Beker
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Re: Beker
De individiduele prestatie zal iets verzwakken maar de collectieve prestatie gaat verhogen 

S40: 15e in A (hervorming)
S50: Ronde 11 SP Cup
S51: Winnaar SPEC
S53: Winnaar Beneliga
S54: 2e in A, linieratingrecord 152 en winnaar Beneliga
S55: 3e in A

-
klopt. ik pas het sinds ik het ontdekt heb een paar seizoenen (heb eens met 3-4-3 met en zonder 'offensief' gespeeld). verschil bij mij toen was zelfs +2 in de linieratings
heb soms wel de indruk dat als je de spelers op offensief zet, ze meer kans maken op een kaart. ofwel is dit louter toeval.
na vorig seizoen een prachtig parcour afgelegd te hebben in de beker (en te sneuvelen in de kwartfinale), willen we dit seizoen hopelijk opnieuw deze stunt kunnen nadoen
momenteel ging alles lekker vlot. vandaag een eerste echte test tegen een C'er. een divisiegenoot trouwens, die met simpele 3-1 cijfers naar huis werd gestuurd.
volgende ronde tegen een A'er
ik ben benieuwd wat het gaat geven, want ondanks dat hij in de onderste regionen van A eindigt is zijn team vergelijkbaar met het mijne.
jammer genoeg hadden we na de bekermatch deze morgen, geen enkele Rm ter beschikking voor de match..
na vorig seizoen met een Cb in de goal te spelen (en door te stoten weliswaar
) wil ik dit seizoen geen risico nemen. de tegenstanders die overblijven zijn gelijkaardige teams, waar we niet (meer) moeten voor onder doen.
een gokje wagen dus, want het lijkt mij het ideale moment om hoge ogen te gooien in deze campagne. hoop ik toch
daarom de clubkas opgentrokken met het weinige budget dat we nog in kas hadden en eigenlijk gereserveerd hadden voor een nieuwe CB. maar met geen Rm ter beschikking en een thuiswedstrijd tegen een A'er zijn we de transfermarkt opgegaan.
gezien dat de scheids een watje is, dus konden we agressievere spelers met hoge bp aantrekken:
een Rm met bp73 enook een Cm met bp 76 aangetrokken! (prijskaartje was er wel naar op die leeftijd en agressie). maar zoals gezegd lijkt deze campagne een unieke kans te worden
fingers crossed

heb soms wel de indruk dat als je de spelers op offensief zet, ze meer kans maken op een kaart. ofwel is dit louter toeval.
na vorig seizoen een prachtig parcour afgelegd te hebben in de beker (en te sneuvelen in de kwartfinale), willen we dit seizoen hopelijk opnieuw deze stunt kunnen nadoen

momenteel ging alles lekker vlot. vandaag een eerste echte test tegen een C'er. een divisiegenoot trouwens, die met simpele 3-1 cijfers naar huis werd gestuurd.
volgende ronde tegen een A'er

ik ben benieuwd wat het gaat geven, want ondanks dat hij in de onderste regionen van A eindigt is zijn team vergelijkbaar met het mijne.
jammer genoeg hadden we na de bekermatch deze morgen, geen enkele Rm ter beschikking voor de match..
na vorig seizoen met een Cb in de goal te spelen (en door te stoten weliswaar

een gokje wagen dus, want het lijkt mij het ideale moment om hoge ogen te gooien in deze campagne. hoop ik toch

daarom de clubkas opgentrokken met het weinige budget dat we nog in kas hadden en eigenlijk gereserveerd hadden voor een nieuwe CB. maar met geen Rm ter beschikking en een thuiswedstrijd tegen een A'er zijn we de transfermarkt opgegaan.
gezien dat de scheids een watje is, dus konden we agressievere spelers met hoge bp aantrekken:
een Rm met bp73 enook een Cm met bp 76 aangetrokken! (prijskaartje was er wel naar op die leeftijd en agressie). maar zoals gezegd lijkt deze campagne een unieke kans te worden

