STOEFERRaffin wrote:Wie heeft er al 30/30 gehaald in een B reeks?
ben er best fier op
Divisie B
Moderator: Moderator
-
TrAnEcId
- Member of the Soccer Project Association
sorry makker... De random was voor de eerste keer dit seizoen in men voordeel... Gisteren was deze ook tegen me hoor!Guardian wrote:het zit echt niet mee, we waren 4%beter dan trancids en weer een onterechte draw
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B
Now? Began all over again !
njah deze keer heb ik ook geluk gehad, decoboys was vandaag ook 5 beter maar het was ook 0-0TrAnEcId wrote:sorry makker... De random was voor de eerste keer dit seizoen in men voordeel... Gisteren was deze ook tegen me hoor!Guardian wrote:het zit echt niet mee, we waren 4%beter dan trancids en weer een onterechte draw

-
TrAnEcId
DUBBELE STOEFERRaffin wrote:me don't careTrAnEcId wrote:STOEFERRaffin wrote:Wie heeft er al 30/30 gehaald in een B reeks?
ben er best fier op
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
-
TrAnEcId
Stiekem kunnen we zo blijven gaan é raffieRaffin wrote:me don't care minderTrAnEcId wrote:DUBBELE STOEFERRaffin wrote: me don't care![]()
-
Raffin
3-3 op Mado
Jammer van het eerste ptnverlies, was ook 3 % beter (maar Dockseven had wel een vroege rode kaart en blessure) 31/33 toch.
Dit is wel een morale opsteker, 136% linieratings buitenshuis..
De missie 'Promotie' is nu echt opgestart en mits winst thuis tegen nummer 2 morgen (Chrystalthunder) is de kloof alweer uitgediept tot een 8 ptn, een redelijk grote marge toch
Jammer van het eerste ptnverlies, was ook 3 % beter (maar Dockseven had wel een vroege rode kaart en blessure) 31/33 toch.
Dit is wel een morale opsteker, 136% linieratings buitenshuis..
De missie 'Promotie' is nu echt opgestart en mits winst thuis tegen nummer 2 morgen (Chrystalthunder) is de kloof alweer uitgediept tot een 8 ptn, een redelijk grote marge toch
-
JOY
verrassing in B3
Eén van de leiders Lindenhof geraakt niet verder dan een 0-0 bij de groene duivels Leuven,en zakt naar een 4de plaats .Hierdoor komt Gendringen, dat gemakkelijk 0-4 ging winnen op RHCP FC, alleen aan de leiding.
KRC Pehari won de topper tegen Leeds , 6-4
en Beringen had het iets moeilijker , maar won eveneens 4-5 op Trenguitos, en komt nu op de tweede plaats op één punt van de leider.Leeds zakt naar een 6de plaats en Trenguitos blijft voorlaatste
KV JOY won 0-1 . "Tikkie terug" moest nood gedwongen iets verdedigender spelen, enkele CM's waren geschorst, hun spel was aggressief maar niet aanvallend genoeg, van thuisvoordeel was er géén sprake, het werd dus een nipte nederlaag , hierdoor sluipt KV JOY de top 5 binnen op 3 puntjes van nummer 1
KRC De Pekpot verloor tegen Sweepies 1-0, de Zoeloes wonnen op Kortrijk 1-3 , zo komen beiden even weg uit de degradatiezone , Kortrijk blijft laatste . Nog onderaan verdelen FC Italie en Four Eight'ers de punten 2-2
1.Gendringen..... 26
2.Beringen Utd....25
3.RKC Pehari......25
4.Lindenhof........24
5.KV JOY...........23
morgen twee nieuwe toppers
Gendringen United FC - KRC Pehari
Lindenhof - KV JOY
kan Beringen United hiervan profiteren ??
ze moeten voorbij de Sweepies geraken
wie wordt de grote winnaar ,
komen er nieuwe verrassingen
we zien het morgen
Eén van de leiders Lindenhof geraakt niet verder dan een 0-0 bij de groene duivels Leuven,en zakt naar een 4de plaats .Hierdoor komt Gendringen, dat gemakkelijk 0-4 ging winnen op RHCP FC, alleen aan de leiding.
KRC Pehari won de topper tegen Leeds , 6-4
en Beringen had het iets moeilijker , maar won eveneens 4-5 op Trenguitos, en komt nu op de tweede plaats op één punt van de leider.Leeds zakt naar een 6de plaats en Trenguitos blijft voorlaatste
KV JOY won 0-1 . "Tikkie terug" moest nood gedwongen iets verdedigender spelen, enkele CM's waren geschorst, hun spel was aggressief maar niet aanvallend genoeg, van thuisvoordeel was er géén sprake, het werd dus een nipte nederlaag , hierdoor sluipt KV JOY de top 5 binnen op 3 puntjes van nummer 1
KRC De Pekpot verloor tegen Sweepies 1-0, de Zoeloes wonnen op Kortrijk 1-3 , zo komen beiden even weg uit de degradatiezone , Kortrijk blijft laatste . Nog onderaan verdelen FC Italie en Four Eight'ers de punten 2-2
1.Gendringen..... 26
2.Beringen Utd....25
3.RKC Pehari......25
4.Lindenhof........24
5.KV JOY...........23
morgen twee nieuwe toppers
Gendringen United FC - KRC Pehari
Lindenhof - KV JOY
kan Beringen United hiervan profiteren ??
ze moeten voorbij de Sweepies geraken
wie wordt de grote winnaar ,
komen er nieuwe verrassingen
we zien het morgen
-
krcgenk
In de 5de minuut al een rode kaart voor mijn LF.
En dus 3-1 verloren. Misschien niet enkel door die rode kaart, maar die heeft toch wel serieus meegespeeld. En dan sta ik nog 2de in B2. Als ik gewonnen had zou ik nu 5 punten voorstaan op de derde en een goeie kans hebben om te promoveren. Nu blijft het spannend.
Playing in C.6
Manager of ReesingGenk
Manager of ReesingGenk
-
gangstakiller
Lekker expres verloren thuis van the worldplayer 4-5 met 2 rode kaarten
maar om 10.00 uur lekker met een heel sterk team gewonnen van 11 vrolijke teefjes in de finale en zo 5Miljoen gewonnen in een toenooi
maar om 10.00 uur lekker met een heel sterk team gewonnen van 11 vrolijke teefjes in de finale en zo 5Miljoen gewonnen in een toenooi
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B
Speel nu in B.1
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B
Speel nu in B.1
-
Guardian
pff wat een kloteweek,
2draws die ik had moeten winnen (was beter) en vandaag 4-3 verloren, terwijl mijn aanval en middenveld beter was
maar moest alweer 2 A spelers missen , deze week nog niet met volledige A kern kunnen spelen
en morgen moet ik A en B rf missen
2draws die ik had moeten winnen (was beter) en vandaag 4-3 verloren, terwijl mijn aanval en middenveld beter was
maar moest alweer 2 A spelers missen , deze week nog niet met volledige A kern kunnen spelen
en morgen moet ik A en B rf missen
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth