Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

rpg_gamer
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie A

Post by rpg_gamer »

Moest me dit overkomen ik zet direct al mijn spelers gratis online en efkes mijn gedacht via spfa berichten. Natuurlijk ik heb gemakkelijk praten. Ik zit niet in A en heb geen topploeg waar ik jaren aan gewerkt heb maar toch ben vrij zeker dat ik hetzelfde zou reageren.

SP is dood.
rpg_gamer F.223 (hervorming)
ward1995

Post by ward1995 »

Raffin wrote:Tygr

Dear Raffin,

You're a cheater. You know it, Sjarel knows it and all SP knows it. The fact that you was not banned does not change the situation. You are surprised that the Czechs and Romanians don´t congratulate to you. I'm surprised that the Belgians and Dutch congratulate to cheater.

Ik ga er gewoon een nachtje over slapen en dan zien of het hier stopt of niet.
Jij moet beslissen wat jij denkt dat beste voor je is,Maar hoelang heb je hieraan gewerkt? Ga je dat kapot laten maken door een of andere oostblokker die jaloers is. Mijn steun heb je en ongetwijfeld heb je de steun van veel managers.

Manager of Sporting Belgica in the D-division or maybe lower.
rpg_gamer

Post by rpg_gamer »

ward1995 wrote:
Raffin wrote:Tygr

Dear Raffin,

You're a cheater. You know it, Sjarel knows it and all SP knows it. The fact that you was not banned does not change the situation. You are surprised that the Czechs and Romanians don´t congratulate to you. I'm surprised that the Belgians and Dutch congratulate to cheater.

Ik ga er gewoon een nachtje over slapen en dan zien of het hier stopt of niet.
Jij moet beslissen wat jij denkt dat beste voor je is,Maar hoelang heb je hieraan gewerkt? Ga je dat kapot laten maken door een of andere oostblokker die jaloers is. Mijn steun heb je en ongetwijfeld heb je de steun van veel managers.
Denk niet dat hem voor dit berichtje gaat stoppen maar (als hem stopt) het over de 3 spelers gaat die hij op de TF lijst gratis moet zetten. Sjarel vind hem blijkbaar een cheater (2 maten en gewichten) Den 1 krijg een ban den andere niet :roll:

Laat 1 ding duidelijk zijn. Ik heb een hekel aan raffin (nee ben niet jaloers op zijn ploeg) want deze ploeg verdiend hem) maar wel tegen zijn gedrag. Bon daar gaat het niet over. In dit vind ik raffin geen cheater en de straf die hem krijgt vind ik nergens maar dan echt nergens opslaan. Dat de rest niet durft reageren is gewoon uit schrik omdat ze dan een ban zouden kunnen verdienen .... . Maar we leven niet in Iran ofzo maar België waar ik dacht dat men een mening mag hebben.
rpg_gamer F.223 (hervorming)
Kowalskii
Team President

Post by Kowalskii »

Wel grappig dat Viastore denkt dat Raffin de titel zou behalen dankzij die 3 spelers :lol: (cfr. persbericht).
En van die 10mil die hij hierdoor wint, so what? Hij heeft een budget van 200Mil ofzo wss dus denk nu echt niet dat dit zo'n groot verschil maakt. Ik snap dat sommigen dit niet kunnen vinden, maar dit spel gaat om managen, dus ook om contacten leggen met andere managers en zo deals te sluiten om er je voordeel uit te halen. Waar moet je anders het verschil gaan maken? Dit spel is al niet super tactisch, het draait quasi enkel om geld of om goedkoop trachten aan te kopen. En dat is net hetgene wat raffin gedaan heeft imo, overigens hadden de andere managers steeds de optie om meteen hoger te bieden.

Heb ook al verscheidene malen naast een speler gegrepen omdat bv. Tsjechen, Roemenen een deal hadden gesloten onder de marktprijs. En nee dit is geen racisme :roll: als je dit hiermee gaat vergelijken vrees ik dat je nog eens zal moeten opzoeken wat dat woord betekent. Verder vind ik de ban van hoeseltvv ook vreemd, 2 maten 2 gewichten als je het mij vraagt. Echter kan ik mij er wel in vinden dat sommigen vinden dat beiden een sanctie moeten krijgen, maar een ban vind ik wat overdreven.
Team: Club Brugge k.v.
Manager: Kowalski
Reeks:C4
Titels:
H-G-G-F-E-D
Krikkers

Post by Krikkers »

Spelbericht wrote:11 jun 2012 : Transfermarkt
We willen graag alle managers aan een belangrijke regel herinneren: Transfers die doorgaan aan onrealistische prijzen kunnen bijgesteld of geannuleerd worden en kunnen leiden tot de uitsluiting van de verantwoordelijke managers.

Zorg er zeker voor de sheriffs op de hoogte te brengen als je twijfelt over een van je transfers. Op die manier kan je een ban voorkomen.
Nieuw spelbericht op SP. Tja... Vind het allemaal maar zeer raar...
Image
Raffin

Post by Raffin »

Ik vraag me echt af wat die mannen van eten krijgen want wat er gaande is, is toch niet meer normaal. Straks ontkennen ze nog dat er geen landenbelangen spelen in dit spel. laat dat nu net de hypocrisie zijn die op het nl-gedeelte steeds naar boven kwam. :mrgreen:

en natuurlijk ziet de nr twoalf in tklassement zijn kans nu schoon..
Kowalskii
Team President

Post by Kowalskii »

Raffin wrote:Ik vraag me echt af wat die mannen van eten krijgen want wat er gaande is, is toch niet meer normaal. Straks ontkennen ze nog dat er geen landenbelangen spelen in dit spel. laat dat nu net de hypocrisie zijn die op het nl-gedeelte steeds naar boven kwam. :mrgreen:

en natuurlijk ziet de nr twoalf in tklassement zijn kans nu schoon..

