raoulio wrote:Proficiat B e n! Vandaag terecht verloren. Helaas was de 1e keeper afwezig, viel de spits geblesseerd weg tijdens de wedstrijd en kreeg ik een rode kaart.
Zal me nu laten afzakken naar de 3e plek
Dank je wel ! Ondanks die rode kaart, B-GK en geblesseerde CF (ex-speler van mij ) haal je toch nog een mooie 121-er .
0-6 winst tegen de 11e (nu 12e) en we speelden helemaal niet voluit . Nu dat de 2e van de 3e verloor staat de voormalige 3e nu 2e . Door die match hebben we nu 4 punten voorsprong op de 2e .
opnieuw begonnen met sp
zit in G-divisie nadat ik 2 seizoenen niet actief was,(af en toe aanmelden op mn account niet te verliezen)
mijn doel is om eerst kampioen in H te spelen, direct in G ook, en dan in F blijven
B e n wrote:0-6 winst tegen de 11e (nu 12e) en we speelden helemaal niet voluit . Nu dat de 2e van de 3e verloor staat de voormalige 3e nu 2e . Door die match hebben we nu 4 punten voorsprong op de 2e .
Nu hopen dat Lion Dragaao de 2e plek vasthoudt
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1
Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4
B e n wrote:0-6 winst tegen de 11e (nu 12e) en we speelden helemaal niet voluit . Nu dat de 2e van de 3e verloor staat de voormalige 3e nu 2e . Door die match hebben we nu 4 punten voorsprong op de 2e .
Nu hopen dat Lion Dragaao de 2e plek vasthoudt
Ik ben van plan alle matchen te winnen dus moet jij zien dat je punten verliest tegen Lion Dragaao en zeker punten pakt tegen RSC Rosenberg . Volgende week speel ik tegen beiden dus dan kan alles beslist worden .
Tegen Lion zelf kan ik geen punten meer verliezen, heb ik vandaag al gedaan
ik hoop dat hij alles wint verder, behalve tegen jou dan.
Rosenberg win ik wel van.
El Pandos Brutos reached the A.1 division within 1,5 years of establishment and played there 4 seasons in a row
Winner of the Beneliga Season 79 and 94
Currently playing in A.1
Old Teams: feyenoordie played in A.1 & VKC 1989 played in C.4