racingboj wrote:Maandag moeten we tegen Lessius, dan laatste is . We rekenen eerlijk gezegd wel op 3 punten.
Komt door mijn lage teamspirit, khad ook al wel meer punten verdiend op basis van de linieratings, maja.
Vandaag haal ik dan weer onterecht een punt, je bent gewaarschuwd voor de random
Neenee, ik denk niet dat ik veel in de pap ga te brokken hebben, al weet je nooit.
racingboj wrote:Maandag moeten we tegen Lessius, dan laatste is . We rekenen eerlijk gezegd wel op 3 punten.
Komt door mijn lage teamspirit, khad ook al wel meer punten verdiend op basis van de linieratings, maja.
Vandaag haal ik dan weer onterecht een punt, je bent gewaarschuwd voor de random
Neenee, ik denk niet dat ik veel in de pap ga te brokken hebben, al weet je nooit.
Ja met de random weet je nooit bij mij. Hij heeft al 2 keer tegen gezeten op 4 matchen en bij u al meegezeten, dus het kan allemaal voor u.
Mijn TS is ook niet optimaal en ben van plan om nog wat te kopen , maar vind mijn goesting maar niet of wordt geflikt door DA's
Maar D15 is kwalitatief wel sterker dan vorig seizoen vind ik, daarom dat één misstap nog niet dodelijk is, in tegenstelling tot vorig seizoen.
racingboj wrote:
Ja met de random weet je nooit bij mij. Hij heeft al 2 keer tegen gezeten op 4 matchen en bij u al meegezeten, dus het kan allemaal voor u.
Mijn TS is ook niet optimaal en ben van plan om nog wat te kopen , maar vind mijn goesting maar niet of wordt geflikt door DA's
Maar D15 is kwalitatief wel sterker dan vorig seizoen vind ik, daarom dat één misstap nog niet dodelijk is, in tegenstelling tot vorig seizoen.
Anyway, toch veel succes gewenst voor maandag!
Hij heeft mij op de twee eerste speeldagen ook al tegengezeten en vandaag was het in mijn voordeel. Ik zit met 2 geschorsten en de scheids heeft agressie 97, dus veel zal ik niet kunnen komen doen, uw 3 punten zijn normaalgezien binnen
Morgen mogen we naar de Mannschaft. Wij zullen waarschijnlijk een paar B spelers opstellen aangezien we dinsdag een zwaardere tegenstander tegen hebben. Hopelijk winst dan is onze TS weer wat bijgewerkt
En weer een soepele 2-0 overwinning met een 136-er. Met een zwakke ts en nog lang niet op volle oorlogssterkte toch al een 2e plek.
Of mijn team wordt sterker of de concurrentie zwakker
In ieder geval zijn de confrontaties tegen AS Bari wedstrijden om naar uit te kijken
Misschien dat we ons eindelijk eens gaan richten op de topschutterslijst. Vorig seizoen is Nikos Machlas van zijn schoentje afgehouden, omdat hij de laatste twee weken noodgedwongen niet meer mocht worden opgesteld door het bestuur ivm promotie. Hij eindigde desondanks bovenin maar had 1/3 van de wedstrijden niet gespeeld. Zijn grootste concurrent wordt misschien wel zijn ploeggenooot El Ameer, mijn andere terrorist in het strafschopgebied
2-0 gewonnen en dus de eerste winst van het seizoen We staan wel nog altijd maar 12e met 4 puntjes. De TS bedraagt momenteel 73% en dat zal ons dus nog wel parten spelen.
Ron Jeremy wrote:En weer een soepele 2-0 overwinning met een 136-er. Met een zwakke ts en nog lang niet op volle oorlogssterkte toch al een 2e plek.
Of mijn team wordt sterker of de concurrentie zwakker
In ieder geval zijn de confrontaties tegen AS Bari wedstrijden om naar uit te kijken
Misschien dat we ons eindelijk eens gaan richten op de topschutterslijst. Vorig seizoen is Nikos Machlas van zijn schoentje afgehouden, omdat hij de laatste twee weken noodgedwongen niet meer mocht worden opgesteld door het bestuur ivm promotie. Hij eindigde desondanks bovenin maar had 1/3 van de wedstrijden niet gespeeld. Zijn grootste concurrent wordt misschien wel zijn ploeggenooot El Ameer, mijn andere terrorist in het strafschopgebied
Vandaag dus winst zoals gehoopt en nog steeds onverwacht dan wel ongeslagen en op de eerste plaats. We hadden 3 B spelers opgesteld omdat er toch enkele op 2 gele kaarten stonden en we die graag wilden opstellen morgen. Morgen tegen Renidlo Avalanche. Een van de sterkere ploegen in de reeks denk ik. Hopelijk vandaag de TS wat bijwerken dat deze terug 100% zal worden en dan kunnen we weer een oude rot laten vertrekken. Het aantrekken van nieuwe spelers is een probleem geworden. Ik kan nl. mijn goesting niet vinden in prijs/kwaliteit ! De wedstrijd As Bari - FC Bagger United zal een pittige wedstrijd worden en waarschijnlijk in het voordeel van FC Bagger United zal worden aangezien ze een sterker selectief hebben. Ik hoop enkel dat we onze sterkste opstelling kunnen gebruiken aangezien ik op sommige plaatsen nog geen waardige B speler gevonden heb Cote D'Ivoire, RavenTLG, 1.FK Drnovice, Arsenal_londen, Kuci zijn toch ploegen die soms sterk uit de hoek kunnen komen en waar zeker rekening mee moet gehouden worden.
Nu al een kleine voorspelling:
FC Bagger United zal waarschijnlijk dit kampioenschap in glorie afsluiten. As Bari weet niet wat te doen. Ik speel gewoon voor wat we waard zijn en dan zien we wel waar we eindigen.