Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

silverblase
Team Board Member

Post by silverblase »

C.4
- Since 1903

C.6
- FC DeLaNuit
- Real Brugge
- KRC Molleke
- KVOllivier

C.7
- S.A.T
- Royal FC
- FC Calzone
- Essevee Zulte-Waregem
- Celtic 85
- Leeds United

C.8
- Purple White
- Achilles
- As Bari

C.9
- Forza Corleone
- Sparta Palmeiras
- HS ZUYD
Season 1: 2nd Div D.19
Season 2: 3th Div C.7
Season 7: 1st Div C.7
Season 8: 2nd Div B.3
Season 9: 11th Div A
Season 14: 1st Div C.8
season 17: ??? Div C.8
Triple-M
Member of the Soccer Project Association

Post by Triple-M »

Ik heb eindelijk een nieuwe jeugd CM binnen, koste dan ook wel
11 miljoen!! Maar de selectie is eindelijk rond!!

Iedereen een leuk, spannend en sportief seizoen toegewenst!!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sanex

Post by sanex »

ongetraind?
installatietechnicus

Post by installatietechnicus »

C.2
- Installatietechnicus

C.4
- Since 1903

C.6
- FC DeLaNuit
- Real Brugge
- KRC Molleke
- KVOllivier

C.7
- S.A.T
- Royal FC
- FC Calzone
- Essevee Zulte-Waregem
- Celtic 85
- Leeds United

C.8
- Purple White
- Achilles
- As Bari

C.9
- Forza Corleone
- Sparta Palmeiras
- HS ZUYD
SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN. DAT IS SP!!!!
installatietechnicus

Post by installatietechnicus »

Na een jaartje in D gevoetbalt te hebben speel ik nu weer in C2. Ik ga weer voor de beste 10 :wink:
SOMS ZIT HET MEE, SOMS ZIT HET TEGEN. DAT IS SP!!!!
leendert

Post by leendert »

Zoo, morgen aantreden tegen Sparta Palmeiras. Onze A-kern is net iets slechter dan de zijne. Maar het thuisvoordeel en zijn slechte Teamspirit staan in mijn voordeel. Ik denk dan ook een winstpartij te behalen!!
Image

Image
Den Uier

Post by Den Uier »

En we zijn vertrokken :wink:
1-0 winst deze morgen. Ik was in linieratings 11% beter en maar nipt gewonnen ! Maar toch tevreden :wink:
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
purple_white

Post by purple_white »

C.8

The Babies - Portpires 2-2

Respectievelijk de 8ste en de 7de van vorig seizoen stonden bij het begin van het seizoen weer tegenover elkaar. Het was een gelijkopgaande wedstrijd. Waarin de thuisploeg 2x op voorsprong kwam.. Met iets meer agressie hadden ze wellicht de 3 punten thuisgehouden vandaag.

As Bari - Aud Pekes team 1-0

De kersverse kampioen uit D.24 moest vandaag opdraven tegen de 10de van vorig seizoen in C.8... As Bari. As Bari was duidelijk beter heel de wedstrijd... mss met iets meer agressie hadden de bezoekers het As Bari iets moeilijker kunnen maken... Maar zouden dan nog geen recht gehad hebben op een punt.

cfc - Nike Itegem Football Club 6-2

Nike Itegem had vandaag geen verhaal tegen cfc. Dat is normaal ook door de uitverkoop dat Nike itegem onlangs heeft gehouden. Eens zien tot wat cfc de volgende wedstrijd in staat is.

Trenguitos - 3CITY 4-3

Dit was nog eens een spektakel rijke wedstrijd waar het thuisteam lichtjes heerste. Eens nieuwsgierig of hun volgende wedstrijd ook van dit kaliber zal zijn.

Vollenbak - Je_le_Pytanii 4-3

De net overgekomen 2de uit D.23 was vandaag een maatje te sterk voor de degradant uit B.3. Het thuisvoordeel speelde hierin een grote rol vermoed ik.

Achilles - De Dakwerkers 5-2

Lekkere binnenkomer voor de kampioen uit D.23. In de 1'ste minuut kreeg de thuisploeg al een penalty, maar na 7 minuten stond het al weer gelijk. Daarna bleek de dakwerkers veel te zwak. Een oververdiende zege dus voor Achilles.

