Divisie A
Moderator: Moderator
Re: Divisie A
Dus de ban van Hoeselt vv is definitief???
Waarom neem je bij een twijfelgeval meteen de beslissing om Hoeselt VV, een trouwe jarenlange speler die nog nooit wat mispeuterd heeft en ook hier ter goeder trouw heeft gehandeld, de allerzwaarste absurde straf te geven en neem je aan de andere partij, die het initiatief genomen heeft, niet eens onmiddellijk de allerlichtste sanctie.
Wie is er hier dan oneerlijk??? In de eerste plaats de sheriff die hiertoe beslist !!!!!
Wie is er hier dan oneerlijk??? In de eerste plaats de sheriff die hiertoe beslist !!!!!
-
- Member of the Soccer Project Association
Ik vind het eigenlijk raar dat Hoeselt VV geband wordt.
In principe, het is juist nadelig voor hem om aan een te laag bedrag te verkopen. Cheaten is volgens mij valsspelen om er beter van te worden, toch niet om er slechter van te worden? Of zie ik het verkeerd?
In principe, het is juist nadelig voor hem om aan een te laag bedrag te verkopen. Cheaten is volgens mij valsspelen om er beter van te worden, toch niet om er slechter van te worden? Of zie ik het verkeerd?

-
- Team President
Is het überhaupt wel mogelijk om een ban op te heffen?
Manager naam: Praesepe010
Team: SC Rotterdam
Team: SC Rotterdam
-
Cheating (ook: cheaten) is het Engelse woord voor valsspelen in een computerspel. Hierdoor heeft de speler met de modificatie een voordeel ten opzichte van spelers zonder deze modificatie.
--> Hoeselt VV heeft niet gecheat!

Manager Raffin explained to the sheriffs that the transfers were made for such a small price because manager wimhellinx decided to quit the game. So I don't see why the manager in question is now upset, he was going to quit anyway, weren't he?
Harder, better, faster, stronger
-
Stuur een mail naar de sheriffs (sheriffs@...), geef jouw versie van de feiten en leg uit waarom je vind dat je onterecht geband bent. Wat in het wilde weg schieten heeft geen zin.hoeseltvv wrote:Dus de ban van Hoeselt vv is definitief???
Hij is wel nog altijd degene die besloot om zijn spelers voor een lage prijs te laten gaan naar eenzelfde team.Krikkers wrote:Cheating (ook: cheaten) is het Engelse woord voor valsspelen in een computerspel. Hierdoor heeft de speler met de modificatie een voordeel ten opzichte van spelers zonder deze modificatie.
Meewerken aan of de aanleiding zijn van oneerlijk spelgedrag is uiteraard even strafbaar.
Er is een verschil tss overwegen te stoppen en echt stoppen hè. De ploeg is helemaal verjongd.
Waarom neem je bij een twijfelgeval meteen de beslissing om Hoeselt VV, een trouwe jarenlange speler die nog nooit wat mispeuterd heeft en ook hier ter goeder trouw heeft gehandeld, de allerzwaarste absurde straf te geven en neem je aan de andere partij, die het initiatief genomen heeft, niet eens onmiddellijk de allerlichtste sanctie.
-
Dat tekstje was gewoon eerder een flauw mopjeyockr wrote:Hij is wel nog altijd degene die besloot om zijn spelers voor een lage prijs te laten gaan naar eenzelfde team.Krikkers wrote:Cheating (ook: cheaten) is het Engelse woord voor valsspelen in een computerspel. Hierdoor heeft de speler met de modificatie een voordeel ten opzichte van spelers zonder deze modificatie.
Meewerken aan of de aanleiding zijn van oneerlijk spelgedrag is uiteraard even strafbaar.

Al vind ik persoonlijk toch ook de straf wel vrij extreem, als je het mij vraagt...

