Divisie D
Moderator: Moderator
Na 5 overwinningen op rij komen we op een 4de plaats op een haalbare afstand van de twee koplopers.
Donderdag tegen de eerste, ik ben gewoon beter en zal ook betere lnieratings halen, maar dat wil bij mij niks zeggen.
Normaal gezien moeten we onze achterstand kunnen ophalen als de random geen kuren heeft.
Donderdag tegen de eerste, ik ben gewoon beter en zal ook betere lnieratings halen, maar dat wil bij mij niks zeggen.
Normaal gezien moeten we onze achterstand kunnen ophalen als de random geen kuren heeft.
Maandag 2-1 gewonnen van Kacory, een mooie overwinning.
Dinsdag een 2-3 overwinning op Marker met linieratings van maar 129. Onze LF had in deze wedstrijd een aardig aandeel in de winst...
Woensdag: door in de beker, 1-3 werd het. Het B-elftal draait lekker!! Aankomende bekerwedstrijd wederom uit
... Dat word de 6de keer achtereen op verplaatsing..
Donderdag tegen FC NBG (nr 4), we hopen op een gelijk spel. We missen 1 basis CB, maar die kan nog wel worden opgevangen!
Vrijdag uit bij de nummer 8, winst moet daar gehaald worden!
Dinsdag een 2-3 overwinning op Marker met linieratings van maar 129. Onze LF had in deze wedstrijd een aardig aandeel in de winst...
Woensdag: door in de beker, 1-3 werd het. Het B-elftal draait lekker!! Aankomende bekerwedstrijd wederom uit

Donderdag tegen FC NBG (nr 4), we hopen op een gelijk spel. We missen 1 basis CB, maar die kan nog wel worden opgevangen!
Vrijdag uit bij de nummer 8, winst moet daar gehaald worden!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
- Member of the Soccer Project Association
3-2 verloren tegen de vorige 4e waardoor die mij nu voorbijsteekt en 3e wordt
En dan nog eens een onterechte rode kaart erbovenop, ik speelde 5% agressiever terwijl zijn agressiefste speler 45% agressiever is dan de mijne. En dan nog eens als kers op de taart, is die speler voor 3 dagen geschorsd. 2 rechtstreekse rode kaarten gehad dit seizoen, beide keer voor minimum 3 dagen (vorige 4 dagen) geschorsd
En ik speel dan nog niet eens op het randje.

Zoals verwacht gewonnen tegen de eerste. Het verschil in linieratings was wel niet zo groot maar dat kwam doordat ik een aantal schorsingen moest opvangen, een transfer gedaan had en mijn agressie iets lager was.racingboj wrote:Na 5 overwinningen op rij komen we op een 4de plaats op een haalbare afstand van de twee koplopers.
De eerste is nu tweede geworden en we volgen op 2 punten van hem, en op 4 van de eerste.
Jammer dat ik in het begin wat pech gehad heb en de goesting nite groot genoeg was. Maar zo'n achtervolging is anders ook wel eens leuk.
-
- Member of the Soccer Project Association
Dit topic nog maar net ondekt.
Sta netjes aan de leiding in D27 met 12p voor op de 2e en 14p voor op de 3e.
Heb begin deze week tegenslag gehad doordat ik het contract van 1 van m'n topspelers was vergeten te verlengen. Namelijk mijn RF die 22j is, 2% agressie had en een BP van 69 haalde.
Met 100% ervaring zou hij +72 gehaald hebben.
Ben nu naarstig op zoek naar een goede vervanger. Heb een deal met een verkoper (heb geboden wat hij vroeg), maar hij komt zijn deal niet na en nu kan ik dus wachten...
Vorig seizoen in D27 ging het wat moeizamer en had ik altijd een tikkeltje ongeluk, dit seizoen zit alles mee (behalve dan het RF verhaal...)
Heb begin deze week tegenslag gehad doordat ik het contract van 1 van m'n topspelers was vergeten te verlengen. Namelijk mijn RF die 22j is, 2% agressie had en een BP van 69 haalde.
Ben nu naarstig op zoek naar een goede vervanger. Heb een deal met een verkoper (heb geboden wat hij vroeg), maar hij komt zijn deal niet na en nu kan ik dus wachten...
Vorig seizoen in D27 ging het wat moeizamer en had ik altijd een tikkeltje ongeluk, dit seizoen zit alles mee (behalve dan het RF verhaal...)
Playing in A with The Williams Soccer Boys
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
Een topic waar je al je miserie in 1 post kan plaatsen.apology240 wrote:Dit topic nog maar net ondekt.

Veel geluk nog in D.
I love it when a plan comes together.

Heb een kans op promotie eigenlijk een beetje vergooid.....
Donderdag mijn eertse thuisnederlaag geleden tegen FC NBG, vrijdag gelijk tegen de nummer 8. Daar moesten echt 3 punten gehaald worden, maar helaas. De onrust in de selectie was te groot, maar dit kan je allemaal lezen in mijn persberichten!
Donderdag mijn eertse thuisnederlaag geleden tegen FC NBG, vrijdag gelijk tegen de nummer 8. Daar moesten echt 3 punten gehaald worden, maar helaas. De onrust in de selectie was te groot, maar dit kan je allemaal lezen in mijn persberichten!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
Arghhhh,
klotematch
http://www.soccerproject.com/spnewl_gam ... ID=8518959
Al bij al nog een geluk dat ik niet verlies. Maar hij krijgt superlaat rood terwijl hij zeker geen minder agressieve spelers heeft dan mij. En dan pakt mijn keeper nog eens rood in 11de minuut. Ok hij heeft een hoge agressie maar normaal pakt die nooit rood.
Bah, kon op de tweede plaats terechtkomen.
Maar bon, mijn ploegje begint er te komen, 7 spelers die 70 of meer presteerden. Dat mag gezien worden in D.
klotematch
http://www.soccerproject.com/spnewl_gam ... ID=8518959
Al bij al nog een geluk dat ik niet verlies. Maar hij krijgt superlaat rood terwijl hij zeker geen minder agressieve spelers heeft dan mij. En dan pakt mijn keeper nog eens rood in 11de minuut. Ok hij heeft een hoge agressie maar normaal pakt die nooit rood.
Bah, kon op de tweede plaats terechtkomen.
Maar bon, mijn ploegje begint er te komen, 7 spelers die 70 of meer presteerden. Dat mag gezien worden in D.