Divisie G

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

raoulio
Member of the Soccer Project Association

Re: Divisie G

Post by raoulio »

B e n wrote:
raoulio wrote:
B e n wrote:6-0 gewonnen tegen een FC-Team en de 1e wint tegen de voormalige 3e (RSC Rosenberg) dus ontstaat er een klein gat :D.

1 VKC 1989 25
2 FC The White Caps 25
3 FC Lion Dragaao 21
4 RSC Rosenberg 21
5 FC Bouda 19
Lijkt erop dat de wedstrijden tussen VKC 1989 en FC The White Caps de beslissing zullen gaan brengen :P
Inderdaad :D. Over precies een weekje is het zover. Ik heb denk ik veel geluk met de scheids, bij hem kan ik 100% instellen (scheids is 39%) en jij denk ik wel wat minder. Jij hebt dan weer het thuisvoordeel en het geluk dat ik op zondag nog 2 matchen speel :).

Kwalitatief kom ik ook te kort. Jij hebt een veel beter en breder elftal :P
Ik denk dat ik genoegen moet gaan nemen met de 2e plaats, een aangezien ik die niet wil zal ik me laten afzakken dan.

Ik zie trouwens dat ik zondag ook nog 2 wedstrijden heb :lol:
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1

Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
B e n

Post by B e n »

raoulio wrote:
B e n wrote:
raoulio wrote:Lijkt erop dat de wedstrijden tussen VKC 1989 en FC The White Caps de beslissing zullen gaan brengen :P
Inderdaad :D. Over precies een weekje is het zover. Ik heb denk ik veel geluk met de scheids, bij hem kan ik 100% instellen (scheids is 39%) en jij denk ik wel wat minder. Jij hebt dan weer het thuisvoordeel en het geluk dat ik op zondag nog 2 matchen speel :).

Kwalitatief kom ik ook te kort. Jij hebt een veel beter en breder elftal :P
Ik denk dat ik genoegen moet gaan nemen met de 2e plaats, een aangezien ik die niet wil zal ik me laten afzakken dan.

Ik zie trouwens dat ik zondag ook nog 2 wedstrijden heb :lol:
Mijn TS is nog maar 38, tegen dan mss 50. Als je toch denkt dat je niet van me kan winnen kan je beter je slechtste elftal opstellen, dan raken je A-spelers niet zo vermoeid :lol:
FC The White Caps - S40 Playing in A (Rebuilding)
blockie
Team Manager

Post by blockie »

1-0 verloren tegen de 2 de valt goe mee was mijn cm gisteren niet uit gevallen dan had er meer ingezeten
B e n

Post by B e n »

1-7 gewonnen van een FC-team. Volgende match tegen de nummer 5, echt straf dat zo'n ploeg op zo'n plaats staat, normaal moet die een paar plaatsjes lager staan maar soit. Hij heeft 2 geschorsten en ik geen één :D (komt doordat de laatste 3 matchen FC's waren :)). Ik heb ook het thuisvoordeel maar de pech dat ik op woensdag een bekermatch en 2 vrb's heb en hij niets.
raoulio

Post by raoulio »

B e n wrote: Mijn TS is nog maar 38, tegen dan mss 50. Als je toch denkt dat je niet van me kan winnen kan je beter je slechtste elftal opstellen, dan raken je A-spelers niet zo vermoeid :lol:
Achja we zien wel 8)
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Currently playing in A.1

blockie
Team Manager

Post by blockie »

6-0 winst tegen FC team morgen tegen nummer5 2 gekwetst en 2 geschorst zal weer leuk zijn
hij speelt altijd 4-4-2 volgens spmt moet ik 3-4-3 spelen we zullen zien
B e n

Post by B e n »

4-2 winst bij de 5e. Ik had het berekend hoeveel teamagressie nodig was om te winnen (met een beetje overschot) en ik had besloten om met 20 teamagressie te spelen. Dit resulteerde in maar 1 gele kaart voor onze A-LF :D. Deze speler scoorde alle goals (4 dus) en staat op het moment gedeeld 2e in het topschuttersklassement op 1 goal van de eerste :D.

Morgen weeral thuis, dit keer tegen de nummer 13. Zijn beste speler is een 33 jarige CM met GR 72 :lol:, dus zal niet zo'n probleem vormen denk ik :P.
blockie
Team Manager

Post by blockie »

2-1 winst tegen nummer 5 maandag tegen nummer 15
B e n

Post by B e n »

7-2 gewonnen met 0 teamagressie tegen een niet-FC-Team :P. We blijven gedeeld 1e met 34 punten en maandag de topper tegen VKC 1989 :D.

We hebben beiden het geluk gehad dat we vandaag met 0% teamagressie hebben kunnen spelen en dus geen geschorsten hebben :). We hopen dat de leuke scheids van maandag de zaak gaat beslissen, die 40% is :D. Ik hoop op een 125-er :P.
B e n

Post by B e n »

RF Vorisek is voltraind en heeft net een ervaringspunt erbij gekregen, hij heeft nu GR 85, is 21 jaar, heeft 25% agressie en 15% ervaring :D. Zijn BP is nu 69,4 en hij zal binnenkort bekroond worden als A-RF of B-RF wanneer RF Josef Skoupy het team verlaten heeft.
raoulio

Post by raoulio »

Vandaag is mijn 1e keeper uitgevallen met een blessure tijdens te training. Kon niet op een slechter moment komen aangezien maandag en dinsdag 2 cruciale wedstrijden zijn. Mijn 2e keeper is pas 19 en presteert waardeloos. Winnen maandag lijkt me dus uitgesloten :(
Currently playing in A.1

B e n

Post by B e n »

raoulio wrote:Vandaag is mijn 1e keeper uitgevallen met een blessure tijdens te training. Kon niet op een slechter moment komen aangezien maandag en dinsdag 2 cruciale wedstrijden zijn. Mijn 2e keeper is pas 19 en presteert waardeloos. Winnen maandag lijkt me dus uitgesloten :(
Ik heb ook 2 blessures. Al maar goed zijn het 2 B-spelers (LF & RF). Veel succes maandag en moge de beste winnen :wink:.
B e n

Post by B e n »

De topper in G.279 eindigt op 0-1. We zetten een mooie 128er neer met nog maar 53% TS (na de match 55%) en met 2 wedstrijden gisteren :D. Nu staan we eerste en die plek geven we niet meer af :twisted:!
blockie
Team Manager

Post by blockie »

1-5 winst het begint te beteren
raoulio

Post by raoulio »

Proficiat B e n! Vandaag terecht verloren. Helaas was de 1e keeper afwezig, viel de spits geblesseerd weg tijdens de wedstrijd en kreeg ik een rode kaart.

Zal me nu laten afzakken naar de 3e plek :P
Currently playing in A.1

Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”