FC EbaIba - Purple White 2-1

De 3de van vorig seizoen FC EbaIba, won vandaag van een iets zwakker Purple White. Een goal net voor de rust en ééntje in de 63'ste minuut zorgde ervoor dat Purple White 2-0 achterkwam. 9 minuten voor tijd kon Purple White nog milderen tot 2-1. FC Ebaiba maakte dus hun favorietenrol waar.

brs - CIINI FURIOSI 1-2

Na een halfuur was de zege van de uitploeg al bijna meteen vastgelegd want het stond toen al 0-2. En brs leek geen antwoord te vinden op de stugge roemenen. Tot in de 71'ste minuut... toen kon brs de aansluitingstreffer binnenknallen. Maar verder kwam het niet.
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!

Image
kvk dries

Post by kvk dries »

pff tbegint weer oor ...
beide hebben 128 linieratings en natuurlijk verlies ik ....
zo is het echt niet meer leuk hoor ..
Celtic'85

Post by Celtic'85 »

Thuis 3% beter en toch maar 0-0. Dedju....
Momenteel in C.7
Celtic 85
leendert

Post by leendert »

Jaja 2-1 gewonnen in C.9. Morgen tegen VegAttack. Dit zal een winstpartij worden aangezien zijn TS op 1% staat....
Image

Image
Triple-M

Post by Triple-M »

Het seizoen is geopent!!

We mochten aantreden tegen de Dekwerkers die in het tussenseizoen veel spelers verkocht hebben. Een snelle goal (een makkelijk gegeven penalty) hielp ons goed in het zadel. Daarna konden we alle schroom van ons afgooien. Dat resulteerde in een 5-2 overwinning.

We speelden met 40%agressie, omdat we deze wedstrijd toch zouden winnen. Anders hadden we met iets meer gespeeld. De TS staat op het ogenblik op 57%, iets waar we hard aan moeten werken om dit omhoog te brengen. Mocht dit lukken, gaan we voor een plek tussen 6 en 10.

Morgen uit tegen Je_le_Pytanii, een degradant uit B. Deze verloor verassend van promovendus Vollenbak, die 2de werd bijons in de pool!!
We hopen op een gelijkspel, maar weten dat het zwaar gaat worden!

Gr Triple-M
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!

ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sanex

Post by sanex »

3-2 winst tegen FC SJOTTERS.Mooi resultaat vanwege onze mindere TS.

Ik heb wel al zeker een blessure voorin vermits mijn reserve spits 2 keer scoorde
Den Uier

Post by Den Uier »

Triple-M wrote:Het seizoen is geopent!!

We mochten aantreden tegen de Dekwerkers die in het tussenseizoen veel spelers verkocht hebben. Een snelle goal (een makkelijk gegeven penalty) hielp ons goed in het zadel. Daarna konden we alle schroom van ons afgooien. Dat resulteerde in een 5-2 overwinning.

We speelden met 40%agressie, omdat we deze wedstrijd toch zouden winnen. Anders hadden we met iets meer gespeeld. De TS staat op het ogenblik op 57%, iets waar we hard aan moeten werken om dit omhoog te brengen. Mocht dit lukken, gaan we voor een plek tussen 6 en 10.

Morgen uit tegen Je_le_Pytanii, een degradant uit B. Deze verloor verassend van promovendus Vollenbak, die 2de werd bijons in de pool!!
We hopen op een gelijkspel, maar weten dat het zwaar gaat worden!

Gr Triple-M
Plaats 6-10 !!! Ik denk dat je daar beter plaats 1-6 van mag maken ;-) Je speelde vandaag een sterke wedstrijd aangezien je TS maar 57% is hoor.

Ik zie jou, EbaIba, 3CITY,... bij de top meedraaien ook al ga je mm wat punten verliezen in het begin door je TS. Ik zal waarschijnlijk weer een degradatiestrijd mogen voeren alhoewel als ik het niveau van vandaag kan volhouden mm wel voor plek 7 of 8 kan gaan buiten de ongewenste gelegenheden zoals blessures e.d. :wink:
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
Lord Vegeta
Team President

Post by Lord Vegeta »

Ik heb vandaag verloren omdat ik 1%'tje slechter was met 1-0; dezelfde zwakte dus als vorig seizoen. Op verplaatsing kan ik veel te moeilijk punten pakken.
Palmares KSK Beveren:
Kampioen in divisie F (seizoen 4)
Kampioen in divisie E (seizoen 7)
Kwartfinale bereikt in SP Beker (seizoen 16)
Kampioen in divisie C (seizoen 17)
Gepromoveerd naar A (seizoen 18 )
Nieuwe start voor KSK Beveren (seizoen 27)
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”