Als je het spel in hand gaat geven van de roemenen kan je alles verwachtenhoeseltvv wrote:Nu is het ver gekomen met soccerproject :
Ik verkoop een topspeler aan Raffin, krijg een opmerking van één of andere rotte Roemeen met verwijten als cheater en dergelijke.
Ik dien hem van stevig antwoord...
En bijgevolg gaat Sjarel mij BANNEN !
Proficiat Sjarel !
Last edited by brever on Tue Jun 12, 2012 4:46 pm, edited 2 times in total.
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
why is he banned then?Razvanica wrote:Manager Raffin explained to the sheriffs that the transfers were made for such a small price because manager wimhellinx decided to quit the game. So I don't see why the manager in question is now upset, he was going to quit anyway, weren't he?
Tjonge jonge, wat een kerel is die Sjarel ???
Ik heb al talloze keren verhaal gehaald via mail en zijn reactie is even arrogant als ondankbaar voor een jarenlange trouwe soccerproject-speler :
"Ik heb je al voldoende duidelijk gemaakt dat je de regels overtreden hebt. Je zal dan ook geband blijven."
En daar moet je het maar mee doen !
Ik heb al talloze keren verhaal gehaald via mail en zijn reactie is even arrogant als ondankbaar voor een jarenlange trouwe soccerproject-speler :
"Ik heb je al voldoende duidelijk gemaakt dat je de regels overtreden hebt. Je zal dan ook geband blijven."
En daar moet je het maar mee doen !
Je hebt het nu toch allemaal heel correct kunnen volgen, zowel via MAIL als hier in het FORUM.yockr wrote:hoeseltvv wrote:Dus de ban van Hoeselt vv is definitief???
Stuur een mail naar de sheriffs (sheriffs@...), geef jouw versie van de feiten en leg uit waarom je vind dat je onterecht geband bent. Wat in het wilde weg schieten heeft geen zin.
Dit is gewoon een persoonlijke afrekening van Sjaren en totaal oneerlijk !
Ik heb geprobeerd de situatie te doorlichten,wat ik kan terugvinden in de geschiedenis,is dat hoeselt vv 3 spelers heeft verkocht aan raffin.
Waarvan de verkoopprijs voor alle 3 wat aan de lage kant is.
Nu hoeselt overweegde om met het spel te stoppen en zet zijn spelers voor een lage prijs op de markt,de vraag is,hebben raffin en hoeselt onderling afgesproken om de verkoop te regelen tegen een gunstige prijs voor raffin,dus heeft hoeselt de spelers verkocht en niet afgewacht op eventueel hogere boden?
Vind ik een belangrijke vraag in deze.
Een bedenking hierbij is,dat er veel managers goeie spelers op de TL zetten tegen bvb 1 euro,en dan de managers tegen mekaar laten opbieden en uiteinedeliijk de prijzen zeer hoog oplopen.
Hoe deze 3 transacties verlopen zijn weet ik niet.
1.Hoeveel was de vraagprijs voor deze spelers bij het plaatsen op de lijst?
2.is er gewerkt met een meteen koopprijs?
3.is er onderling iets afgesproken?
Ik beoordeel noch veroordeel niemand,de verkoop van deze 3 spelers heeft
de titel van raffin in A niet beinvloed,die titel had hij maw ook gehaald zonder deze spelers.
Waarvan de verkoopprijs voor alle 3 wat aan de lage kant is.
Nu hoeselt overweegde om met het spel te stoppen en zet zijn spelers voor een lage prijs op de markt,de vraag is,hebben raffin en hoeselt onderling afgesproken om de verkoop te regelen tegen een gunstige prijs voor raffin,dus heeft hoeselt de spelers verkocht en niet afgewacht op eventueel hogere boden?
Vind ik een belangrijke vraag in deze.
Een bedenking hierbij is,dat er veel managers goeie spelers op de TL zetten tegen bvb 1 euro,en dan de managers tegen mekaar laten opbieden en uiteinedeliijk de prijzen zeer hoog oplopen.
Hoe deze 3 transacties verlopen zijn weet ik niet.
1.Hoeveel was de vraagprijs voor deze spelers bij het plaatsen op de lijst?
2.is er gewerkt met een meteen koopprijs?
3.is er onderling iets afgesproken?
Ik beoordeel noch veroordeel niemand,de verkoop van deze 3 spelers heeft
de titel van raffin in A niet beinvloed,die titel had hij maw ook gehaald zonder deze spelers.
No, i was NOT going to quit after I found my motivation back. Everybody has such a period, isn't it ?Razvanica wrote:Manager Raffin explained to the sheriffs that the transfers were made for such a small price because manager wimhellinx decided to quit the game. So I don't see why the manager in question is now upset, he was going to quit anyway, weren't he?
I've played this game for many years in an honest way en to be put with the garbage on this way is a disgrace and a humiliation.
So yes, if this matter isn't solved on an HONEST way, then I have another motivation with soccerproject.
Well Sjarel... where are your guts to show some honesty ???