Divisie D

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

yockr
Member of the Soccer Project Association

Post by yockr »

2-1 gewonnen en nog steeds 8e. 4 gele kaarten vanmorgen gepakt, voor alle4 de spelers was het de 3e dus 4 geschorste spelers donderdag :?
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
sjoerd

Post by sjoerd »

8-1 winst!!! Nog steeds eerste met 39/42!! :D
sjoerd

Post by sjoerd »

Eerste speelronde afgesloten met een 3-1 winst, 42/45 ben ik dik tevreden mee. Wel grappig dat ik 1e speelronde enige wedstrijd verloren heb!!
As maandag tegen nummer 2 en ik moet mijn SW missen, ik ga voor een draw, maar een winst is ook niet impossible!
Den Uier

Post by Den Uier »

We eindigen de eerste seizoenshelft met 41 op 45 en daar kunnen we best tevreden mee zijn. Vandaag speelden we tegen de nr.3 Fc Bagger United. Alhoewel we met fitheidsproblemen te kampen hadden speelden we nog een aardige wedstrijd. We waren zelfs 1% beter en we hadden het thuisvoordeel mee. Maar dat was net niet genoeg en het bleef 1-1 ! We hebben wel geen enkele wedstrijd verloren en dat is een hele pestatie voor onze spelers. Ondanks de transfers wat er gebeurt zijn, hebben ze toch nog alles gegeven. Nu gaan we dus terug op zoek naar een CF en een CB ! :wink:
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Den Uier wrote:We eindigen de eerste seizoenshelft met 41 op 45 en daar kunnen we best tevreden mee zijn. Vandaag speelden we tegen de nr.3 Fc Bagger United. Alhoewel we met fitheidsproblemen te kampen hadden speelden we nog een aardige wedstrijd. We waren zelfs 1% beter en we hadden het thuisvoordeel mee. Maar dat was net niet genoeg en het bleef 1-1 ! We hebben wel geen enkele wedstrijd verloren en dat is een hele pestatie voor onze spelers. Ondanks de transfers wat er gebeurt zijn, hebben ze toch nog alles gegeven. Nu gaan we dus terug op zoek naar een CF en een CB ! :wink:
Tsja een belachelijke rode kaart deed mij de das om. Een scheids van 22% en de speler zelf 11% en dan nog direct rood in het begin van de wedstrijd :roll:
Ik zou rond de 138 uit moeten komen, maar het werd uiteindelijk 129 lr en dat heeft mij punten gekost. Als ik met mijn B-team had gespeeld en geen rood had gepakt, had ik gewonnen.... :roll:
SanderPlof
Team President

Post by SanderPlof »

45 uit 45!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Alles gewonnen in de heenronde.

Op naar de volgende wedstrijd tegen C.T.S., eerder was dit 0-1 voor Ploffers.

We hopen natuurlijk weer op winst.
Zie de persberichten voor mogelijk nieuws over Ploffers.

http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899

BTW terreinverzorger bij NL.
lessius

Post by lessius »

Gewonnen tegen het nummer 2, nadat ik eerder deze week verloor van de voorlaatste :roll:
Ik heb racingboj hier wel een grote dienst mee bewezen want nu staat hij 7 punten voor als leider :)
racingboj

Post by racingboj »

lessius wrote:Gewonnen tegen het nummer 2, nadat ik eerder deze week verloor van de voorlaatste :roll:
Ik heb racingboj hier wel een grote dienst mee bewezen want nu staat hij 7 punten voor als leider :)
Inderdaad, ik zag dat hij verloren had, en keek even tegen wie en toen zag ik dat het tegen u was.

Leuk, 7 punten is niet niks. Nu zal ik er ook maar voor gaan zeker?
Nog een CF of LB met BP=70 aantrekken en dan zal ik denk ik klaar zijn voor mij te redden in C.

Alé er kan nog veel gebeuren natuurlijk en misschien haal ik het niet, maar ik denk wel dat ik de beste kern heb in D15. Alleen mijn TS als ik ga transfereren kan mij nog in de problemen brengen net als het feit dat ik nog in de beker zit...

Maar ik bewijs u ook een dienst door te blijven winnen tegen de degradatiekandidaten :wink:
Wikke
Team President

Post by Wikke »

Halfweg zit K&R op schema voor de titel door een 41/45. We staan 8 punten voor op nr 2. Er werd 2 maal gelijkgespeeld, eenmaal door een onverwachte rode kaart(168 agr), eenmaal door de random (5% beter).
In de terugronde zullen we normaal niet teveel punten meer laten liggen gezien het spelschema: thuismatchen tegen nrs 2,3,4,5,6,9,11 en 13. De lastige verplaatsingen zijn normaal dus achter de rug.

De voorbereidingen voor volgend seizoen kunnen stilaan beginnen. Zo wacht ik al 2 weken op een punt bp meer van mijn CB's op leeftijd, zodat ze aan een beter prijsje kunnen verkocht worden. Ik heb de indruk dat ze echt niet weg willen. De jongere generatie zou echter best dit seizoen al binnengehaald worden... Wie dus een fantastische, jonge RB, CB of LB heeft lopen, mag iets laten weten. 69bp en -20 agressie is de norm.

Aan iedereen succes in de terugronde!
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
sjoerd

Post by sjoerd »

2-1 verloren tegen nummer 2, terwijl we zelfde linieratings hadden! :(
Den Uier

Post by Den Uier »

2-1 gewonnen en we haalden maar liefst ratings van 140 met onze B keeper en B LF erop !!!
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
yockr

Post by yockr »

2-3 gewonnen doordat de tegenstander een pak te agressief speelde :) 7e plaats nu.
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
SanderPlof
Team President

Post by SanderPlof »

Ploffers 4 - 2 C.T.S.

De 16e overwinning.

Gat van 14 punten met de nummer 2 en 17 met de nummer 3.
Dus we hebben aan het einde van het seizoen wat speling.
Zie de persberichten voor mogelijk nieuws over Ploffers.

http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899

BTW terreinverzorger bij NL.
sjoerd

Post by sjoerd »

Gelukkig 2-3 gewonnen, wel 4 geschorsten voor donderdag... :roll: :P
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

2-1 overwinning met 5 B-spelers. 134-er ondanks een rode kaart van, jawel een CB.
Donderdag kan de 3e plek worden vastgelegd bij een overwinning op de nummer 4. Dit moet dan wel gebeuren zonder mijn eerste drie CB's. CB nummer 4 en 5 halen gelukkig 67 dus het moet te doen zijn, zolang ze niet geblesseerd raken.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”