 127 Vs 133 rating en slechts 1 - 1...
Er is nog een waterkans... Mijn programma is iets beter dan dat van hun... Maar ik mag niks meer laten liggen.
Terbiestieboys
Seizoen 2 : Kampioen F5
Seizoen 3 -> 6: E2
Seizoen 6 : Promotie naar D1
Seizoen 10: Promotie naar C1
seizoen 11 en 12: C1
Seizoen 12: degradatie naar D2
Seizoen 13: Kampioen D2
Seizoen 15: een rustig seizoen in C1 ?
1 FC Gargzdas 73
2 Real Aldamir 59
3 3CITY 57
4 FC EbaIba 52
5 De Dakwerkers 52
6 Portpires 45
7 Trenguitos 44
8 The Babies 40
9 brs 38 10 As Bari 36
--------------------------------------------------------------------------------
11 winkel spor.. 34
12 FcPee olé o.. 33
13 Gantoise 32
14 los culés 13
15 Byte & Co 9
16 SC MetroStars 1
Maandag naar de de nr.1 Fc Gargzdas en daar zullen we waarschijnlijk een pak rammel krijgen. Laatste 2 wedstrijden tegen brs en Gantoise. We hopen gewoon geen blessures of schorsingen op te lopen en dan zie ik het wel zitten de laatste 2 wedstrijden en behoud is dan wel binnen !
MARKLUIJTEN wrote:B is een feit, nu nog zien de 1e plaats te behouden. 5 punten voorsprong, er mag één wedstrijd veloren worden en dan is er niets aan de hand.
Proficiat in ieder geval, ik heb je opgevolgd net zoals andere C'ers en je deed het meer dan zeer goed. Als je in B hetzelfde kan waarmaken dan zit het wel snor
MARKLUIJTEN wrote:B is een feit, nu nog zien de 1e plaats te behouden. 5 punten voorsprong, er mag één wedstrijd veloren worden en dan is er niets aan de hand.
Congrats en succes in B ! Ik kom terug volgend seizoen, waarschijnlijk in C7 of C8
De degradatiestrijd in C.4 is nog lang niet ten einde. De komende 3 wedstrijden gaan daar duidelijkheid over brengen.
Volgende ploegen zijn in strijd voor behoud: Decoboys, K. Fl. Dorne, The Prince, F.C Atlantas
Er wordt nog gestreden voor plaats 9+10 om in C.4 te blijven.
Programma:
Ma:
FCB Club Brugge - F.C. Atlantas
Fingers - The Prince
Dinamo CFR Suceava - Decoboys
K. Fl. Dorne - FC Euskadi
Di:
F.C. Atlantas - Sora All Stars
Decoboys - Fingers
FC Vortova - K. Fl. Dorne
The Prince - FCB Club Brugge
Do:
Fingers - FC Atlantas
Domokun XI - Decoboys
K. Fl. Dorne - The Prince
Het wedstrijdschema leert ons dat The Prince, FC Atlantas en Decoboys een gemakkelijk programma hebben maar toch hopen we met min 5/9 het behoud veilig te stellen.