Divisie D

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

racingboj
Member of the Soccer Project Association

Post by racingboj »

Hier ook een voorsprong van 11 punten op de tweede.

Maandag wonnen we al tegen Lessius met mooie prestaties van mijn spelers.

Vandaag wonnen we ook verdiend tegen de derde en de ploeg die tot maandag nog niet verloren had. Maandag leed hij zijn eerste nederlaag tegen de nu huidige tweede.

Het begint er goed uit te zien, maandag moeten we tegen de tweede, alle matchen op zondag staan al geblokkeerd... iedereen zal 100/100 spelen en mss halen we dan een punt.
yockr

Post by yockr »

7-1 gewonnen van de laatste :) We staan nu 1 punt achter de 2e en 4 punten achter de leider. In de topschuttersstand is de eerste en derde plaats nu bezet door een speler van mijn team :D
Team: The Gunners FC
SPInfo: SoccerProject calculators
Quagliarella
Team Board Member

Post by Quagliarella »

yockr wrote:7-1 gewonnen van de laatste :) We staan nu 1 punt achter de 2e en 4 punten achter de leider. In de topschuttersstand is de eerste en derde plaats nu bezet door een speler van mijn team :D
proficiat :)
Fabio Quagliarella " The Italian God"
http://youtube.com/watch?v=jR3f-LN-Jbk
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Den Uier wrote:We verliezen alweer en niet eens onze fout. 4 blessures op 4 dagen tijd, schorsingen,... Donderdag krijgen we het weer zeer moeilijk. We missen dan maar liefst 6 spelers in totaal !!! Tja hoe het nu verder moet weet ik eigenlijk niet want op deze manier drukt sp je met je rug tegen de muur qwa blessures alvast !Zonder deze blessures ban ik zeker van dat we nog niet 1 wedstrijd verloren hadden maar ja... :wink:
Niet één? :wink: :lol:

Door de nederlagen van AS Bari en Drnovice kunnen we ineens weer kampioen worden. Dat zal dan gebeuren als aan het eind van de liga de nummers 1,2 en 3 nog een 'onderlinge' competitie spelen. Eigenlijk ben ik bezig met een reorganisatie, maar als het zo in de schoot geworpen wordt..... :roll:
Den Uier

Post by Den Uier »

Vandaag 5-2 gewonnen. Niet verwacht want gisteren nog 2 transfers erbij gedaan. Onze TS staat dus mooi op 85% en dat kan je wel wat ratings kosten. Morgen mogen we naar Stelutza en ben vrij benieuwd wat we gaan doen daar.
Image

As Bari Sinds season 7 !

highest level played ever is B3 !
yockr

Post by yockr »

1-0 verloren, 1 linierating minder. Promotie is nu wellicht definitief niet meer aan de orde, maar dat was al na de 1/12 in de eerste week duidelijk.
yockr

Post by yockr »

2-1 winst en 9/12 deze week, niet slecht. We staan nu 4e en we gaan nog proberen de 3e plaats te pakken.
racingboj

Post by racingboj »

Vandaag de kaap van 60 punten gehaald.

Terechte overwinning tegen een ploeg die altijd met 50% agressie speelt en de scheids ha maar een strangheid van in de 20%.

Ik speelde 80% agressief om geen schorsingen te hebben, dit is gelukt en we gaan dan maandag ook op bezoek naar de tweede met een volledige A-ploeg, gaat een mooie matc worden al verwacht ik dat het thuisvoordeel en een iets mindere TS mij de das om gaan doen.

Mijn spelers zullen zowiezo wel beter presteren denk ik.

Als we deze match winnen zijn we bijna zeker kampioen, anders slinkt de voorsprong tot 8 punten wat nog steeds zeer mooi is.
Wikke
Team President

Post by Wikke »

De voorsprong is ondertussen uitgegroeid tot 13 punten. We hebben nog 9 punten nodig voor het kampioenschap, en er wachten nog 2 matchen tegen botteams :lol: . De eerste oudjes zijn vandaag de transferlijst opgegaan, zodat we nog dit seizoen alle nodige transfers kunnen afronden om klaar te zijn voor de C-reeks. Het is de eerste keer dat ik zal stijgen zonder de zekerheid sterk genoeg te zijn om er top 5 te spelen...Misschien moeten we toch maar wat extra investeren...
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
Den Uier

Post by Den Uier »

Vandaag uit 0-0 gelijk. 1% beter maar geen winst. Op naar maandag !
Image

As Bari Sinds season 7 !

lessius

Post by lessius »

racingboj wrote:Als we deze match winnen zijn we bijna zeker kampioen, anders slinkt de voorsprong tot 8 punten wat nog steeds zeer mooi is.
Tis dat gij u zorgen moet maken e :)

Bon, vandaag zelf nog eens gewonnen, vorige week ook al vrij goed gepresteerd. Nog 6 punten cahterstand op een niet-degradatieplaats. Het zal nipt worden, wat er ook gebeurt. Ofwel nipt degraderen, ofwel nipt erin blijven.
Ron Jeremy

Post by Ron Jeremy »

Benieuwd wat de laatste twee weken brengt. Door 10(!) transfers in de laatste 10 dagen is de ts flink gezakt. De voorsprong op de nummer 4 bedraagt 9 punten en die marge moet voldoende zijn. Over drie weken zal de ts weer ok zijn, dus zal volgend seizoen echt de allerlaatste in D.22 zijn.
Den Uier

Post by Den Uier »

4-1 gewonnen met ons B team. TS op 90% en ratings van 129 behaald. Morgen mogen we naar de nr. 5 !!! Ben benieuwd.
Image

As Bari Sinds season 7 !

SanderPlof
Team President

Post by SanderPlof »

Promotie is vandaag behaald na een overwinning op FC De Titanen!!
2-1 in ons eigen huis.

Op naar het kampioenschap!!
Zie de persberichten voor mogelijk nieuws over Ploffers.

http://www.soccerproject.com/spnewl_pre ... ?uid=47899

BTW terreinverzorger bij NL.
yockr

Post by yockr »

0-3 gewonnen en nog steeds 4e. Morgen tegen de leider :twisted:
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”