Divisie D

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

real
Member of the Soccer Project Association

Post by real »

racingboj wrote:Arghhhh,

klotematch

http://www.soccerproject.com/spnewl_gam ... ID=8518959

Al bij al nog een geluk dat ik niet verlies. Maar hij krijgt superlaat rood terwijl hij zeker geen minder agressieve spelers heeft dan mij. En dan pakt mijn keeper nog eens rood in 11de minuut. Ok hij heeft een hoge agressie maar normaal pakt die nooit rood.

Bah, kon op de tweede plaats terechtkomen.

Maar bon, mijn ploegje begint er te komen, 7 spelers die 70 of meer presteerden. Dat mag gezien worden in D.
hehe 1 aanvalsrating :P is dat niet het record :D
team brugge 1991

globale klasse A team 86.27
BP A team 70.18
beste linerating : 142
racingboj

Post by racingboj »

real wrote:
racingboj wrote:Arghhhh,

klotematch

http://www.soccerproject.com/spnewl_gam ... ID=8518959

Al bij al nog een geluk dat ik niet verlies. Maar hij krijgt superlaat rood terwijl hij zeker geen minder agressieve spelers heeft dan mij. En dan pakt mijn keeper nog eens rood in 11de minuut. Ok hij heeft een hoge agressie maar normaal pakt die nooit rood.

Bah, kon op de tweede plaats terechtkomen.

Maar bon, mijn ploegje begint er te komen, 7 spelers die 70 of meer presteerden. Dat mag gezien worden in D.
hehe 1 aanvalsrating :P is dat niet het record :D
Lol, ik had het ook al gezien. Tsja normaal haal ik 12% ofzo aanvalrating omdat ik met 1 spits speel maar als die dan al wordt vervangen door de reservekeeper in de 11 minuut staat er natuurlijk niemand meer vooraan.

En het strafste is dat ik nog een doelpunt heb gemaakt ook :)
hannibal
Team President

Post by hannibal »

Vandaag mooi de 2e geklopt en daardoor weer soeverein de leiding gepakt.
Het werd een 1-0-etje, maar met een recordlinierating van 139 had het wel wat meer mogen zijn.
I love it when a plan comes together.
Image
racingboj

Post by racingboj »

Wéééeral gelijik terwijl ik stukken beter ben.

Deze keer 6 (!!!)% beter

Dit begint echt overdreven te worden.

Zo zal ik nooit promoveren he!

check het:

http://www.soccerproject.com/spnewl_gam ... ID=8518975
yockr

Post by yockr »

3e gelijkspel op een rij :? Het maakt voor mij toch niet veel uit of ik nu 4e of 5e wordt, maar toch niet lager.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
hannibal
Team President

Post by hannibal »

De week afgesloten met 10/12 en een mooie voorsprong van 6 punten op de 2e, 14(!) punten op de 3e. Promotie is al binnen en ik kan de titel al ruiken, zeker met een relatief makkelijk programma in het verschiet.
I love it when a plan comes together.
Image
racingboj

Post by racingboj »

vandaag nog eens de volle pot gepakt.

Een mooie 138 rating op vrijdag, niet slecht dus.

We blijeven echter op 3 punten van de tweede plaats die allang van mij had moeten zijn.

We moeten hopen dat de random ook bij zijn ploeg gaat tegensteken.
yockr

Post by yockr »

Gewonnen met 0-1, het werd tijd :)
yockr

Post by yockr »

Tegen de 2e gewonnen met 1-0 :D Maar voor de 3e keer in 4 dagen is een A-speler wel geblesseerd geraakt! Gelukkig is het morgen tegen een team zonder manager, want ik moet 4 A-spelers missen.
racingboj

Post by racingboj »

racingboj wrote:Wéééeral gelijik terwijl ik stukken beter ben.

Deze keer 6 (!!!)% beter

Dit begint echt overdreven te worden.

Zo zal ik nooit promoveren he!

check het:

http://www.soccerproject.com/spnewl_gam ... ID=8518975
Ok dit is er écht over, weeral hetzelfde aan de hand, deze keer ben ik 5% beter en weer gelijk.

Echt belachelijk.

http://www.soccerproject.com/spnewl_gam ... &season=21
yockr

Post by yockr »

@ racingboj: volgens mij ligt het aan je tactiek en stijl, veel te defensief ingesteld waardoor de kans op 0-0 groot is bij een klein verschil tussen de teams. Die tactiek gebruik je best alleen als je denkt slechter te zijn dan je tegenstander.
armstech

Post by armstech »

jups, dat heb ik ook al vaak gedacht. Westel speelt niet voor niets ook altijd 100% stijl in een 532.
lessius

Post by lessius »

3-3 vandaag en 2% beter in de thuismatch tegen een degradatieconcurrent :?
Hopelijk red ik het nog. Morgen tegen een fc team, donderdag tegen racingbojkes en vrijdag tegen de ploeg die 1 plaatsje hoger staat dan mij. Hopelijk deze week zekerheid over behoud :)
racingboj

Post by racingboj »

yockr wrote:@ racingboj: volgens mij ligt het aan je tactiek en stijl, veel te defensief ingesteld waardoor de kans op 0-0 groot is bij een klein verschil tussen de teams. Die tactiek gebruik je best alleen als je denkt slechter te zijn dan je tegenstander.
Misschien wel, ik heb het ook al vaak gedacht hoor.

Maar dat is pas vorig seizoen begonnen terwijl ik het seizoen daarvoor wel probleemloos de meeste matchen won terwijl ik beter was.

Misschien eens 100% stijl hanteren.

Maar je moet begrijpen dat dit niet leuk is, vorig jaar degradeer ik erdoor en dit seizoen bleef ik hierdoor op een derde plaats hangen, terwijl ik met alle respect voor de ploegen boven mij echt wel beter ben.

Als het 1% of 2% is hoor je me niet klagen, maar dit zijn echt wel grote verschillen in linierating, dit moet ik gewoon winnen, ongeacht de stijl.
armstech

Post by armstech »

racingboj wrote:
yockr wrote:@ racingboj: volgens mij ligt het aan je tactiek en stijl, veel te defensief ingesteld waardoor de kans op 0-0 groot is bij een klein verschil tussen de teams. Die tactiek gebruik je best alleen als je denkt slechter te zijn dan je tegenstander.
Misschien wel, ik heb het ook al vaak gedacht hoor.

Maar dat is pas vorig seizoen begonnen terwijl ik het seizoen daarvoor wel probleemloos de meeste matchen won terwijl ik beter was.

Misschien eens 100% stijl hanteren.

Maar je moet begrijpen dat dit niet leuk is, vorig jaar degradeer ik erdoor en dit seizoen bleef ik hierdoor op een derde plaats hangen, terwijl ik met alle respect voor de ploegen boven mij echt wel beter ben.

Als het 1% of 2% is hoor je me niet klagen, maar dit zijn echt wel grote verschillen in linierating, dit moet ik gewoon winnen, ongeacht de stijl.
Kijk trouwens ook eens naar het aantal doelpunten voor/tegen van onze reeks. Het feit daje er zo weinig maakt ligt volgens mij veel meer aan de stijl dan aan de gekozen tactiek; teams (zoals westel) die wel met 100% stijl spelen bij een 532 hun aantal doelpunten voor ligt iets meer in de lijn van de andere teams die doorgaans 343 of 443 spelen.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”