11 dec 2017 + € 18.510,00 lesbuffalos-Sahara Weskajmy 2-0 Opbrengsten van de thuiswedstrijd
Leuke opbrengst voor een friendly!

Wie het kleine niet eert...
Moderator: Moderator
Ik heb ervaren dat het prima is als je je spelers pas op 32 of 33 jarige leeftijd te vervangen... In dat geval kan je er rustig 3 seizoenen over doen om die 18 spelers te vervangen. Dat moet toch wel lukken?visje69 wrote: ↑Tue Jan 23, 2018 11:45 am De laatste skill van m'n GK zit al op 92 waardoor hij nu al gegarandeerd is van een MaxBP van 73. Da's een leuke meevaller voor 10M!
M'n RM Brum stopte vorig seizoen ook op een maxBP van 72. Hopelijk gaat m'n CF Dantschotter dezelfde richting uit, dat zou pas echt een meevaller zijn!
Eigenlijk ben ik sowieso vrij blij, want als ik bij uitbreiding snel even naar m'n team kijk zie ik dat ik op 8 posities spelers heb met een BP 71+ (waarvan 6 72+) die de leeftijd van 24 jaar nog niet bereikt hebben (met uitzondering van CM Gobbi die al 24 is).
Het lijkt er dus op dat de lange termijn verzekerd blijft bij Lesbuffalos, steeds m'n hoogste doel!
Misschien moet ik m'n focus weer een seizoen of 2 op talenten leggen, in de hoop daar nog 1 of 2 posities bij te doen zodat ik binnen 2 seizoenen een kern heb met 11 toekomstige 72+ spelers van max 25 jaar! Hopelijk volstaat dat om in A te blijven. Grootste nadeel aan m'n ploeg is echter dat daarna een pak oudere spelers komen. Dus ik vrees een beetje voor de B-ploeg de komende seizoenen. Zo zijn er maar liefst 7 posities waar binnen 4 seizoenen maar liefst 2 (of 3) spelers 30+ zullen zijn. Maw ik moet op een seizoen of 4 eigenlijk een 18-tal spelers vervangen. Hopelijk krijg ik dat allemaal opgelost met jonge spelers en/of talenten. Maar als je het erop nakijkt heb je daarvoor (als je uitgaat van een 10M per talent) toch al minstens 180M voor nodig. Met 15-18M inkomsten zonder transfers kom ik dus nog zo'n 100M tekort xD. Challenge accepted!
Als ik m'n prioriteiten verleg wel. Doordat ik al op 6 posities een toekomstige 72+ speler heb en op 2 posities een 71+ voor de komende 7 seizoenen, kan ik dus inderdaad rustig de tijd nemen. Ik ga dus m'n focus op talenten leggen en hopen dat er van de 18 die ik koop toch zeker 3-4 71+ halen (liefst 72+. De spelers ouder laten worden ga ik echter niet doen omdat die zware contracten hebben. Met winstbonus vermijd je al een pak, maar ik betaal liever 575 winstpremie aan een jeugdspeler die me pakweg 8M kost, dan 30k winstpremie aan een oude knar van 32 die geen toekomst heeft. Zo blijft de lange termijn van m'n team gegarandeerd. Nadeel is wel dat je daar geld voor nodig hebt. Met m'n inkomsten kan ik pakweg 1 a 2 talenten per seizoen binnenrijven + hopelijk 2 jeugdspelers die dan evenveel opbrengen als hun equivalent in mijn agressie (door m'n 40-50 marge is't een keertje hoger en een keertje lager). In dat geval zou ik dus 3-4 spelers per seizoen moeten kunnen vervangen. Dat levert me dan 21-28 spelers op op die 8 seizoenen. Hopelijk is dat genoeg. Wie weet, als er financiële meevallers zijn door een verkoop of door VrB's ofzo, kan ik dan wel nog hier en daar een volwaardige speler kopenremedy73 wrote: ↑Thu Jan 25, 2018 8:43 pmIk heb ervaren dat het prima is als je je spelers pas op 32 of 33 jarige leeftijd te vervangen... In dat geval kan je er rustig 3 seizoenen over doen om die 18 spelers te vervangen. Dat moet toch wel lukken?visje69 wrote: ↑Tue Jan 23, 2018 11:45 am De laatste skill van m'n GK zit al op 92 waardoor hij nu al gegarandeerd is van een MaxBP van 73. Da's een leuke meevaller voor 10M!
