Bekijk de geschiedenis van Pearljammer (Rearviewmirror FC uit E.7) en vergelijk zijn activiteiten voor en na 11 augustus 2007.hannibal wrote:Wat is een ex-trader, Wikke?Wikke wrote:Uit tactische overwegingen hebben we hier een tijdje niet meer gepost. We waren met 2 ploegen om 2e en 3e te worden, en ik wist niet of die andere (Diedne) wel wilde promoveren. Kwestie van niet te laat te zijn om punten te 'verliezen'. Maar het bleek geen probleem, ik sta op de gewenste derde plaats. Kampioen spelen zat er nog niet in dit seizoen door een (rampzalige) uefacampagne, maar de competitie krijgt volgend seizoen de prioriteit.
De zakker uit C is echter een kwaaie klant. En er komt een ex-trader uit de E, en dat is ook altijd gevaarlijk. Op dit moment is zijn team nog geen gevaar, maar wie weet wat die uit zijn hoed tovert...
Divisie D
Moderator: Moderator
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
Point taken.Wikke wrote:Bekijk de geschiedenis van Pearljammer (Rearviewmirror FC uit E.7) en vergelijk zijn activiteiten voor en na 11 augustus 2007.hannibal wrote:Wat is een ex-trader, Wikke?Wikke wrote:Uit tactische overwegingen hebben we hier een tijdje niet meer gepost. We waren met 2 ploegen om 2e en 3e te worden, en ik wist niet of die andere (Diedne) wel wilde promoveren. Kwestie van niet te laat te zijn om punten te 'verliezen'. Maar het bleek geen probleem, ik sta op de gewenste derde plaats. Kampioen spelen zat er nog niet in dit seizoen door een (rampzalige) uefacampagne, maar de competitie krijgt volgend seizoen de prioriteit.
De zakker uit C is echter een kwaaie klant. En er komt een ex-trader uit de E, en dat is ook altijd gevaarlijk. Op dit moment is zijn team nog geen gevaar, maar wie weet wat die uit zijn hoed tovert...Eerst rijk worden in H, nu klimmen in de reeksen...
I love it when a plan comes together.

De spanning is niet te houden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ga ik promoveren of niet...... Gelukkig heb ik nu nachtdiensten, dan kan ik alles in de gaten houden!!!
Ik hou het niet meer

Ga ik promoveren of niet...... Gelukkig heb ik nu nachtdiensten, dan kan ik alles in de gaten houden!!!
Ik hou het niet meer
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een mooie 7-1 overwinning hebben me de eerste plek bezorgt!!!!!!!!!!!!!!1hannibal wrote:Awel?Triple-M wrote:De spanning is niet te houden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik hou het niet meer
![]()
![]()
![]()
Joehoe!!!!!! op naar C.8!!!!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
-
Ron Jeremy
- Member of the Soccer Project Association
We eindigen het seizoen zoals het vaak gelopen is dit seizoen.
Namelijk beter zijn en toch gelijkspelen.
Deze keer was het nog enigszins aanvaardbaar mits we 'maar' 3% beter waren.
Achja het had niet veel uitgemaakt, we waren zowiezo derde gebleven.
Voor volgend seizoen weten we niet wat we gaan doen, wat transfereren en verjongen of nog doordoen en geen transfers.
Zowiezo gaan we géén hele uitverkoop doen maar af en toe een transferperiode kan wel.
Ondertussen hebben we ook al terug wat geld op de rekening staan dus hier en daar een jonge vertserking behoort tot de mogelijkheden.
Over promotie praten we niet dat zien we wel als het seizoen bezig is, dit jaar had het gewoon moeten gebeuren, mijn ploeg was sterker dan de eerste 2 en kan misschien zich handhaven in C, met toch een aantel goede spelers op de loonlijst.
Namelijk beter zijn en toch gelijkspelen.
Deze keer was het nog enigszins aanvaardbaar mits we 'maar' 3% beter waren.
Achja het had niet veel uitgemaakt, we waren zowiezo derde gebleven.
Voor volgend seizoen weten we niet wat we gaan doen, wat transfereren en verjongen of nog doordoen en geen transfers.
Zowiezo gaan we géén hele uitverkoop doen maar af en toe een transferperiode kan wel.
Ondertussen hebben we ook al terug wat geld op de rekening staan dus hier en daar een jonge vertserking behoort tot de mogelijkheden.
Over promotie praten we niet dat zien we wel als het seizoen bezig is, dit jaar had het gewoon moeten gebeuren, mijn ploeg was sterker dan de eerste 2 en kan misschien zich handhaven in C, met toch een aantel goede spelers op de loonlijst.
-
Ron Jeremy
-
Den Uier
Aha toch iemandRon Jeremy wrote:Yep ik dus.Den Uier wrote:Na 7 seizoenen C heb ik moeten verjongen en kom ik waarschijnlijk in de D.22 terecht ! Nog iemand van die divisie hier op forum
Maak je borst maar nat![]()