Tzijn weer die Tsjechen e :mrgreen: (woops dat is racistisch zeker? :twisted: )
Ze zijn het gewoon beu dat de titel in A voor de vierde maal naar de lage landen zal gaan :lol:
Team: Club Brugge k.v.
Manager: Kowalski
Reeks:C4
Titels:
H-G-G-F-E-D
frankie_doparoma

Post by frankie_doparoma »

:roll:
Raffin had made a mistake (for which the 99% of other manager got banned)
He should be glad that you got it lucky and they remained your team and not instead scold and blame all around
embarrassing.....

hey Raffin, You're not a victim but the damage is SoccerProject....
lepší ségra v bordelu, než brácha ve slávyji
brever

Post by brever »

brever wrote:
hoeseltvv wrote:
brever wrote: 1.Hoeveel was de vraagprijs voor deze spelers bij het plaatsen op de lijst?
2.is er gewerkt met een meteen koopprijs?
3.is er onderling iets afgesproken?

Ik beoordeel noch veroordeel niemand,de verkoop van deze 3 spelers heeft
de titel van raffin in A niet beinvloed,die titel had hij maw ook gehaald zonder deze spelers.
1. de spelers zijn tegen dumpingprijs op de plaatsingslijst geplaatst. Niet enkel deze spelers, maar een 7-tal spelers in totaal.
2. Er is NIET gewerkt met een meteen koopprijs.
3. Er is niets afgesproken en evenmin is er mij iets beloofd en/of gegeven. Ik heb wel een mailtje gekregen met de vraag of ik de transfers wil goedkeuren en zo krijg ik talloze mailtjes. Op deze ben ik ingegaan, op anderen niet.
Aan jou om te oordelen of dit een misdaad is of niet. Op mijn eigen hoofd... ik was hier echt ter goeder trouw.

De manier waarom ik geband word is bijzonder oneerlijk, om van de vuile, laffe en laag-bij-de-grondse behandeling en antwoorden van SJAREL nog maar te zwijgen.
Dit zit mij bijzonder hoog en voelt als een persoonlijke afrekening van SJAREL. Awel Sjarel, ik neem het persoonlijk met uw laffe antwoorden !
*Zijn de 3 spelers op de deadline verkocht dan?of heb je vroeger de boden geaccepteerd?dat is in dit geval het cruciale punt,als dit niet zo is,dus op de deadline is er maar één conclusie;NIEMAND IN FOUT en geen ban.
werden de boden voor de deadline aanvaardt,dan is er stof tot discussie omdat je 3 spelers voor een gunstige prijs naar 1 manager laat gaan!

**Hoe kan je 3 spelers van eenzelfde ploeg kopen op 1 dag (3 juni),want ik ben als wijze van test ook op uw spelers aan het bieden,en als ik op een 2 e speler van uw team biedt,komt de melding; dat ik reeds op uw een speler van uw team biedt en weigert het bod???

Als die spelers verkocht zijn op het moment dat er niet meer overgeboden werd en op de "vervaldatum" laat ons zeggen,dus maw vooraleer hoeselt vv voor de limiet niet heeft geaccepteerd,kan je niet spreken van cheaten,maar die vraag werd me nog niet beantwoord.

@raffin;nogmaals proficiat met je titel,was al kampioen voor deze 3 transfers

@razvanica:uw verklaringen zitten vol tegenstrijdigheden,ik ga hier niet op in,and I love romania

@soccerproject spel;wees duidelijk in uw richtlijnen,en werk niet met 2 maten en gewichten.
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
brever

Post by brever »

sorry foutje,2 x gepost
11 times "Champion" F33 / E11 / C2 / C2 / H29 / G10 / F4 / E2 / D1 / G4 / G7
Overpelt FFCis coached by brever
Raffin

Post by Raffin »

0-1 winst. Sportief antwoord is voorlopig goed.
Smoje

Post by Smoje »

'k Goa kier alle Roemenen en Tsjechen mee ulder moale tegen de dampuurte plakkeuh.

En ben lepel olala Roemenië(!!!) van die keren aan de Zuid oneerlijk(!) maar ok ja enal, maar ook Tsjechië (!!!), reis gaan ook veulentje op mijn taboeretje andere planeet, niet waar? Hebban olla vogala bigunnan nestas, hinase ick ende thu?
Last edited by Smoje on Tue Jun 12, 2012 2:10 pm, edited 3 times in total.
Ghent Semper Fidelis.
Smoje

Post by Smoje »

Dubbel :twisted:

D t
h d t
h n
w l
vn
bzg
bstrds
Ghent Semper Fidelis.
Smoje

Post by Smoje »

Maar nu mijn ware stellinginname:

Jaloezie is sluipend gif voor de wereld en uw eigen welzijn!
Ghent Semper Fidelis.
FC The White Caps

Post by FC The White Caps »

@ Raffin: Kben een paar 'vrienden' van u een beetje aan 't pesten met op een LM zwaar over hen te bieden :lol: :mrgreen:
S40: 15e in A (hervorming)
S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A

Image
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”