Divisie D

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Veg
Member of the Soccer Project Association

Post by Veg »

Ik heb momenteel nog het maximum van de punten, niets te klagen dus.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
yockr

Post by yockr »

0-1 gewonnen en 12/12 deze week, de TS staat nu toch al op 85.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
sjoerd

Post by sjoerd »

yockr wrote:0-1 gewonnen en 12/12 deze week, de TS staat nu toch al op 85.
In die liga van jou is iedereen aan elkaar gewaagd zeg, ik zou niet raar opkijken mocht jij gewoon de titel pakken! Chapeau hoor! :wink:
lessius

Post by lessius »

Eerste overwinning en weg van de laatste plaats, het ging tijd worden. De TS is ook goed aan het stijgen. Maar ik maak me geen illusies voor dit seizoen.
Wikke
Team President

Post by Wikke »

sjoerd wrote:1-2 gewonnen en opgeklommen naar plek 2, nu 21/24! :) :wink:
Ik sta ondertussen ook 2e in D.3. Jij op 2 in D.2, en Dillesteam 2e in D.1. Kan plezant worden volgend seizoen.

Deze week alles gewonnen. Volgende dinsdag gaan we op bezoek bij de eerste in de reeks, dan zal er orde op zaken gesteld worden. Die 2 gelijke spelen door de random zullen dan weggewerkt worden :twisted: . Ondertussen is er al een kloofje van 4 punten naar de eerste achtervolgers.
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
sjoerd

Post by sjoerd »

Wikke wrote:
sjoerd wrote:1-2 gewonnen en opgeklommen naar plek 2, nu 21/24! :) :wink:
Ik sta ondertussen ook 2e in D.3. Jij op 2 in D.2, en Dillesteam 2e in D.1. Kan plezant worden volgend seizoen.

Deze week alles gewonnen. Volgende dinsdag gaan we op bezoek bij de eerste in de reeks, dan zal er orde op zaken gesteld worden. Die 2 gelijke spelen door de random zullen dan weggewerkt worden :twisted: . Ondertussen is er al een kloofje van 4 punten naar de eerste achtervolgers.
Indien we op deze plekken blijven staan, gaan we volgend seizoen een dik feestje bouwen in C.1!!! :D
Den Uier

Post by Den Uier »

Morgen tegen de voorlaatste in de stand. We hebben net -15% van de TS door wat te traden. Deze week zal waarschijnlijk het eerste puntenverlies aankomen tenzij onze TS snel 100% moest staan. In ieder geval spelen we elke wedstrijd vollenbak ! :D
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
purple_white

Post by purple_white »

Den Uier wrote:Morgen tegen de voorlaatste in de stand. We hebben net -15% van de TS door wat te traden. Deze week zal waarschijnlijk het eerste puntenverlies aankomen tenzij onze TS snel 100% moest staan. In ieder geval spelen we elke wedstrijd vollenbak ! :D
AS Bari ziet er weer goed uit :)

Houden zo!

Purple White komt er ook weer stillaan door... de eerste spelers beginnen voltraind te geraken. En er zitten een paar heel mooie spelers bij :). Onze TS is wel nogmaar 57% dus dat moet weer op punt staan na dit seizoen. Om dan weer in E vollebak te kunnen gaan! :wink:
Let's talk about Cesc, baby!
Let's talk about Diaby!
Let's talk about Samir Nasri, Aaron Ramsey
and Van Persie!

Image
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Deze week wordt er hier en daar puntverlies verwacht ivm de Uefa. Het B-team zal meerdere malen aan de bak moeten. Onze gyrosboer en goaltjesdief Nikos Machlas zal nog even geduld moeten hebben voor zijn schoentje :(
Den Uier

Post by Den Uier »

purple_white wrote:
Den Uier wrote:Morgen tegen de voorlaatste in de stand. We hebben net -15% van de TS door wat te traden. Deze week zal waarschijnlijk het eerste puntenverlies aankomen tenzij onze TS snel 100% moest staan. In ieder geval spelen we elke wedstrijd vollenbak ! :D
AS Bari ziet er weer goed uit :)

Houden zo!

Purple White komt er ook weer stillaan door... de eerste spelers beginnen voltraind te geraken. En er zitten een paar heel mooie spelers bij :). Onze TS is wel nogmaar 57% dus dat moet weer op punt staan na dit seizoen. Om dan weer in E vollebak te kunnen gaan! :wink:
En we hebben nog niet gedaan. Wat jij allemaal ineens hebt gedaan ben ik geleidelijk aan bezig ;-) Nog een CB, CM, CF en dan ben ik blut :D
Image

As Bari Sinds season 7 !

Den Uier

Post by Den Uier »

Vandaag 0-4 gewonnen. Morgen tegen de nr.4 met 4 B-spelers. Ondertussen 1 kwetsure van 4 dagen, de andere 2 lopen tegen een schorsing aan en de andere heeft zijn fitheidsprobleem. Hopelijk kunnen we door het thuisvoordeel toch nog en degelijke prestatie neerzetten. Ondertussen zijn we nog niet niet 1 wedstrijd in de problemen geraakt ! Alles verdiend gewonnen. 27 op 27 in de D.22 en staan nu al 6 punten los van de nr. 3
! :wink:
Image

As Bari Sinds season 7 !

sjoerd

Post by sjoerd »

1-2 gewonnen met 138 linierating, dat was met 94% ts en een B-speler en bovenal uit! :)
lessius

Post by lessius »

Alweer een punt buitenshuis en nu al drie matchen niet meer verloren, operatie redding gaat door :)
SanderPlof
Team President

Post by SanderPlof »

Jaja de 9e overwinning op rij is binnen.
:D :D :D :D
Vandaag was de tegenstander FC de Titanen.
Uit bij FC de Titanen werd het 2-3.

Linieratings 134-135.
Zie de persberichten voor mogelijk nieuws over Ploffers.

http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899

BTW terreinverzorger bij NL.
yockr

Post by yockr »

3-0 gewonnen en 5e overwinning op rij :D Ik heb wel geluk gehad dat de tegenstander onverwacht een minder team opstelde, want de random heeft weer toegeslaan. Al na 15' krijgt een speler van mij rood! Hij is nu geschorst voor (natuurlijk :roll: ) 4 speeldagen. En dat terwijl mijn teamagressie helemaal niet overdreven is, strengheid scheids + teamagressie + hoogste spelersagressie = 169.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”