Divisie D
Moderator: Moderator
Ik sta ondertussen ook 2e in D.3. Jij op 2 in D.2, en Dillesteam 2e in D.1. Kan plezant worden volgend seizoen.sjoerd wrote:1-2 gewonnen en opgeklommen naar plek 2, nu 21/24!![]()
Deze week alles gewonnen. Volgende dinsdag gaan we op bezoek bij de eerste in de reeks, dan zal er orde op zaken gesteld worden. Die 2 gelijke spelen door de random zullen dan weggewerkt worden

team: Kick and Rush (K&R)- D.10
-
- Member of the Soccer Project Association
Indien we op deze plekken blijven staan, gaan we volgend seizoen een dik feestje bouwen in C.1!!!Wikke wrote:Ik sta ondertussen ook 2e in D.3. Jij op 2 in D.2, en Dillesteam 2e in D.1. Kan plezant worden volgend seizoen.sjoerd wrote:1-2 gewonnen en opgeklommen naar plek 2, nu 21/24!![]()
Deze week alles gewonnen. Volgende dinsdag gaan we op bezoek bij de eerste in de reeks, dan zal er orde op zaken gesteld worden. Die 2 gelijke spelen door de random zullen dan weggewerkt worden. Ondertussen is er al een kloofje van 4 punten naar de eerste achtervolgers.

-
AS Bari ziet er weer goed uitDen Uier wrote:Morgen tegen de voorlaatste in de stand. We hebben net -15% van de TS door wat te traden. Deze week zal waarschijnlijk het eerste puntenverlies aankomen tenzij onze TS snel 100% moest staan. In ieder geval spelen we elke wedstrijd vollenbak !

Houden zo!
Purple White komt er ook weer stillaan door... de eerste spelers beginnen voltraind te geraken. En er zitten een paar heel mooie spelers bij

-
-
En we hebben nog niet gedaan. Wat jij allemaal ineens hebt gedaan ben ik geleidelijk aan bezigpurple_white wrote:AS Bari ziet er weer goed uitDen Uier wrote:Morgen tegen de voorlaatste in de stand. We hebben net -15% van de TS door wat te traden. Deze week zal waarschijnlijk het eerste puntenverlies aankomen tenzij onze TS snel 100% moest staan. In ieder geval spelen we elke wedstrijd vollenbak !
Houden zo!
Purple White komt er ook weer stillaan door... de eerste spelers beginnen voltraind te geraken. En er zitten een paar heel mooie spelers bij. Onze TS is wel nogmaar 57% dus dat moet weer op punt staan na dit seizoen. Om dan weer in E vollebak te kunnen gaan!

-
Vandaag 0-4 gewonnen. Morgen tegen de nr.4 met 4 B-spelers. Ondertussen 1 kwetsure van 4 dagen, de andere 2 lopen tegen een schorsing aan en de andere heeft zijn fitheidsprobleem. Hopelijk kunnen we door het thuisvoordeel toch nog en degelijke prestatie neerzetten. Ondertussen zijn we nog niet niet 1 wedstrijd in de problemen geraakt ! Alles verdiend gewonnen. 27 op 27 in de D.22 en staan nu al 6 punten los van de nr. 3
!
!

-
- Team President
Jaja de 9e overwinning op rij is binnen.
Vandaag was de tegenstander FC de Titanen.
Uit bij FC de Titanen werd het 2-3.
Linieratings 134-135.

Vandaag was de tegenstander FC de Titanen.
Uit bij FC de Titanen werd het 2-3.
Linieratings 134-135.
Zie de persberichten voor mogelijk nieuws over Ploffers.
http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899
BTW terreinverzorger bij NL.
http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899
BTW terreinverzorger bij NL.
-
3-0 gewonnen en 5e overwinning op rij
Ik heb wel geluk gehad dat de tegenstander onverwacht een minder team opstelde, want de random heeft weer toegeslaan. Al na 15' krijgt een speler van mij rood! Hij is nu geschorst voor (natuurlijk
) 4 speeldagen. En dat terwijl mijn teamagressie helemaal niet overdreven is, strengheid scheids + teamagressie + hoogste spelersagressie = 169.