fingers crossed

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
Door de spelers op offensief te zetten, verliezen ze inderdaad iets prestatie.Raffin wrote:Dat weet ik wel, maar dat 'offensief' spelen ben ik benieuwd naar
Bij de tactiek kick&rush versterk je je aanvalslinie en verminder je de invloed van de defensieve en de middenveld linie, dus wil je de aanvalslinie zo sterk als mogelijk maken. Door je middenvelders op offensief te zetten, verplaats je je kracht van het middenveld naar de aanval.
Bij 4 middenvelders die nauwelijks een IO hebben kan dit maximaal 3 linies schelen!
In jouw geval had je 2 middenvelders met een goede IO en 2 zonder noemenswaardige IO, dus had je 1-2 linies meer kunnen hebben.
Het kantelpunt zit ergens tussen een IO van 1,5 en 2,0, dus bij je andere 2 middenvelders had het geen verschil gemaakt.
-
En we halen ronde 11 ! Een uitoverwinning met 137-138 (0-2). Maandag uit tegen AB Craiova, dus ronde 11 zal het eindstation worden..
Maar een hele leuke prestatie om de laatste 16 te hebben gehaald
.
Maar een hele leuke prestatie om de laatste 16 te hebben gehaald

FC Sampilione
C.4
Winnaar van de Grote Tourprono 2009!
C.4
-
Ook hier uitschakeling, de wedstrijd was in balans 148-148 maar de pingels zaten tegen!
De uitschakeling betekent ook het einde van deze spelers kern!
De meeste (oude) spelers staan inmiddels op de TL en we gaan de komende seizoenen bouwen aan een nieuw team!!
De bedoeling is dat dat team nog sterker gaat worden dat deze kern.
De uitschakeling betekent ook het einde van deze spelers kern!
De meeste (oude) spelers staan inmiddels op de TL en we gaan de komende seizoenen bouwen aan een nieuw team!!
De bedoeling is dat dat team nog sterker gaat worden dat deze kern.
FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30
Winnaar Beneliga seizoen 47+48+50+83+85+86
Winnaar SPEL seizoen 48
Winnaar SP CUP seizoen 48+51+62+63+87
KAMPIOEN van de A seizoen 49+50+87+88+102
Linierecord: 154 (thuis) 153 (uit)
Begonnen in seizoen 30
Winnaar SPEL seizoen 48
-
de bekercampagne heeft me dit seizoen per saldo € 1.138.292,00 verlies opgeleverd.......
€ 2.575.444,00 inkomsten
€ 3.713.736,00 uitgaven
€ 2.575.444,00 inkomsten
€ 3.713.736,00 uitgaven
FC Meangreen speelt in A
Begonnen in seizoen 30
Winnaar SPEL seizoen 48
Begonnen in seizoen 30
Winnaar SPEL seizoen 48
-
Ook maar eens gekeken en bij mij is de balans een stuk positiever: +1.859.755
Moet wel zeggen dat ik de laatste 3 potten gelijkspeelde en dus geen premie hoefde te betalen.

Moet wel zeggen dat ik de laatste 3 potten gelijkspeelde en dus geen premie hoefde te betalen.
-
Hier er ook uit Gé logen tegen Aer ..Raffin wrote:Gesneuveld tegen Kandziai. Normaal resultaat..
Veel forummers eruit!
Een 148 tegen 145 thuis, maar met penaltys verloren.. Heel zuur, want had het gevoel dat er meer in zat met deze ploeg

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
En idd ronde 11 was het eindresultaat, maar desalnietemin zeer tevreden
.

FC Sampilione
C.4
C.4
-
Mooie winnaar
Goed team dus verdiend.

S40: 15e in A (hervorming)

-
Zeker mooi team, hij heeft mij maandag ook uitgeschakeld :p..FC The White Caps wrote:Mooie winnaarGoed team dus verdiend.
FC Sampilione
C.4
C.4
En zo winnen we nipt met 2-3 van de nummer 6 van vorig seizoen, en een dag later verliezen we bewust met 0-5 in de beker 

S40 - place in H
S41 - 12e place in G
S42 - 1ste place in H
S43 - 1ste place in G
S44 - 1ste place in F
S45 - Reconstruction
S46 - Doelstelling: Handhaven in F
Manager: Wursten
Team: IJsselmuiden FC
S41 - 12e place in G
S42 - 1ste place in H
S43 - 1ste place in G
S44 - 1ste place in F
S45 - Reconstruction
S46 - Doelstelling: Handhaven in F
Manager: Wursten
Team: IJsselmuiden FC
Na één rondje bekervoetbal is er al een topschutter met 12 goals
....die moesten ze maar eens naar een doping-controle sturen.