Divisie D
Moderator: Moderator
Hier ook een voorsprong van 11 punten op de tweede.
Maandag wonnen we al tegen Lessius met mooie prestaties van mijn spelers.
Vandaag wonnen we ook verdiend tegen de derde en de ploeg die tot maandag nog niet verloren had. Maandag leed hij zijn eerste nederlaag tegen de nu huidige tweede.
Het begint er goed uit te zien, maandag moeten we tegen de tweede, alle matchen op zondag staan al geblokkeerd... iedereen zal 100/100 spelen en mss halen we dan een punt.
Maandag wonnen we al tegen Lessius met mooie prestaties van mijn spelers.
Vandaag wonnen we ook verdiend tegen de derde en de ploeg die tot maandag nog niet verloren had. Maandag leed hij zijn eerste nederlaag tegen de nu huidige tweede.
Het begint er goed uit te zien, maandag moeten we tegen de tweede, alle matchen op zondag staan al geblokkeerd... iedereen zal 100/100 spelen en mss halen we dan een punt.
-
- Team Board Member
proficiatyockr wrote:7-1 gewonnen van de laatsteWe staan nu 1 punt achter de 2e en 4 punten achter de leider. In de topschuttersstand is de eerste en derde plaats nu bezet door een speler van mijn team

Fabio Quagliarella " The Italian God"
http://youtube.com/watch?v=jR3f-LN-Jbk
http://youtube.com/watch?v=jR3f-LN-Jbk
-
- Member of the Soccer Project Association
Niet één?Den Uier wrote:We verliezen alweer en niet eens onze fout. 4 blessures op 4 dagen tijd, schorsingen,... Donderdag krijgen we het weer zeer moeilijk. We missen dan maar liefst 6 spelers in totaal !!! Tja hoe het nu verder moet weet ik eigenlijk niet want op deze manier drukt sp je met je rug tegen de muur qwa blessures alvast !Zonder deze blessures ban ik zeker van dat we nog niet 1 wedstrijd verloren hadden maar ja...

Door de nederlagen van AS Bari en Drnovice kunnen we ineens weer kampioen worden. Dat zal dan gebeuren als aan het eind van de liga de nummers 1,2 en 3 nog een 'onderlinge' competitie spelen. Eigenlijk ben ik bezig met een reorganisatie, maar als het zo in de schoot geworpen wordt.....

Vandaag de kaap van 60 punten gehaald.
Terechte overwinning tegen een ploeg die altijd met 50% agressie speelt en de scheids ha maar een strangheid van in de 20%.
Ik speelde 80% agressief om geen schorsingen te hebben, dit is gelukt en we gaan dan maandag ook op bezoek naar de tweede met een volledige A-ploeg, gaat een mooie matc worden al verwacht ik dat het thuisvoordeel en een iets mindere TS mij de das om gaan doen.
Mijn spelers zullen zowiezo wel beter presteren denk ik.
Als we deze match winnen zijn we bijna zeker kampioen, anders slinkt de voorsprong tot 8 punten wat nog steeds zeer mooi is.
Terechte overwinning tegen een ploeg die altijd met 50% agressie speelt en de scheids ha maar een strangheid van in de 20%.
Ik speelde 80% agressief om geen schorsingen te hebben, dit is gelukt en we gaan dan maandag ook op bezoek naar de tweede met een volledige A-ploeg, gaat een mooie matc worden al verwacht ik dat het thuisvoordeel en een iets mindere TS mij de das om gaan doen.
Mijn spelers zullen zowiezo wel beter presteren denk ik.
Als we deze match winnen zijn we bijna zeker kampioen, anders slinkt de voorsprong tot 8 punten wat nog steeds zeer mooi is.
De voorsprong is ondertussen uitgegroeid tot 13 punten. We hebben nog 9 punten nodig voor het kampioenschap, en er wachten nog 2 matchen tegen botteams
. De eerste oudjes zijn vandaag de transferlijst opgegaan, zodat we nog dit seizoen alle nodige transfers kunnen afronden om klaar te zijn voor de C-reeks. Het is de eerste keer dat ik zal stijgen zonder de zekerheid sterk genoeg te zijn om er top 5 te spelen...Misschien moeten we toch maar wat extra investeren...

team: Kick and Rush (K&R)- D.10
-
Tis dat gij u zorgen moet maken eracingboj wrote:Als we deze match winnen zijn we bijna zeker kampioen, anders slinkt de voorsprong tot 8 punten wat nog steeds zeer mooi is.

Bon, vandaag zelf nog eens gewonnen, vorige week ook al vrij goed gepresteerd. Nog 6 punten cahterstand op een niet-degradatieplaats. Het zal nipt worden, wat er ook gebeurt. Ofwel nipt degraderen, ofwel nipt erin blijven.
-
-
- Team President
Promotie is vandaag behaald na een overwinning op FC De Titanen!!
2-1 in ons eigen huis.
Op naar het kampioenschap!!
2-1 in ons eigen huis.
Op naar het kampioenschap!!
Zie de persberichten voor mogelijk nieuws over Ploffers.
http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899
BTW terreinverzorger bij NL.
http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899
BTW terreinverzorger bij NL.