Raffin wrote:Ik vraag me echt af wat die mannen van eten krijgen want wat er gaande is, is toch niet meer normaal. Straks ontkennen ze nog dat er geen landenbelangen spelen in dit spel. laat dat nu net de hypocrisie zijn die op het nl-gedeelte steeds naar boven kwam.
en natuurlijk ziet de nr twoalf in tklassement zijn kans nu schoon..
Tzijn weer die Tsjechen e (woops dat is racistisch zeker? )
Ze zijn het gewoon beu dat de titel in A voor de vierde maal naar de lage landen zal gaan
Heeft hij de kans om zijn nickname wat kleur bij te brengen door een legende als Killer Kowalski, verkiest hij een pinguin.
Volgens mij zijn we stiekem wat off topic aan het gaan. Maar geen nood, die roemenen gaan nu ook onze onzin vertalen en tot de conclussie komen dat we maar wat aan het lullen zijn.
Sex_Pistols wrote:Heeft hij de kans om zijn nickname wat kleur bij te brengen door een legende als Killer Kowalski, verkiest hij een pinguin.
Volgens mij zijn we stiekem wat off topic aan het gaan. Maar geen nood, die roemenen gaan nu ook onze onzin vertalen en tot de conclussie komen dat we maar wat aan het lullen zijn.
Maakt mij niet uit of het Roemen, Tsjechen of eender-wat-isstan is. Ik heb het vanaf nu tegen SJAREL, zeer persoonlijk, net zoals hij persoonlijk met mij heeft afgerekend op ONEERLIJKE en LAFFE wijze.
hoeseltvv wrote:Maakt mij niet uit of het Roemen, Tsjechen of eender-wat-isstan is. Ik heb het vanaf nu tegen SJAREL, zeer persoonlijk, net zoals hij persoonlijk met mij heeft afgerekend op ONEERLIJKE en LAFFE wijze.
Gohja heeft weinig nut, kunt er ook weinig aan doen vrees ik.
hoeseltvv wrote:Maakt mij niet uit of het Roemen, Tsjechen of eender-wat-isstan is. Ik heb het vanaf nu tegen SJAREL, zeer persoonlijk, net zoals hij persoonlijk met mij heeft afgerekend op ONEERLIJKE en LAFFE wijze.
tijd voor een SP meeting
Straks denken ze nog bij SP dat ze goed bezig zijn