M'n RM Brum stopte vorig seizoen ook op een maxBP van 72. Hopelijk gaat m'n CF Dantschotter dezelfde richting uit, dat zou pas echt een meevaller zijn!
Eigenlijk ben ik sowieso vrij blij, want als ik bij uitbreiding snel even naar m'n team kijk zie ik dat ik op 8 posities spelers heb met een BP 71+ (waarvan 6 72+) die de leeftijd van 24 jaar nog niet bereikt hebben (met uitzondering van CM Gobbi die al 24 is).
Het lijkt er dus op dat de lange termijn verzekerd blijft bij Lesbuffalos, steeds m'n hoogste doel!
Misschien moet ik m'n focus weer een seizoen of 2 op talenten leggen, in de hoop daar nog 1 of 2 posities bij te doen zodat ik binnen 2 seizoenen een kern heb met 11 toekomstige 72+ spelers van max 25 jaar! Hopelijk volstaat dat om in A te blijven. Grootste nadeel aan m'n ploeg is echter dat daarna een pak oudere spelers komen. Dus ik vrees een beetje voor de B-ploeg de komende seizoenen. Zo zijn er maar liefst 7 posities waar binnen 4 seizoenen maar liefst 2 (of 3) spelers 30+ zullen zijn. Maw ik moet op een seizoen of 4 eigenlijk een 18-tal spelers vervangen. Hopelijk krijg ik dat allemaal opgelost met jonge spelers en/of talenten. Maar als je het erop nakijkt heb je daarvoor (als je uitgaat van een 10M per talent) toch al minstens 180M voor nodig. Met 15-18M inkomsten zonder transfers kom ik dus nog zo'n 100M tekort xD. Challenge accepted!
Merci voor de tip, ticketprijs stond op €13 maar blijkbaar is €12 beter wanneer je stadion niet vol geraakt. In mijn geval €1300 meer per ligawedstrijd thuis en €120 meer per vriendschappelijk thuis. Niet veel, maar wie 't kleine niet eert ...visje69 wrote: ↑Fri Mar 02, 2018 4:54 pmop www.spinfo-tool.com kan je de ticketprijs een beetje berekenen(bij het gedeelte stadion)
Probeer het ook per tegenstander aan te passen. Tegen nr 1 kan je meer vragen dan tegen nr 10. Ook het weer speelt een rol. Het verlies bij minder weer en een hogere ticketprijs is veel kleiner dan de winst bij goed weer, dus daarom kies ik meestal iets hogere prijs voor als het goed weer is. Dat compenseert al snel 5-6 slecht-weer-wedstrijden.MaxVMH wrote: ↑Mon Mar 05, 2018 3:34 pmMerci voor de tip, ticketprijs stond op €13 maar blijkbaar is €12 beter wanneer je stadion niet vol geraakt. In mijn geval €1300 meer per ligawedstrijd thuis en €120 meer per vriendschappelijk thuis. Niet veel, maar wie 't kleine niet eert ...visje69 wrote: ↑Fri Mar 02, 2018 4:54 pmop www.spinfo-tool.com kan je de ticketprijs een beetje berekenen(bij het gedeelte stadion)
![]()
Ook wanneer een stadion veel te oversized is? Zit momenteel aan 23.366 achterban en een stadion van 44.000 zitplaatsen.visje69 wrote: ↑Mon Mar 05, 2018 3:36 pmProbeer het ook per tegenstander aan te passen. Tegen nr 1 kan je meer vragen dan tegen nr 10. Ook het weer speelt een rol. Het verlies bij minder weer en een hogere ticketprijs is veel kleiner dan de winst bij goed weer, dus daarom kies ik meestal iets hogere prijs voor als het goed weer is. Dat compenseert al snel 5-6 slecht-weer-wedstrijden.