Komende zondag tegen Zweden is een grotere en belangerijkere test.

Moderator: Moderator
Haha, zie net dat de laatste post hier van mij (tijdens een vorige passage) is.
Laten we er dan wat leven in gooien! Speel je zelf ook voetbal?:p
De Rode Duivels hebben meer kans om het WK te winnen dan Oranje. Dat weet ik zeker!
Tegenwoordig is het voetbal meer voor de meiden dan voor de jongens hier
In zo´n team zit ik ook, doorgaans winnen wij altijd met de derde helftDarragh wrote: ↑Thu Apr 19, 2018 6:39 pm Ik speel nu nog bij een caféploeg. De derde helft is dus minstens even belangrijk als de eerste twee.![]()
Over de Belgen in Rusland: kanshebber. Zonder twijfel. Voor deze generatie is het nu of nooit, en dat weten ze zelf ook.
Het is wel belangrijk dat iedereen blessurevrij blijft.
In Rusland zelf wordt de kwartfinale cruciaal. Normaal gezien komen ze daar Brazilië of Duitsland tegen. Als ze dat winnen kunnen afsluiten, zit eindwinst erin.![]()
Eventueel Kabasele of Mechele nog vervangen door Limbombe (of Edmilson). Dit om toch nog een extra mogelijkheid op onze flanken te hebben.Darragh wrote: ↑Sun May 20, 2018 2:18 pm Wie nemen jullie mee naar het WK? Ik denk dat onderstaande spelers, indien fit, zeker zijn van een selectie.
Doel: Courtois, Mignolet
Verdediging: Alderweireld, Vermaelen, Vertonghen, Kompany, Meunier
Middenveld: Fellaini, Witsel, Carrasco, De Bruyne, Dembele
Aanval: E. Hazard, Mertens, Batshuayi, R. Lukaku
Het kan zijn dat ik iemand vergeten ben. Van mij mogen de volgende spelers alleszins ook mee.
Doel: Casteels
Verdediging: Kabasele, Mechele
Middenveld: Naingolan, Chadli
Aanval: Origi, T. Hazard
Morgen weten we het!![]()
Blijkbaar gaat hij er niet bij zijn. Onbegrijpelijk.. Indien het klopt.The Internationals wrote: ↑Sun May 20, 2018 6:27 pm Persoonlijk staat Radja bij mij als eerste op het veld, wat een mentaliteit!
Witsel vertraagt enkel maar het spel, maarja hij zal wel alles weer spelen...![]()